Wat is dat slijm uit je vagina?

  • 13 May 2013
  • 9 reacties
  • 2054 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Er komt sinds dat ik ongesteld ben slijm uit mijn vagina weet iemand wat dat is?
Ik ben nu ong. 4 maandan ongesteld

9 reacties

heey Ikke.xx

Ik ben nog maar 1x ongesteld geweest, en dat is echt al een halfjaar geleden ofzo. (Mijn ma zegt dat dat normaal is??)
Ik heb ook vaak veel slijm in mijn onderbroek, ik weet ook niet wat het is...
Maar volgens mij is het niet verkeerd hoor!

XX feelings
Dat is vocht, dat is normaal. Als je bijvoorbeeld zou mansturberen zoou je dat vocht ook kunnen verliezen. Maak je geen zorgen het is geen probleem.
Succes ~Bodhi (J.13)
Wat is menstruberen als ik dat mag vragen?!
Ik dacht dat dat iets was van dat je dan makkelijker seks kan hebben ofzo
bij seksuele voorlichting zeiden ze dat dat was omdat het dan minder pijn deed als dat ding er bij jou in zou gaan is dat zo??
Ā 
Kan wel kloppen, het kan een soort van glijmiddel zijn, vocht dus. Menstruneren is (voor vrouwen) dat je met 2 of 1 vinger (er zijn veel technieken) in je vagina gaat en dan dit gaat herhalen, erin eruit. Je kan ook over je vagina streelen. Dan moet je dat herhaalen en dan kun je een bepaald gevoel gaan voelen. Dan word het intenser en dan kom je klaar. Dat is het
Succes ~Bodhi
Eigenlijk gwn klaarkomen
Ja
Wat ik verteld heb is een samevattingĀ 
~Bodhi
Het is afscheiding dat is normaal en dat komt al voodat je ongesteld wordt
Er komt sinds dat ik ongesteld ben slijm uit mijn vagina weet iemand wat dat is?
Ik ben nu ong. 4 maandan ongesteld


Dat is heel normaal! Ik heb het ook.
Het is gewoon afscheiding.
Maar je kan het ook krijgen als je masturbeert
Reputatie 2
Badge

Ik ben zelf een jonge maar volgens mij is het zo dat als je geil bent en wilt vingeren enzo dat je pussy dan slijm (vocht) aanmaakt dat evt een pik makkelijk naar binnen glijd.

Reageer