Wanneer scheerden jullie voor het eerst okselhaar?

  • 4 April 2024
  • 9 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben 12,5 jaar, maar ik heb okselhaar en het is beetje vies als ik met het naar zwembad ga? Is het niet slecht om te scheren als je 12 jaar bent? En is het raar?


9 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey, ik ben zelf een meisje maar ik zal ook even antwoorden :)

 

Het is zeker niet slecht en raar om je te scheren als je 12 bent. Ik zelf doe het ook al vanaf die leeftijd.

Doe vooral waar jij je goed bij voelt :)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Karel187 

Het is niet noodzakelijk, bij zwembad hebben veel mannen ook gewoon redelijk veel lichaamshaar.

Maar ja, je bent nog jong dus is het begrijpelijk vooral als je veel zwemt

grt ItzJustin

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Karel187 ,

 

ik heb nog nooit mijn okselhaar geschoren. Ik heb sws niet veel lichaamshaar en op zich hoef ik dat ook niet te hebben.. Ik heb me ook nog nooit geschoren, heb nog geen snor/baard en ik ben 16

Ik heb alleen mijn  schaamhaar wel eens getrimd, maar dat groeit  ook niet echt snel als ik vergelijk met jongens uit m'n klas.

Als je het niet mooi vindt moet je zelf weten of je scheert.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Ik scheer het al sinds mijn twaalfde ofzo, persoonlijk omdat ik okselhaar vies vind.

Maar scheren of niet doet er niet echt toe, het heeft geen echte vieze of ongezonde effecten.  Doe dus waar jij het mooiste en gemakkelijkste  bij voelt.

 

het is dus heel normaal  om op je twaalfde te doen en volledig je eigen keuze wat je wil doen.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi

Ik ben 13, scheer zelf al wel mijn okselhaar. Maar je moet zelf weten wat je er mee doet. Het is niet raar als je het zou willen doen. 

Reputatie 3
Badge

Hey!! Ik ben twaalf en scheer mijn oksel haar al sinds de zomer dat ik tien ben geworden, want ik had al best veel okselhaar en wou er vanaf!

Reputatie 3
Badge +1

Scheren kan gewoon. Of kort afknippen. 

 

Als je dat eng/spannend vindt, kan je misschien het ook gaan bleken/kleuren in blond? dan valt het minder op lijkt mij. Geen ervaring mee ik zeg ook maar wat haha

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Niks raars aan, net wat iedereen hier zegt. Ik doe het ook en het voelt goed, ik wil geen beharing behalve op mijn hoofd :)  en dat hou ik wel bij. Gelukkig heb ik nog niet veel, maar bv mijn benen wil ik haar-vrij houden. Doe lekker wat je zelf fijn vind ! 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Haii!

Het is vlgm niet slecht om te scheren! Ik heb nog geen okselhaar, maar ik scheer wel mijn armen en benen(sinds de vorige zomer!) Ik heb zelf liever niet zoveel beharing, maar het is zeker niet vies! Want iedereen heeft het!:) 

Liefs xxx Banaantjeee <33

Reageer