Vraag

Wat vinden jullie van mijn penis (liefste antwoord van meiden)

  • 14 April 2024
  • 7 reacties
  • 210 Bekeken

Badge

Ik weet het het wordt heel erg vaak gevraagd hier,  maar heb niks van ongeveer “mijn maten” gevonden. Dus hier  is de vraag: Wat vinden jullie van mijn penis? Slap = 8cm en 1 vinger breed van boven naar beneden en ook van links naar rechts, stijf = 15,5cm en 1,5 vingers breed van boven naar beneden en 2 vingers van links naar rechts, hij is stijf een beetje krom naar beneden en links maar valt mee, ik heb een best wel lange voorhuid die ook als hij stijf is nog bijna helemaal om mijn eikel zit je ziet alleen het topje en ik kan de voorhuid er heel makkelijk van af halen. Ik scheer 1 keer per week dus mooie korte haartjes die net onder mijn onderbroekrand beginnen. Ik kan aftrekken 10-15 minuten volhouden (zonder te edgen) Ik ben 13 jaar (bijna 14). Ik wil graag eerlijke antwoorden. Alvast bedankt!


7 reacties

Badge

Zouden er misschien mensen willen reageren?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @GebruikersNaam ,

 

ja, ik ben wel geen meisje, maar er heeft nog niemand gereageerd en ik heb wel verstand van piemels. Ik heb er al best veel gezien en aangeraakt en ik ben gay

je hoeft niet bang te worden ik ga je niet gelijk bespringen hoor. Ik weet wat het is om misbruikt te worden, dus ik doe zelf nooit iets wat die andere niet wil

maar even over je piemel:

 

Ik weet het het wordt heel erg vaak gevraagd hier,  maar heb niks van ongeveer “mijn maten” gevonden.

 

oké, slim

 

Dus hier  is de vraag: Wat vinden jullie van mijn penis? Slap = 8cm en 1 vinger breed van boven naar beneden en ook van links naar rechts

 

uhm, lijkt me prima, bedoel je één vinger lang van boven naar beneden en dat dat 8 cm is en de breedte 1 vinger, dat is bijna 2 cm en ik heb ongeveer hetzelfde voor breedte, dus dan kan ik me wel voorstellen hoe jouw piemel er slap uitziet

 

stijf = 15,5cm en 1,5 vingers breed van boven naar beneden en 2 vingers van links naar rechts

 

ik snap net als bij slap niet wat je precies bedoelt met 1,5 vingers breed van boven naar beneden, want als 1 vinger 8 cm is en je piemel is stijf 155 cm, dan is ie toch 2 vingers van boven naar onder of bedoel je dat je eikel zo groot is, dus 1,5 vinger hoog en dat is iets van 3-4 cm en dat is best wel een mooie eikel en dat je piemel 2 vingers breed is vind ik ook wel nice, want dat is meer dan 4 cm 9misschien heb jij wel dikkere vingers als mij en dan is ie nog groter)

 

hij is stijf een beetje krom naar beneden en links maar valt mee

 

niks mis mee, mijne is een beetje krom naar boven en links. Ik vind het wel geil als een jongen iets heeft waar aan je zijn piemel kan herkennen. Ik vind een beetje krom wel mooi en cool

 

ik heb een best wel lange voorhuid die ook als hij stijf is nog bijna helemaal om mijn eikel zit je ziet alleen het topje en ik kan de voorhuid er heel makkelijk van af halen

 

same, heb ik ook, maar blijft jouw velletje dan vanonder zitten, mijne gaat vanzelf weer omhoog

 

 Ik scheer 1 keer per week dus mooie korte haartjes die net onder mijn onderbroekrand beginnen

 

mijn schaamhaar groeit niet zo snel, mijne komt ook niet zo hoog, ik heb nog maar 1 keertje getrimd, ik vind jouwe wel nice

 

Ik kan aftrekken 10-15 minuten volhouden (zonder te edgen) 

 

oké lekker en als je edge hoe lang is je max tot nu toe ongeveer

 

ik ben 13 jaar (bijna 14)

 

oh, ik ben pas 16 geworden, maar jouw piemel is stijf al net zo groot als mijne, alleen is mijne slap 13 cm en daar wordt ik al een hele tijd mee gepest

 

 Ik wil graag eerlijke antwoorden

 

ik heb alles verteld zoals het bij mij is

 

Alvast bedankt!

geen probleem, ik hoop dat je er iets aan hebt

 

Val je op meisjes of zou je ook wel een keertje iets met een jongen willen doen?

@KT, ik wil niet afspreken, het is alleen zomaar een vraag hoor.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Badge

Ja als mijn piemel stijf is dan als je dan vanan de eikel kijkt zegmaar dan zie je dat sommige kanten breder zijn dan de andere. Edgen houd ik max 20 minuutjes vol, doe het nog niet zo lang...

Hoi. 

Je schrijft veel ikheb er niet helemaal een beeld bij.. Maar de lengte en dikte vind ik belangrijk en klinkt goed. Volgens mij heb je een lekkere piemel 😛

Badge

Dankje voor je mening!

Reputatie 6
Badge +1

Ik ben het eens met @GebruikersNaam 

Badge

Nog mensen die willen reageren?

Reageer