Vraag

Wat vinden jullie ervan als iemand die je leuk vindt toothgaps heeft?

  • 19 January 2023
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heyy iedereen deamon targaryen hier

ik vroeg me dus af aangezien ik wel gwn een mooi gebit heb en eigenlijk staan al mijn tanden gewoon recht, het enige is dat ik tussen mijn hoek en snijtanden toothgaps heb. Ze zijn niet heel groot en de linker is minder groot dan de rechter. Ook zie je het echt alleen goed vanaf de zijkant als ik lach ofzo maar nog steeds ze zijn echt niet ongelofelijk groot. En ja ben er wel een beetje onzeker over maar ja veel vrienden en familie zeggen dat ze het eigenlijk niet eens zien. Heb ook al naar invisalign gekeken maar dat zal ook rond de 1700 euro kosten. Ik heb al een slotjes beugel gehad en alles dus ik snap dat mijn ouders dat duur vinden om er nog bij te doen. Maar ja dat is dus een beetje het ding en ik ben heel benieuwd wat jullie hier van vinden. Vinden jullie het heel lelijk of maakt het jullie niet heel veel uit?

 

 

groetjes 

deamon

 

btw als mijn grammatica slecht is heb dyslexie dus dont judge me😉


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Mij maakt het helemaal niks uit. Ik vind het zelfs wel cute staan. Vaak vergroten we ‘gebreken’ bij onszelf ook heel erg uit. Vrienden en familie zien het niet eens zeg je zelf al. Als zij het al niet zien ziet iemand die jou niet kent het al helemaal niet. Nu daar iets aan laten doen zou dus zonde zijn van het geld. En mocht je dat later alsnog willen kan dat altijd nog.

Reputatie 3
Badge +1


 

Ja prc @tim16 ik kan er altijd nog wat aan laten doen ij zit hier ook niet heel erg mee ofzo. Ik vroeg me alleen echt af wat andere mensen hier nou van vinden. Bedankt voor je reactie btw

Meestal zijn dat dingen die jezelf alleen opvallen.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Deamontargaryen,

 

Ik kan me wel voorstellen dat als je zelf denkt dat er iets opvallends aan je te zien is, dat je dan denkt dat anderen dat dan ook zullen zien. Maar wat voor jou opvallend is, hoeft dat voor anderen niet te zijn. We zijn allemaal verschillend, maar toch ook weer gelijk. Iedereen is sws wel een beetje anders en dat maakt iedereen uniek.

Als je het alleen kan zien als je lacht dan kun je besluiten om nooit meer te lachen, maar ik weet zeker dat ze dan denken dat je niet leuk bent, dus….blijven lachen zou ik zeggen..😉

Zelf heb ik door ‘mijn auto ongeluk met papa’ een beetje een raar oor en een kaal plekje op mijn hoofd omdat het toen verbrand was.

Normaal kun je het niet zien, omdat ik sinds die tijd mijn haar heb laten groeien (zo over mijn oren en bijna tot op mijn schouders, maar wel een cool kapsel en niet een matje) Als mijn haar nat is kun je het wel zien. Eerst vond ik dat niet leuk 😥. Nu ben ik het wel gewend, ook dat soms iemand vraagt hoe het komt. Dat is dan eerder lief bedoeld dan vervelend, dus ja.

Het is wat het is. Ze kunnen er (bij mij) nu toch niks aan veranderen en ik ben er (na 3-4 jaar) aan gewend en denk er niet echt meer over na. Geen idee of ik er later iets aan wil laten doen. Volgens mij moet ik dan sws 18 zijn, dus nog bijna 3,5 jaar wachten en ik wil me er niet ongelukkig door voelen, dus dan maar accepteren.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reageer