wat is jouw leukste droom of ergste nachtmerrie?

  • 1 October 2023
  • 8 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hoi iedereen :),

Ik vroeg me af wat jullie leukste dromen zijn of juist je ergste nachtmerrie.

(Ik weet niet in welk subforum dit hoort)

Groetjes, @Monkeyboy08

 


8 reacties

 

Hi lieve @Monkeyboy08 mijn ergste droom was op een hoge toren staan met een wespennest naast me en ik kan alleen maar weg langs een open trap waar je zo de diepte in kijkt 😱 zo scary! 

 

En een van mijn leukste dromen pas geleden was dat ik forum kids zag en we in de klas zaten en gek deden, heb ik ergens al getypt geloof ik 😄en jij was er en @Tartan13 stond in de hoek(sorry !😉)  en @Tover01 , @Jesse_6567 en @OnlyMe  en @Banaantjeeee waren er ook en  toen namen we Tartan mee,  en we deden leuke dingen, plezier maken en we zongen bij een kampvuur en toen werd ik wakker 🤭 jammer genoeg. Ik werd lachend wakker haha. Sloeg nergens op maar was zeer funny. Komt denk ik doordat ik forum had gekeken voor het slapen 😄😄

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi @Monkeyboy08 ! Mijn ergste nachtmerrie zou zijn ontzettend voor schut gaan met weet ik hoeveel mensen erbij, of verdrinken of vast komen te zitten in een kloof bijvoorbeeld. Echt eng. En mijn leukste droom is met een hele groep lieve mensen (zoals jij en de andere forummers) met 1 of 2 zeilschepen een grote tocht maken en geweldige dingen beleven. Schotland bezoeken, Canada, noem maar op. Lijkt me het mooiste dat er is! 

Groetjes liefs Tartan X 

 

Reputatie 7
Badge +12

Mijn ergste nachtmerrie was dat ik droomde over dat ik ging afzwemmen, maar dat er in het zwembad allemaal haaien, orka's, vinvissen, walvissen en noem maar op zaten. En ik droomde dat ik werd opgegeten door een walvis. En ik was 8 ofzo, maar ik vond dat super eng.

En mijn leukste droom moet ik echt nog even over nadenken, dus daar kom ik later op terug.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Monkeyboy08   mijn naarste droom is geweest dat ik na de situatie in mijn topic daar niet meer weg kon. Dus ik bleef 'eeuwig' naar dat raam kijken waar ik mijzelf zag. En de droom over dat Romeinse schip, die heb ik in deze gezet

https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/wat-is-een-specifieke-angst-die-je-hebt-waar-je-bloed-serieus-over-bent-80530?postid=538302#post538302

Mijn leukste dromen gaan over jullie zien! En over dat ik een kasteel koop en daar een soort scouting school in kan beginnen waar iedereen zich vrij voelt en veel leert en op een eigen manier een goed diploma haalt. Zou zo vet zijn! Of dat ik mag werken voor een sterke vrouw die iets bedacht heeft waar iedereen beter van wordt en dat ik dan help om de mensen dat uit te leggen xd . En soms heb ik ook heel simpele leuke droompjes over een leuk meisje of over lieve dieren. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 4
Badge +2

Heyy @Monkeyboy08, mijn ergste droom was een sleep paralysis droom, Een enge clown was onderweg naar mijn huis. Ik wou rennen maar kon niet meer bewegen, toen wou ik mijn moeder roepen maar kon ik niet meer praten. Gelukkig was ik wakker voordat dat ding in mijn huis was😭

Mijn leukste droom (die ik nog herinner) is dat ik een relatie kreeg met een jongen die ik in die tijd heel leuk vond, en dat we allemaal leuke dingetjes gingen doen zoals samen naar de kermis enzo :)

Reputatie 7
Badge +3

mijn ergste droom was dat ik kanker kreeg… en ik was hlm in paniek en toen ik wakker werd dacht ik dat het echt was, nog helemaal in de war, en hlm aan het huilen…

 

mijn leukste droom weet ik eig hlm niet….

mis kom ik er later nog op terug

Reputatie 7
Badge +11

Hoi iedereen,

Zijn er nog mensen die hierop willen reageren? Ben benieuwd!

Groetjes, Monkeyboy08

Hoi @Monkeyboy08 ,

Mijn ergste droom was hetzelfde als die van@Anoniempjuh ofz.... Mooiste droom weet ik niet, ik onthoud de meeste dromen niet.

​​​

 

 

Reageer