Ik draag vandaag een lekker warme onesie en een paar gympen naar school.
Hoi,
Ik maak er maar even van: wat draag ik naar de online les?
Een zwarte broek met een blousje
Groetjes,
Simply Me
Hallo Andrea13 :)
Bij de online les. xD. Gewoon een blauwe spijkerbroek en een groen shirtje.
-TheMightySlayer <3
Hoi Andrea13,
Ook ik zit in de online les vandaag.
Ik draag een groen vest, zwart shirt en een blauwe legging. Niks aan mijn voeten.
Â
Groetjes,
Paardebloem
Ik had schoolfotograaf. Ik had een wolle grijze trui met kraag en doorzichtig materiaal eronder met een basic flairbroek met gaten en tenslotte nog grijze eenhoorn sokken
Blauwe spijkerbroek en een groen T-shirt
Â
Zoals steeds mijn schooluniform (blauwe polo,blauw rokje) , het enige verschil met vorig schooljaar is dat ik nu een panty aanheb in plaats van sokjes voorheen .
Ik had vrijdag een navel shirtje aan met een spijkerbroek.
het lijkt me nog wel een keer leuk als het echt warm is om in me bikini naar school te gaan. Veel vriendinnen zouden zeggen dat doet je echt niet nou ik doe het wel hoor.
het lijkt me nog wel een keer leuk als het echt warm is om in me bikini naar school te gaan. Veel vriendinnen zouden zeggen dat doet je echt niet nou ik doe het wel hoor.
Hahah wauw jij heb wel zelfvertrouwen echt top! Hahah vertel me meer als je het hebt gedaan ben wel benieuwd haha
Hahah wauw jij heb wel zelfvertrouwen echt top! Hahah vertel me meer als je het hebt gedaan ben wel benieuwd haha
Ik doe dit echt zo zo gek ben ik namelijk wel
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.