wat voor slaapkleding?

  • 25 August 2020
  • 13 reacties
  • 376 Bekeken

Heyyyyy 

 

Ik zelf slaap de laatste tijdt in een voetbalpakje en in de winter in een pyjama van vingino  ik ben zelf 14 jaar en een jongen maar nu is mijn vraag hoe slapen jullie? In de zomer en winter, graag leeftijd en jongen of meisje erbij te zetten

 

CIAO


13 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Het hele jaar door  in m’n blootje 

jongen 13 jaar

Ik slaap meestal alleen maar in mijn onderbroek, soms naakt.

Jongen 14 jaar

Reputatie 3
Badge +4

Ik slaap alijd in zachte teddy fleece payjamas in de zomer lig ik alleen in mijn payjama op bbed en in de winter onder een dikke dekbed

Heyy

Ben jongen, 14 jaar. Slaap in een voetbalbroekje( zonder onderbroek) of gwn naakt.

Groetjs

Reputatie 3
Badge +1

Gewoon onderbroek als het heet is anders een hemd erbij 

 

Jongen 13

Hai

Meestal slaap ik in een voetbalbroekje en een hemd, als het super warm is trek ik mijn hemd erbij uit, als het super koud is trek ik een joggingbroek aan en een super saai wit of zwart shirt wat nogal wijd valt. 

Groet, AV (J, 18)

Reputatie 7
Badge +5

Angovis dat slaapt toch niet lekker als je in je slaap een keer omdraait, ik bedoel het stof draait niet mee? Zeker bij wijde kleren of ben ik nu gek

Hoi,

Ik ben een meisje, 15 jaar en ik slaap gewoon in chille kleren, in de zomer kort en in de winter lang en het liefst een maatje te groot.

Ik ben een jongen van 14 en ik slaap als het warm is in mijn onderbroek en hemd en als het koud is in mijn pyjama

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Ik ben een meisje van 14 en ik slaap in de zomer altijd in een t-shirtje en een onderbroek en in de winter slaap ik het liefst in een hoodie die een maatje te groot is

XOXO 

~BreezyOcean 

Heyyyyy 

 

Ik zelf slaap de laatste tijdt in een voetbalpakje en in de winter in een pyjama van vingino  ik ben zelf 14 jaar en een jongen maar nu is mijn vraag hoe slapen jullie? In de zomer en winter, graag leeftijd en jongen of meisje erbij te zetten

 

CIAO

Ik ben een jongen, 14, en ik draag van alles: naakt, alleen een onderbroek, een onderbroek met hemd, een pyjama of naakt in een pyjama

Ben een jongen van 17 en draag in de winter alleen een onderbroek en in de zomer slaap ik naakt, behalve als ik op vakantie ben en dan bijvoorbeeld in een hotel slaap dan draag ik in de zomer alleen een onderbroek 

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben jongen van 15 slaap in pyjama zonder ondergoed maar heb op schoolkamp wel eens sportbroekje gedragen

Reageer