Skip to main content
Vraag

wat doen jullie net voor menstruatie?

• January 5, 2025
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Hey

ik ben onlangs voor het eerst ongesteld geweest.

Alleen vraag ik mij nu af ‘wat doen jullie voor dat je ongesteld word’

Leg je dan de dag ervoor al een maandverband of inlegkruisje in ofniet? Zo ja welke van de twee?

3 reacties

• January 5, 2025

Hoi,

Ja dat doe ik wel.

Ik ben niet super regelmatig, maar voel het wel al een paar dagen van tevoren aankomen.

Ik gebruik zelf maandverband, en gebruik dat dus ook de dag(en) voor mijn ongesteldheid.

Ik weet niet of het helemaal nodig is, maar voor mij werkt het dus dan is het prima.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 7, 2025

Hoi 

Ja ik doe dat wel 

Vind ik toch wel het fijnste  maar ik voel dat aan mij hoofd ik krijg als ik ongesteld ga worden al hoofdpijn dus dan doe ik al een maandverband in soms is het 1 dag daarna soms 2 of 3 dagen daarna dat weet ik niet maar als ik het dan word kan ik niet doorlekken 

Dus kijk zelf of je signaal krijgt dat je ongesteld gaat worden dan kun je nooit doorlekken 

Is soms ook fijner voor je zelfvertrouwen.

Hopenlijk heb je er wat aan

Liefs

NN15000 

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 26, 2025

Heyyy meid,

Ja ik ben nu 12, en ik ben al ongesteld sinds ik 8 ben (ja heel vroeg,) dus ik heb wel wat raad voor je.

Meestal voel ik het aankomen, dus de dag/dagen voor ik ongesteld wordt doe ik een maandverbandje in en menstruatie ondergoed. Dat moet je echt eens proberen. Ik doe dan een maandverbandje (soms als het niet heel hevig is een inlegkruisje,) in dat menstruatie onderbroekje met een beetje wc-papier. Het klinkt heel raar maar voor mij werkt het wel. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, een dikke kus van K. 😘