Vraag

Wat doen als je niet kan slapen?

  • 9 January 2023
  • 10 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 7

Heeyyyy ik heb zegmaar een soort “probleem” namelijk dat ik niet kan slapen en ik zat al te denken zal ik thee halen maar dat kan niet want mijn ouders slapen naast de trap dus ik kan niet naar beneden dus heeft iemand tips om te kunnen slapen want ik moet morgen om half 7 weer uit bed om naar school te gaan...


10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@eenautistischkindje ,

 

misschien iets van slaapmuziek zachtjes aanzetten??

 

 

of zoiets

 

 

er is keus genoeg op youtube

 

Zelf slaap ik altijd best snel, maar ik ben een uurtje geleden wakker geworden door een paar harde knallen van illegaal vuurwerk en nu zit er een barst in mijn slaapkamerraam….gelukkig alleen het buitenste glas en mijn broer heeft er tape op gedaan

 

Ik hoop dat die slaapmuziek  helpt en de muziek bij die Polen nu uit is….

 

Slaap lekker

 

Gr.MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +14

@eenautistischkindje ,

 

of zoiets als slaapmeditatie, idk ik probeer ook maar wat:

 

 

Sweet dreams of slaap je al? Dat zou helemaal top zijn.

 

Oh ik zet het geluid maar even uit van die slaapmeditatie anders val ik zelf in slaap voordat ik dit berichtje verstuurd heb en dat willen we niet hè

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

@eenautistischkindje ,

 

kijk ff of autoplay op youtube uit staat, want als je pech heb komt hierna misschien een lawaaierig nummer en dan ben je weer klaar wakker…..

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7

k zit ff te denken mss kan ik aan mijn moeder vragen of ik een kop thee mag halen beneden helpt dat?

Reputatie 7
Badge +14

@eenautistischkindje ,

 

misschien heb je iets aan de tips uit dit topic

maar natuurlijk kun je ook thee proberen als jij dat lekker vindt

Misschien kun je het zelf maken zonder dat je je moeder wakker hoeft te maken of denk je dat je moeder het niet erg vindt als je ze wakker maakt?

Als ze wel wakker is kun je misschien even kletsen en dat je moeder even met je mee gaat om je in te stoppen. Ja, dat klinkt misschien alleen iets voor als je klein bent, maar even een knuffel voordat je gaat slapen voelt altijd goed toch? Kijk maar hoe het loopt en wat jij fijn vindt.

 

Ik stuur je alvast een virtuele knuffel en droom maar lekker terwijl je uitrust…...😴

 

Slaap lekker

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +15

Niet op je tel iig 😂😅, neem anders wat thee meen aar boven voortaan ( beker of thermosfles…) 

 

2/1 uur voor je gaat slapen geen scherm stralingen krijgen kan ook helpen

 

xx. 
Mij_Niet_Gezien 

Haiii heb je dit vaker? En eet je veel suiker? Ik heb gehoord dat als je minder of geen suiker meer eet je veel sneller in slaak valt, meer energie hebt en zelfs een klein beetje afvalt maar ja dan slaap je sneller hopelijk helpt dit 👍

Reputatie 7
Badge +17

Als je niet in slaap komt kan het ook helpen om even uit bed te gaan en 10 minuten wat anders te gaan doen, een stukje lezen bijv. (een boek of tijdschrift, niet op je tel.).

Reputatie 1
Badge

Ik masturbeer meestal ‘s morgens en ‘s middags, maar soms als ik niet kan slapen omdat ik onrustig ben doe ik het ook wel eens ‘s avonds voor het slapen gaan. Daar word ik dan eerst nog onrustiger van natuurlijk (opgewonden), maar als ik ben klaargekomen dan voel ik mijn hele lichaam ontspannen en slaap ik zo weg.

Reputatie 7
Badge +17

Wat @Palomino zegt klopt wel. Klaarkomen werkt idd heel ontspannend. Maar ja, als ik om 3 uur ‘s nachts wakker word heb ik meestal geen zin in aftrekken dus dan wordt het toch maar een glas melk 😉

Reageer