Vraag

wat is een goede leeftijd on je schaamhaar te knippen/scheren?

  • 25 March 2020
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai

 

ik vraag het me af.

wat is een goede leeftijd om als je jongen je schaamhaar te scheren?

ben zelf 14

 

Groetjes, O


5 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Ik denk niet dat er een leeftijd opstaat je moet het zelf beslissen wat je ermee doet en hoelang je het zelf wenst te hebben .      ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen .       Met Vriendelijke Groeten roefel23

Heyy

Staat toch geen leeftijd op man! Als jij het lekker vindt op het nu te knippen of scheren , lekker doen Joch!  Ik ben zelf 14 en knip het ook af en toe

Groetjes

Kaas123

Heyy, ik vindt dat dat niet uitmaakt. Als jij het wilt scheren dan kan je het scheren. Zelf ben ik ook 14 en scheer ik me niet. 

Liefs, Naira193 :heart:

Reputatie 1
Badge

heyy,

ik scheer mijn schaamhaar heel vaak, gewoon als ik er last van heb. ik ben ook veertien dus ik denk dat jouw schaamhaar al wel veel is gegroeid. zo'n bos vind ik niet echt lekker zitten en t kan ook snel gaan broeien dus als je er last van hebt moet je het gewoon knippen/scheren want we weten allemaal, veel schaamhaar kan best vervelend zijn. de ene vrouw houd van een kale poes terwijl de ander voor een heel bos gaat daar benenden. je moet gewoon kijken wat jij het mooist vind staan en waar je het meest blij van wordt en er staat ZEKER GEEN leeftijd op scheren.

 

succes en hopelijk heb je er wat aan! groetjes A.xxxx

Badge

Ik begon zelf op mijn 12e.

 

Reageer