Vraag

Wanneer heb je een bh nodig?

  • 4 June 2024
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Wanneer heb je een bh nodig en hoe ging dat bij jullie eerste bh kopen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  ik kan je er niet mee helpen want ben een jongen maar misschien vind je hier een antwoord!!

Succes !

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +14

Ben zelf ook een jongen maar kwam dit tegen op Google: De gemiddelde leeftijd waarop meisjes een eerste bh dragen is 11 jaar. Soms hebben meisjes van 8 jaar al een bh nodig en soms dragen meiden van 14 jaar nog geen bh. Zodra jij je zonder bh niet meer prettig voelt of je borsten tijdens het lopen of sporten pijn doen is het tijd om een bh te gaan dragen.

 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 3
Badge +1

heey ik ben een meisje 13 jaar en draag sins vorig jaar een bh een kleine van kub 30 A. bij mij ging het zo: mij mama vroeg me van zouden we nie eens kijken voor een eerste BH tje of denk jij dat dat niet nodig is. ik antwoorde een beetje beschaamd zo van” ja uu nee uu kweet het niet ik denk het” het kam er op neer dat ik twijfelde maar eig wou ik al lang eens kijken voor een bh maar durfde het niet vragen. eind die week gingen ik en mijn mama winkelen in en zij ze we kunnen binst eens kijken in de Hema voor een bh tje. we deden dat en dat was eig helemaal niet raar of junant en sins ik mijn regels heb en dat ook direct heb durven vertellen heb ik de angst om di soort dingen zoals regels scheren en bh s te zeggen tegen mijn moeder overwonnen. een tijdje geleden bv vroeg ik haar hoe je best je oksels scheert en ik verschoot van mezelf dat ik dat gwn durfde vragen. de vraag waar ik wel nog een beetje mee zit omdat ik het niet durf vragen is of ik mijn schaamhaar daar beneden mag scheren en hoe ik dat moet doen maar dat is niet zo dringend. dus meid vraag het gewoon denk er aan je moeder was ooit ook 11 en had dat probleem waarschijnlijk ook. en met een vraag doe je niets verkeert he veel sterkte en veel succes!!!😘

Reputatie 3
Badge +1

ik denk dat je een bh nodig hebt als je je niet meer konfortabel voelt zonder. dat kan zijn omdat de meiden van je klas er een dragen. of omdat je je tepels door je kleren ziet. of omdat het pijn doet bij het lopen en springen enz...

Reageer