Vraag

Wat vinden meisjes mooi passen bij jongens?!

  • 22 November 2023
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal!

Ik heb een vraag voor jullie: Wat vinden meisjes mooi passen bij jongens qua kleding en haarstijl?

In een andere topic was deze vraag al gesteld maar wilde wat specifieker vragen

Ik zelf draag meestal gewoon een hoodie (zwart, grijs) met een spijkerbroek (licht of donker) en nike schoenen (wit en zwart).. gewoon beetje simpel. Zou dit al goed zijn, ik wil er namelijk vooral NU er goed uit zien omdat ik een crush heb op iemand van mij klas.

Ik heb redelijk kort haar, ga best vaak naar de kapper, ik stijl het ook met gel. Ben van plan om binnenkort een andere kapsel te nemen (wat langer) maar weet nog niet echt wat bij mij staat dus ja moet ff kijken.

Maar wat vinden meisjes dus echt een mooie kapsel bij jongens en wat voor kledingstijl vinden jullie
mooi passen bij ons? Hebben jullie liever een spijkerbroek of vinden jullie hoodies te casual of wat vind je absoluut niet mooi? Zouden jullie een ketting (met kruisje) ook mooi vinden?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!!!

Groetjes @ItzJustin 


4 reacties

Hoi ,

Ik ben natuurlijk geen meisje... Maar dit is voor iedereen anders en een echt antwoord op je vraag is er eig niet . Gewoon doen zoals je het zelf wilt , nmm klinkt je kledingstijl prima. 

Het is denk ik qua uiterlijk belangrijker dat je er gewoon verzorgd uitziet. 

Reputatie 7
Badge +9

ik hou persoonlijk van emo's.  

ik vind zoals je ook op het plaatje (verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 3)  ziet oorbellen ook leuk bij jongens. alleen geen baard want dat is gewoon raar. ook is als je zo'n kapsel neemt een jasje leuk.

ik hoop dat dit je vraag een beetje beantwoord

Reputatie 2
Badge

Hooii! Ik denk dat de meeste meiden het er mee eens zijn als ik zeg: hygiëne is key! Schoon en verzorgd eruit zien is belangrijk, en vooral niet stinken. Qua kleding, ik vind een voledig nike tech pak ofzo ieuww of gewoon een joggingsbroek ook niet zo. Spijkerbroeken zijn leuk maar geen skinny jeanss. En bij haar vind ik een zijscheiding niet zo mooi (geeft een beetje brugger vibes) en een ketting met een kruis alleen dragen als je echt gelovig bent! Anders gewoon een zilveren schakelketting ofzo

Hoop dat je hier wat aan hebtt!

Reputatie 4
Badge +2

onnodige quote verwijderd Kindertelefoon

 

Heyy!

Ieder meisje heeft natuurlijk wel een eigen smaak in stijl, dus er is nooit iets goed of fout. Zelf ben ik een meisje en vind het wel mooi als ze een trui/hoodie met een spijkerbroek aan hebben (zolang de spijkerbroek niet skinnyjeans zijn.) Qua kapsel vind ik zelf krulletjes en een beetje van dan fluffy haar wat veel jongens hebben heel mooi. Ik denk dat heel veel meisjes dat kapsel ook leuk vinden! Zelf val ik op blonde jongens en zijn brunettes echt niet mijn ding, maar dat verschilt natuurlijk!

Hopelijk had je hier wat aan!
 

Reageer