Vraag

Wat kan ik het beste dragen.

  • 8 March 2021
  • 8 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

Afgelopen weekend heb ik een super leuke skinny jeans gekocht bij de H en M. Alleen nu weet ik niet zo goed welk soort ondergoed ik het beste dragen kan onder deze broek. Hebben jullie misschien advies voor mij?

Groeten Sofie


8 reacties

Hi Sofie,

Het lijkt me belangrijk dat wat je draagt ook comfortabel zit en dat het niet alleen om de uiterlijke look gaat. Het beste kun je denk ik neutraal ondergoed kiezen. Een effen kleur en geen strikjes of andere versieringen. En een onderbroek zonder een dikke rand, want dat zul je waarschijnlijk wel zien.

Verder staan hier nog wel leuke en handige tips voor het kopen en dragen van een skinny jeans.

Groetjes,

Simply Me

Dankjewel voor je reactie. Welk ondergoed kun jij mij persoonlijk aanraden dan?

Groeten Sofie

Hi Sofie,

Zelf draag ik gewoon wat ik comfortabel vind zitten en wat praktisch in gebruik is. Gewoon effen onderbroeken, donkere kleuren, soms wel met een printje, maar allemaal niet zo uitbundig.

Qua soort ondergoed zou ik niet echt weten wat ik jouw persoonlijk zou aanraden, het is echt iets van jouw. Wat de een wel lekker vind zitten, vind de ander niet lekker zitten. Dat zul je echt zelf moeten uitproberen.

Groetjes,

Simply Me

Mag ik vragen wat jij lekker vind zitten en vaak draagt?

Groeten Sofie 

Hi,

Zelf draag ik bijvoorbeeld ondergoed van het merk 'Racky' en dan voornamelijk de (heup) slips.

Groetjes,
Simply Me

Heb je een linkje voor mij? 

Hi Sofie,

Ja, die heb ik wel. Maar wegens forumregels:

8. a. Reclame maken is niet toegestaan.

Het forum mag niet worden gebruikt om reclame te maken voor (eigen) websites, bedrijfjes of commerciële producten.

Ga ik die niet met je delen. Je kunt het gewoon zelf op internet opzoeken, dan vind je het ook wel.

Groetjes,
Simply Me

Welk model is het fijnst dan? 

Reageer