Vraag

Wat vinden jullie van meiden die geen bh dragen?

  • 1 July 2023
  • 5 reacties
  • 593 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik vraag me af wat jullie vinden van meiden die geen bh dragen. Ik draag het zelf namelijk soms niet, want die van mij zijn heel klein en ik vind het niet lekker zitten. Wat vinden jullie hiervan? Let me know! Graag ook je geslacht(/gender) laten weten want ik ben benieuwd of dit verschilt!:)


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyy ik ben een meisje 😉, en wat ik er van vind je iedereen moet doen waar die zich zelf goed bijvoelt natuurlijk ik draag wel vaak iets rond me borsten heen andere voel ik me zo naakt en ongemakkelijk maar je moet dan wat je zelf wilt kleine tip probeer andere soorten bh’s ik draag sportbh en die zitten heel fijn 

Hey,

Ben een meisje. Iedereen zoekt zelf maar uit waar die zich goed bij voelt. Ik vind het raar als mensen daar over zouden oordelen, maar goed, da’s wat ik vind. 

Aju!

Reputatie 7
Badge +12

Ik vind het niet erg ofzo, maar als je bh's te klein zijn zou ik wel nieuwe kopen, maar doe waar jij je prettig bij voelt. En verder zou ik het zelf niet fijn vinden als mijn tepels te zien zijn door mijn kleren, maar dat vind ik.

-OnlyMe

Reputatie 2
Badge

Heey 

Je moet doen waar je je goed bij voelt hee, als je je comfortabel voelt zonder dan ben je niet verplicht om een te dragen, misschien vind je dat een anders soort bh gelijk een sport bh ofz beter zit, of je bh is gewoon te klein dan kan je mss eens je cupmaat laten opmeten en een betere maat kopen? :)

Veel succes nog xx

Reputatie 5
Badge +2

Ik draag zelf eigenlijk nooit een BH, heb dat ook nooit gedaan, ik ben vrij plat (heb wel wat maar uhm ik ga dus echt niet zo een ding dragen bro). Ik draag soms een topje (zoals de meeste 10 jaar oude meisjes lol, ik ben praktisch 15) bijvoorbeeld in de gymkleedkamer of als ik een wat strakker shirt aan heb zodat niet de hele wereld mijn nips hoeft te aanschouwen.

Enige persoon die het raar vindt is m’n zusje (13, draagt altijd topjes maar is really fucking plat bro I wish) en zij vindt dat dan ‘gay’ uhm ik zie het verband niet en er is sowieso niks mis mee lol.

Reageer