Wat eten jullie op een dag?

  • 29 June 2021
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen, ik ben een jongen van 16 en ik ben benieuwd hoeveel en wat anderen eten op een dag. Ik bedoel niet in kcal maar echt feitelijk wat je eet en ongeveer wanneer. En als je brood eet dan ook wat je er op doet. Dus bv in mijn geval:

-3-4 sneetjes volkoren brood in de ochtend (meestal met 100 % pindakaas en banaan)

-100 gram (onbereide) volkorenpasta tussendoor

 - 4 sneetjes volkorenbrood in de middag (meestal 2 met 30+ kaas en 2 met appel)

-1-2 sneetjes volkorenbrood (meestal met paprika of druiven of iets anders) of wat volkorenpasta tussendoor

-Als avondeten bijvoorbeeld aardappels, snijbonen en een vegetarische schnitzel

-Ergens voordat ik ga slapen nog 1-2 sneetjes volkorenbrood (met  paprika of druiven of iets anders) of volkorenpasta

 

Ik weet dat de meeste mensen het vreemd zullen vinden dat vaak pasta eet zonder iets erbij maae dat vind ik nou eenmaal lekker :-)

 

Graag ook vertellen hoe oud je bent en of je een jongen of meisje bent. Alvast bedankt voor de antwoorden!!

 

(Ik kon geen beter onderwerp vinden dat meer bij eten pastte dan   lichaam en gezondheid


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

S’ochtends alleen een vruchtensapje, s’middags niks en s’avonds een beetje groente en een stukje vlees of vis

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 12 en een meisje,

s’ochtends 

bakje yoghurt met fruit of 2 broodjes kaas/ham

Middag

 1 bolletje met kaas en mayonaise 

s’avonds

pasta schnitzel met broccoli of rijst bonen en wortel met bonen of kaasbloemkool met spekjes.

soms heb ik nog een snack bij de lunch bijvoorbeeld: rijstwafel, appel, banaan, druiven

Reputatie 7
Badge +19

Hoii,

Sochtendseet ik meestal niks, dan krijg ik gewoon niks door mijn keel.

Smiddags, eet ik soms 1 boterham of 2 crackers ofzo. Vaak ook een nutridrink🤢

Savonds, eet ik wat mn moeder maakt, meestal groente, pasta, rijst maar eigenlijk vind ik dat vies dus ik eet heeeel weinig of niks daarvan.

Tussendoor en savonds/snachts, eet ik soms chips en/of koek. Vaak ook een nuttidrink🤢

 

joeeeee

Reageer