Vraag

wat eten jullie op een dag

  • 31 March 2023
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Wat eten jullie op 1 dag? Dus zegmaar welk voedsel, niet het aantal calorieën. Ben ik best benieuwd naar… 

:)

 


4 reacties

Hey,

‘s ochtends: een halve boterham.

‘s middags: een appel.

‘s avonds: avondeten.

In het weekend eten we meestal om 5 uur een beetje chips.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

In de ochtend eet ik 3 boterhammen. Kan elke keer anders zijn met wat er op zit maar sowieso wel bruine boterhammen. Dan eet ik nog 10 uur een appel en een banaan.

Bij de lunch eet ik 6 boterhammen en 1 beker Cup A Soup. Ligt er weer aan wat erop zit maar wel bruine boterhammen. Dan eet ik om half 3 weer een appel en een koekje en een snoepje.

Dan voordat ik ga avondeten eet ik altijd 2 tomaten. En daarna gewoon avondeten :)

Ik heb heel veel honger, komt gewoon door de puberteit haha.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniem xxx 02,

 

ontbijt:

2 volkoren boterhammen met beleg of een bord havermout en wat fruitsap of thee

lunch:

3-4  volkoren boterhammen, soms een hard gekookt eitje, banaan/appel/sinasappel/mandarijn/druiven/kersen/enz. niet allemaal tegelijk, maar één of twee van wat ik noemde

avondeten:

veel groente en een paar aardappels of pasta/rijst/bami/enz. en iets van vlees/kip (ongeveer de helft van de week)

Tussendoortjes: meestal fruit, maar soms ook well eens chippies of een koekje, maar niet echt heel veel en dingen met chocolade ofc haha

Verder drink ik best veel water op een dag.

 

Zoiets 😃

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 4
Badge +1

Ontbijt: kleine ontbijtreep en fruit als ik er zin in heb

Middageten: 2 boterhammen en fruit

Avondeten

Als ik vroeg uit ben dan ook nog een beetje kwark en soms in de avond een beetje koekjes of chips

Tussendoor veel water drinken

Reageer