Vraag

wat heb jij vandaag aan naar school

  • 23 April 2021
  • 9 reacties
  • 208 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik draag vandaag een lekker warme onesie en een paar gympen naar school.


9 reacties

Hoi,

Ik maak er maar even van: wat draag ik naar de online les?😊

Een zwarte broek met een blousje

Groetjes,
Simply Me

Hallo Andrea13 :)

Bij de online les. xD. Gewoon een blauwe spijkerbroek en een groen shirtje.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Andrea13,

Ook ik zit in de online les vandaag.

Ik draag een groen vest, zwart shirt en een blauwe legging. Niks aan mijn voeten.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 3
Badge +2

Ik had schoolfotograaf. Ik had een wolle grijze trui met kraag en doorzichtig materiaal eronder met een basic flairbroek met gaten en tenslotte nog grijze eenhoorn sokken

Reputatie 6
Badge +12

Blauwe spijkerbroek en een groen T-shirt

 

Reputatie 4
Badge +4

Zoals steeds mijn schooluniform (blauwe polo,blauw rokje) , het enige verschil met vorig schooljaar is dat ik nu een panty aanheb in plaats van sokjes voorheen .

Ik had vrijdag een navel shirtje aan met een spijkerbroek.

het lijkt me nog wel een keer leuk als het echt warm is om in me bikini naar school te gaan. Veel vriendinnen zouden zeggen dat doet je echt niet nou ik doe het wel hoor.

Reputatie 4
Badge +3

Ik had vrijdag een navel shirtje aan met een spijkerbroek.

het lijkt me nog wel een keer leuk als het echt warm is om in me bikini naar school te gaan. Veel vriendinnen zouden zeggen dat doet je echt niet nou ik doe het wel hoor.

Hahah wauw jij heb wel zelfvertrouwen echt top! Hahah vertel me meer als je het hebt gedaan ben wel benieuwd haha

Ik had vrijdag een navel shirtje aan met een spijkerbroek.

het lijkt me nog wel een keer leuk als het echt warm is om in me bikini naar school te gaan. Veel vriendinnen zouden zeggen dat doet je echt niet nou ik doe het wel hoor.

Hahah wauw jij heb wel zelfvertrouwen echt top! Hahah vertel me meer als je het hebt gedaan ben wel benieuwd haha

Ik doe dit echt zo zo gek ben ik namelijk wel

Reageer