wat voor een allergie hebben jullie?


Reputatie 7
Badge +4

Hoi ik ben benieuwd of jullie ergens allergisch voor zijn ik ben het voor shampoo dan gaat mijn hoofd helemaal jeuken em binnen no time vervelt mijn hele hoofdhuid :( en ik ben ook allergisch voor mijn broertje lol. en jullie ik ben benieuwd. Groetjes tinker.fan


3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

 

Ik ben voor zoveel dingen allergisch :( Voor alle pollen, dus zegmaar hooikoorts. Hierdoor gaan m’n ogen heel erg jeuken en wordt ik eigenlijk een soort verkouden. Echt naar, want dat is zegmaar voor de hele zomer / lente zo… 

 

Ook ben ik allergisch voor huistofmijt. Dat is een heel klein beestje en die zit overal. Het is vooral stof, dus ik ben allergisch voor stof zou je kunnen zeggen. Dit betekende dus zo min mogelijk knuffels en dingen in bed als klein kind. 


En ook voor een aantal dieren: honden, katten, paarden, cavia’s, konijnen en vgm nog een paar, maar die kan ik nu even niet bedenken


Gelukkig heb ik geen allergieën voor eten, dus daar hoef ik niet op te letten :)

 

-Yodema 

Reputatie 7
Badge +4

@Yodema Oh dat lijkt me echt vervelend als je allergisch bent voor stof en pollen :(  maar wel fijn dat je gewoon alles kan eten zo ken ik een meisje dat allergisch is voor gluten en dat zit in heel veel eten.

Reputatie 5
Badge +2

@Tinker.fan Klopt, het is inderdaad af en toe erg vervelend. Gelukkig kun je er wel medicijnen voor slikken waardoor het minder wordt. Gluten is wel heel vervelend!! 

Reageer