Vraag

Wat is een normaal gewicht voor een 13-jarige meisje

  • 27 February 2023
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hy, 

 

Ik wil graag afvallen. De reden hiervoor is omdat ik me een beetje shaam voor mn gewicht. Ook hebben mn ouders wel een keertje iets erover gezegd, al bijna jaren geleden maar ik ben erg gevoelig en dus zit het nog steeds in mn hoofd. Ik doe het omdat ik het zelf ook wil. 

 

Ik heb voor een week online workouts gedaan van:------ 4 workouts per dag. Na die week had ik geen motivatie meer.  Ook heb ik mezelf gewogen met 4 verschillende wegschaals meerdere keren maar ze geven elke keer een ander gewicht aan. 

 

Nu wil ik weer gaan starten en het zowiezo een maand vol houden maar dan met dezelfde workouts. Ook wil ik proberen om maar 1 eetmaal per dag te eten en alleen water tussendoor.

 

Ik weeg nu als 13-jarige ongeveer 63 k en wil dus grag weten wat een gezonde gewicht is voor die leeftijscategorie.

 

Ps als je nog tips heb over hoe ik kan afvallen wil ik het.wel horen. Alv bedankt

 

-naam verwijderd van online-workouts- regel

9. a. Reclame maken is niet toegestaan.

Het forum mag niet worden gebruikt om reclame te maken voor (eigen) websites, bedrijfjes of commerciële producten.


5 reacties

Badge +1

Hey,

 

Ik weet hoe je je voelt 

Ik heb prc het zelfde probleem als je wil kan ik uitzoeken wat het perfecte gewicht bij jou is 

ik wil je graag helpen 

ik hoor wel of je daar interesse in hebt 

Groetjes Romy

Badge +1

(Onnodige quotes verwijderd)

Als er iets is stuur maar een bericht 

Reputatie 2
Badge

Hai Romy,

Ik denk dat ik je hulp wel kan gebruiken😁.

Badge +1

Hai Romy,

Ik denk dat ik je hulp wel kan gebruiken😁.

is goed 

ik moet alleen ff je lengte weten en dan kan ik het voor je checken

Reputatie 2
Badge

1.58

Reageer