Vraag

wat moet ik doen: steek bij mijn hart

  • 5 November 2021
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal:wave:

 

ik weet niet zo goed wat ik moet doen.

ik heb de hele tijd een steek bij mijn hart ademen doet heel veel pijn 

als ik beweeg doet alles pijn 

ik heb het aan mijn ouders verteld maar ze geloven me niet meer omdat het elke dag is ik weet niet wat ik moet doen want het doet heel veel pijn ik heb dit nu 2 jaar en het wordt steeds erger

weten jullie wat ik kan doen ???

(ik heb ook slaap problemen )

thanks fijne dag:kissing_heart::wave:


3 reacties

Hey Anoniem31,

 

Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt en dat je ouders je niet (meer) serieus nemen! Ik snap goed dat je niet zo goed weet wat je hiermee moet.

 

Het lijkt mij in ieder geval een goed idee om even een bezoekje aan de huisarts te brengen want dit soort pijnklachten moet je wel echt serieus nemen. Je kan in eerste instantie ook zonder je ouders een afspraak maken bij de huisarts en je kan bij de huisarts goed uitleggen wat je klachten zijn zodat hij je verder kan helpen om te kijken wat er aan de hand is.

Als de huisarts je door wilt verwijzen voor een (vervolg) behandeling / onderzoek heb je wel toestemming nodig van je ouders. Dit kan je ook overleggen met je huisarts.

 

Verder lijkt het mij ook een goed idee om de ernst van je probleem nog een keer uit te leggen bij je ouders. Probeer hun te vertellen dat je echt serieus bent en echt iedere dag heel veel pijn hebt rond je hart, pijn hebt met bewegen en ademen. Je kan ze dan ook voorstellen om even langs de huisarts te gaan. Hopelijk draaien je ouders dan bij, gaan ze je wel geloven en willen ze met je mee naar de huisarts om even alles te checken.

 

Je kan namelijk beter het zekere voor het onzekere nemen en de huisarts kan je hopelijk verder helpen hiermee. Als je niet meer met je ouders wilt praten kan je ook altijd een berichtje of brief sturen naar ze waarin je verteld hoe je je voelt. 

 

Sterkte en beterschap gewenst!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 3
Badge +2

Is het af en toe of altijd. Af en toe heeft iedereen wel eens voor drie minuten

Reputatie 2
Badge

Is het af en toe of altijd. Af en toe heeft iedereen wel eens voor drie minuten

elke dag

Reageer