Skip to main content

Ik weet niet wat ik moet doen?

 

ik heb continu op school, werk en soms op andere plekken aanvallen waarbij ik helemaal ik tril stand ben en of daarna , tussenin een hyperaanval of paniekaanval krijg soms is de hyperventilatie de aanval maar de andere keren heb ik geen uitleg bij. Ik ben vaak moe en doe een opleiding, ik blijf wazig zien en heb vaak veel hoofdpijn in ook een soort aanvallen.  Ik ben er al voor naar het ziekenhuis geweest maar ik het niet tegen houden maar nu is het probleem . De meeste klachten horen niet bij de diagnose die ze hebben vastgesteld. De laatste paar weken krijg ik hele pijnelijke tintelen in mijn voet en heb ik hele rare ongesteldheid 

 

dus iemand die mij kan helpen wat ik moet doen?

Hoi @Mislefrea ,

Wat vervelend! Ik weet niet hoe het voor jou voelt, maar misschien even met je ouders overleggen. Als je er nog steeds last van hebt, lijkt mij het verstandig om nog een keer langs de huisarts/ziekenhuis te gaan. Ze kunnen dan opnieuw kijken en je dit keer beter helpen. Heb je veel stress of spanning de laatste tijd? Daar zou het ook door kunnen komen.
Hopelijk gaat het snel beter met je!

- Indy1234


Wat vervelend :(

Heb je dit alleen op school en werk (en soms op andere plekken)? Kan het misschien door stress komen? Had je dit vroeger ook of is het vrij nieuw?

 

ik hoop dat we je kunnen helpen <3

Emma


Ik heb dit nu rond een jaar en elke aanval is elke x anders het kan elke tijd van de dag gebeuren en er is geen aanleiding dat het gebeurt 


Reageer