Vraag

wat is een ideaal gewicht?

  • 15 March 2022
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Wat is een ideaal gewicht voor een meisje van 14 van 170cm


6 reacties

Ik denk dat er geen ideaal gewicht bestaat, het ligt namelijk ook aan je genen, hoeveelheid sport enz enz. Maar over het algemeen geldt geloof ik gewicht = lente in cm - 110. Dus voor jou zou dat uitkomen op 60kg. Maar wat meer of minder is ook niet erg.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Saar525  wat @J8j8  zegt en daarbij maak je vooral niet te veel zorgen . Je hoeft echt niet super dun ofzo te zijn of  zoals die mode vrouwen dat vinden de meeste jongens niet eens mooi het is neppig en een beetje gewoon leuk uiterlijk is al helemaal toppie :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +2

Ik zou niet naar een ideaal gewicht streven, als je gewoon een gezond gewicht hebt is het helemaal goed.

Als je wilt weten of je een gezond gewicht hebt, kun je je BMI uitrekenen op de site van het voedingscentrum:

https://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter?gclid=EAIaIQobChMIqtiXi9PK9gIVyu3mCh1wkABnEAAYASAAEgKEZvD_BwE

 

Groetjes, ThatGalacticRobot 

Reputatie 1
Badge +2

een ideaal gewicht bestaat niet ik ben 1m85 en weeg maar 55kg en somminge meisjes die ik ken zijn groter als 170 en die wegen altijd rond de 40 tot 65kg maar je moet doen wat goed voelt voor u en u niet aantrekken wat andere zeggen

 

Er bestaat geen ideaale gewicht. Je moet gewoon jezelf zijn Mijn broer is viertien en 171cm en weeg 57 kilo

 

Emma

Reputatie 7
Badge +9

Ideaal gewicht bestaat niet ik ben 1.68 min ik ben 58 kilo ofzo 

Reageer