Skip to main content

yooo

ik heb ff een vraagje, ik ben nu 13 en ik gebruik geen parfum (wel deo ofc) maar is het normaal om op je 13e al parfum te gebruiken? en zo ja, welke parfum?Ā 

alvast bedankt

phobiccc

Ja hoor. Als je het zelf fijn vind moet je het gewoon lekker doen!

Groetjes Lupus

Hey! Probeer gewoon een keertje bij Kruidvat of Etos , daar staan proef flesjes en dan kun je testen welke je lekker vind. Pufjes op je pols en dan ruiken. En natuurlijk is het prima om te doen, lekker zelf weten. Doe ik tenminste wel šŸ˜Š. Ik vind zelf hout geur of fruit en scherp wel lekker. Je kunt ook googlen hoe "jongens geurtjes" heten en welke merken bijĀ Ā je voorkeur passen en of ze een beetje te betalen zijn voor onze leeftijd ;) . Maar zelf testen is ook leuk om te doen. Kies vooral wat je zelf lekker vind!Ā 

Liefs, Tover xxx

Welke geur je lekker vind en bij je past is echt heel persoonlijk. Ik zou de tip van @Tover01Ā opvolgen en gewoon wat dingen uitproberen in de winkel.

Zelf gebruik ik meestal alleen deo en aftershave (van Rituals). Bij speciale gelegenheden af en toe een geurtje. Meestal Calvin Klein CK One.

Hey! Probeer gewoon een keertje bij Kruidvat of Etos , daar staan proef flesjes en dan kun je testen welke je lekker vind. Pufjes op je pols en dan ruiken. En natuurlijk is het prima om te doen, lekker zelf weten. Doe ik tenminste wel šŸ˜Š. Ik vind zelf hout geur of fruit en scherp wel lekker. Je kunt ook googlen hoe "jongens geurtjes" heten en welke merken bijĀ Ā je voorkeur passen en of ze een beetje te betalen zijn voor onze leeftijd 😉 . Maar zelf testen is ook leuk om te doen. Kies vooral wat je zelf lekker vind!Ā 

Liefs, Tover xxx

dankjewel!! ik zal t wel ff doen en inderdaad ik ga geen 100 euro parfum kopen ofz, maar thx in iedergeval (trouwens ik ben beroemd want tover01 en tim16 hebben allebei gereageerd haha )

Welke geur je lekker vind en bij je past is echt heel persoonlijk. Ik zou de tip vanĀ @Tover01Ā opvolgen en gewoon wat dingen uitproberen in de winkel.

Zelf gebruik ik meestal alleen deo en aftershave (van Rituals). Bij speciale gelegenheden af en toe een geurtje. Meestal Calvin Klein CK One.

oke! thx voor het reageren

Reageer