Vraag

wat vinden jullie van…? (uiterlijk)

  • 16 August 2021
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey! Ik ben best onzeker over mijn uiterlijk/lichaam, ben 16, en wil wat vragen en ik heb alleen iets aan eerlijke antwoorden. dus wees eerlijk graag. 

Voor jongens: 

-Wat vinden jullie van vrouwen die een buik/buikje hebben? Zouden jullie die daten/kan het aantrekkelijk zijn? (BMI/figuur is gwn gezond)

-Wat zijn echt turn-offs qua lichaam/uiterlijk?

-Wat zijn echt turn-ons qua lichaam/uiterlijk?

-Realiseer je dat de hele beauty standard onrealistische is en zelfs onnatuurlijk?

probeer niet perse persoonlijk te antwoorden maar meer wat je denkt wat ook andere mannen/vrienden in het algemeen vinden. 

Voor vrouwen:

-Hebben jullie een buikje/buikvet? Zo nee, noot gehad of ben je ervan afgekomen? Hoe? Zo ja, ben je er onzeker over? 

-Ben je wel eens afgewezen/ gepest om een bepaald lichaamsdeel/ kenmerk? Zo ja, wat & heeft je dat (extra) onzeker gemaakt. 
 

-Wat is je mooiste lichaamsdeel/kenmerk? (Zeg niet niks/geen idee, wees realistische <3)

 


1 reactie

Sure, ik vind jou echt super sexy.

Ik vraag mij af wat je daadwerkelijk aan deze antwoorden hebt.
Ja, mensen kunnen hun mening geven bij de door jouw gegeven scenario's, maar niemand geeft dan een mening over jou.
Het zegt ook niets over de mening van de mensen in jouw buurt.
Misschien denken zij er namelijk heel anders over.

Ik kan mij voorstellen dat jij je hier onzeker over voelt, maar ik denk niet dat dit topic dat gevoel weg zal nemen.
Gezien de vragen gok ik dat je zorgen maakt over je gewicht en hoe je er uit ziet.
Voor sommigen maakt dat super veel uit, anderen weer niet.
Een leuke persoonlijkheid kun je in ieder geval niet aan de buitenkant zien.

 

Realiseer je dat de hele beauty standard onrealistische is en zelfs onnatuurlijk?

Zelf snap ik het “onnatuurlijk” gedeelte niet echt, maar ik heb meer moeite met het woordje “de”.
Iedereen heeft natuurlijk een andere voorkeur, dus er is niet echt één ideaalbeeld.
Er zijn zeker trends binnen een cultuur, maar er is natuurlijk ook niet één cultuur.

Reageer