Vraag

wat voor gezichtsvorm hebben jullie?

  • 5 March 2021
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een klein beetje onzeker over mijn gezichtsvorm, het is meer een vierkant gezicht dat ik heb, misschien dat t nog verandert maar wie weet. Nu ben ik nieuwsgierig welke gezichtsvorm de meeste mensen hebben. Als je niet weet wat ik bedoel zoek even op Google “face shapes” op zodat je een idee krijgt van wat ik bedoel. Ik heb dus een “square face”.

Laat me alsjeblieft weten wat jullie hebben wees gwn eerlijk want iedereen is uniek en dat maakt diegene mooi. Maar laat ook weten of je er tevreden mee bent of niet.

IK ZOU HET NOG EXTRA WAARDEREN als je even zegt welke gezichtsvorm je het meest aantrekkelijkst vind en welke het minst aantrekkelijk.

Dus zeg bijv. “Ik vind voor een jongen een oval shape het aantrekkelijkst en zowel voor een meisje. Ik vind een rectangle shape voor een jongen niet echt aantrekkelijk en voor een meisje vind ik round shape niet aantrekkelijk.”
  

Alvast heel erg bedankt!


2 reacties

Ik ben ook vrij onzeker over mijn face shape. Ik heb een ovale/rechthoekig. Een best lange, in ieder geval.

En de vriendin van mijn broer heeft ook een square face shape, maar ik vind dat persoonlijk juist heel mooi!

Wat ik qua face shape echt het mooiste vind bij mensen weet ik niet, eigenlijk. 

Hi,

“iedereen is uniek en dat maakt diegene mooi.”

Mooi dat je dat zelf zo aangeeft. Als je dit zo leest, dan geld dat toch ook voor jou? Jij bent ook uniek en dat maak jou mooi, je hoeft dus niet onzeker te zijn over je gezicht vorm.

Zelf heb ik een “long shape". Ik ben er best tevreden, ik vind dat ik alleen in verhouding een groot voorhoofd en kleine ogen heb.

Ik heb niet een gezichtsvorm die ik het mooist of minst mooi vind. Dat zal per persoon verschillen.

Groetjes,
Simply Me

Reageer