Vraag

Wat vinden jullie lelijk bij een meisje?



Toon eerste bericht

28 reacties

wat niet verwacht dat het zo’n afknapper is. Bij jongens vind ik t altijd wel sexy als ze roken.  Maar op mijn school en mijn leeftijd genoten in mijn omgeving roken heel veel dus ik ben het gewend

Als je er aan gewend bent , merk je er niet veel van denk ik. 

Ik persoonlijk vind dat dus gewoon wel un afknapper omdat bijna niemand van de meiden rookt in mijn buurt op school of zo. Dus ja zie het niet vaak en als ik dat zie is het een extra.e vorm van een docent die ik heb . Haar tanden die zijn nog geeler dan geel. En ze rookt ook elke pauze. Dus ja. Mooi vind ik het niet bij een meid.  Maar dat is mijn mening. Als het niet extreem is ofzo of dat je het haast niet ziet vind ik het niet erg. Maar oké

 

 

wat niet verwacht dat het zo’n afknapper is. Bij jongens vind ik t altijd wel sexy als ze roken.  Maar op mijn school en mijn leeftijd genoten in mijn omgeving roken heel veel dus ik ben het gewend

hiii @Juliatanos,

Bij ons ook hoor. Heel veel mensen hier blowen, roken en drinken veel drank. En mijn vader rookt & drinkt ook. Dus ik ben wel wat gewend. 😅 Al begrijp ik wat je bedoeld vind ik het niet super sexy. 

Groetjes,

Lianne 💫

hi allemaal,

Ik vroeg me af. Wat vinden jullie nou echt lelijk bij een meisje?

Dat ze klein en dik is en een enorm lelijk gezicht heeft?

En er gewoon totaal niet uitziet…

 

groetjes,

Lianne 💫

 

dat ze rookt/dik is/lelijk gezicht

Reageer