Skip to main content
Vraag

wanneer puberteit?

  • 5 July 2024
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Hallo, Ik ben een jonge en ben nu 16 en ben nog steeds niet echt in de puberteit, Ik heb nog geen baard in me keel, me penis groeit niet en is nog steeds 13 cm stijf ( al meerdere jaren zo) en heb hele lichte gezichtsbeharing. Eerst wou ik het een beetje afwachten maar naarmate ik ouder wordt begint het me toch een beetje nerveus te maken ik ben namelijk wel 185, Weet iemand hoe dit komt?

 

Heyy,

Aangezien je al wel bent gegroeit denk ik dat je andere veranderingen ook nog wel komen, maar wij zijn natuurlijk geen artsen dus we kunnen het niet zeker weten.

Als je je er zorgen om maakt kan je denk ik het beste een keer naar de huisarts gaan om dit daar te bespreken. De huisarts kan je het beste verder helpen en ondersteunen hiermee!

Liefs van ItsJustMe <3


Hoi  @anoniem98349  volgens mij ben je al wel in de puberteit. Je hebt 13 cm en bent 185. Heb je sperma en schaamhaar? Zo ja dan ben je in de puberteit.


Heb nog even geduld. Waarschijnlijk ben je gewoon een laat bloeier. Daar is niks ergs aan! Je hebt nog tot je 18e. Als na een paar maanden na je 18e nog steeds niet gegroeid bent zal ik even naar de huisarts gaan 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer