Vraag

wat vinden jongens mooi aan meisjes

  • 16 May 2023
  • 8 reacties
  • 297 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Ik zou wel eens willen weten wat jongens mooi vinden aan meiden 


8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Dat verschilt bij iedereen

Reputatie 7
Badge +5

Gewoon puur natuur geen vol gespoten lichaamsdelen 

Reputatie 4
Badge +1

Gewoon sportief met een leuke glimlach en een mooi gezicht, en niet met een of andere attitude ofzo.

Groet 

Reputatie 2
Badge +1

Zoiezo haar als je het hebt over gezicht, en zelf vind ik slanke heupen heel aantrekkelijk. Je hoeft niet eens een grote kont of grote borsten te hebben want zelf vind ik dat helemaal niet mooi maar je moet ook niet echt heel dun zijn. :)

Badge

Ruige knot, sportief.

Reputatie 6
Badge +2

O kaketoe zoals jullie omschrijven ben ik 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, nou ik vind iemand mooi als ze humor heeft, veel interesses, mij wat kan leren, als ze geïnteresseerd is in mij en andersom het fijn vindt dat ik geïnteresseerd in haar ben.  En ook lekker eigenwijs zijn. Soms streng voor me zijn maar elkaar wel vrijheid gunnen. En qua uiterlijk kijk ik eigenlijk gewoon of ze een vriendelijke open uitstraling heeft zeg maar. Mooie ogen vind ik wel leuk en lichamelijk let je onbewust wel op haren, ogen en bijvoorbeeld benen en bouw. En dat kan ook verschillen ik heb niet een bepaalde voorkeur ofzo. En dat is niet nummer 1 en iemand hoeft absoluut geen model te zijn. Gewoon leuk en gezellig, denker en open vind ik belangrijker. En niet bang zijn om eens lekker vies te worden buiten 😉 een bikkel is top! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 1
Badge +1

Gewoon iemand met goed uiterlijk en innerlijk, borsten en kont mag ze ook wel hebben.

Reageer