Vraag

wat dragen voor online les

  • 2 February 2021
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee, in deze tijd draag ik elke dag een trainingsbroek en een hoodie, maar ik wil ns iets leukers aan want ik merk dat ik er niet echt productief van word. Dus de vraag: weet iemand een leuke outfit die wel heel lekker zit?

 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Heeyy, ik ben nu wel van plan om wel gwn make-up te dragen voor de online les (dus dat is voor mij mascara en concealer op onzuiverheden) daar wordt je wel iets productiever van klinkt raar i know. En ik zit eigenlijk wel altijd in ‘normale’ kleding dus spijkerbroek en dan wat ik normaal zou aan doen maar wel iets comfyer geen idee of dat een woord is.

Maar wat tips op het voor je vraag is:

  • mom jeans zitten lekker en niet strak om je benen
  • flared jeans (in van die leggingstof)
  • hoodie zou ik ook wel aan doen naar real life school dus dat
  • colletje (is heel lekker warm) en dan kan je ook een jasje daar over heen doen (is echt geweldig)
  • En ik doe soms ook meer een soort topje aan dan een bh en dan gwn met een hemdje, ik heb niet zo een grote borsten dus ik kan dat dan gwn dragen.

Dat was hem wel zo een beetje voor mij :))

Liefs

Reputatie 7
Badge +19

Spijkerbroek met t-shirt en vestje of trui?

Hee,

Een outfit dat lekker zit? Volgens mij is stijl, smaak en comfort wel echt een persoonlijk iets. Ik kan begrijpen dat je graag eens iets anders wilt aandoen en ik zou het ook zeker aanmoedigen om te doen als je daar actiever van word.

Vaak kijk ik ook een beetje hoeveel tijd ik heb om aan mijn outfit te besteden en in welke mood ik ben en beetje afhankelijk daarvan kies ik een outfit.

Je kunt bijvoorbeeld eens je kledingkast doorspitten. Kijk wat je leuk vind en lekker zit en maak dan wat setjes. Dan heb je een beetje een overzicht en kun je per dag of moment kijken waar je zin in hebt en wat lekker zit. Als je setjes hebt kun je altijd makkelijk iets uit de kast trekken waar je op dat moment zin in hebt.

In plaats van een hoodie kun je bijvoorbeeld een shirt, blouse, vest aandoen en in plaats van een trainingsbroek kun je bijvoorbeeld een spijkerbroek/katoenen broek of een rokje, legging of jurk aandoen.

Succes met je online lessen!

Groetjes,
Simply Me

 

 

Reputatie 2
Badge +3

hey hey, heel eerlijk ik hoef niet vaak mijn camera, maar als het wel moet bij een les doe ik een normaal shirt aan of een top en een bh en  dan laat ik me joggingsbroek gewoon aan, want ja ik slaap altijd in een top en joggingsbroek.

Reageer