Vraag

Wanneer ongesteld worden tips

  • 7 April 2023
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

hoi ik ben een meisje van 13 jaar en ben al een paar keer ongesteld geweest maar ik krijg geen buikpijn of hoofdpijn dus ik weet niet wanneer ik ongesteld wordt hebben jullie dat ook en weten jullie hoe ik kan oplossen dat het niet in mijn onderbroek komt


4 reacties

ik gebruik zelf een appje waar je dan invult wanneer je het bent, en dan weet je zelf een beetje wanneer je het weer zou moeten worden want dat vult die app dan voor je in, dan kan je een paar dagen daarvoor misschien al zorgen dat je maandverband bij je hebt of gebruikt. Ik heb zelf ook nergens last van, behalve dan dat ik heel veel honger heb 😀

Reputatie 4
Badge +1

Verwijder als dit niet benoemd mag worden.

Hoi hoi 

Ik gebruikte zelf de app Flo het werkt erg goed en was altijd correct!

Reputatie 7
Badge +15

Je kan idd apps gebruiken, maar aan het begin heb je vaak een onregelmatige  ongesteldheid. Daar houden apps (bijna) nooit rekening mee. 
 

als je wel een app wil gebruiken, is dat ook prima, maar weet dus dat; vooral aan het begin, het kan zijn dat de app het verkeerd heeft. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Wat hier boven gezegd  zo'n app als flo en clue kan wel handig zijn

maar houd er niet rekening mee dat je nog onregelmatige kan zijn 

Maar zal altijd wel maandverband of tampons bij heben voor het geval dat Je het word

Een menstruatie duurt 26 tot 32 dagen dus je kan het ook bijhouden in je agenda   als je niet zo'n app wil gebruiken 

 

Gr bren

Reageer