Skip to main content
Vraag

waarom zelfbeschadiging zo erg?

Forum|alt.badge.img

Heyhoi, 

Ik had even een vraagje rondom mijzelf snijden. Al een tijdje doe ik mijzelf pijn door mijzelf te snijden, niet zo diep dat gelijk al het bloed eruit spuit maar wel diep genoeg om bloed te zien zegmaar. Ik vind het heel vervelend dat ik hier littekens aan over blijf houden. Om die reden wil ik ook wel graag stoppen. Alleen vind ik het heel lastig omdat op dat moment het me niet boeit dat je littekens gaat zien en kan ik mij niet bedenken waarom ik het niet zou moeten doen. Eigenlijk kan ik geen een andere reden bedenken waarom het zo erg is! Kunnen jullie mij uitleggen wat er zo slecht is aan jezelf snijden want ik zie niet echt de ernst ervan in.

liefs mij 

2 reacties

Forum|alt.badge.img

hey zo hier zijn een paar redenen die gelden voor mij niet idereen

1. de vragen ik krijg de hele tijd van oh wat heb je met je arm gedan en dan maak ik maar een dom smoesje maar opgemen als je ze goed kent gaan ze je niet meer gelove
  2. vertrouwen zoals ik net al zei vertrouwen raakt kwijt k heb stomgenoeg tegen mn trainer gelogen mr opgemend gaat hij er achterkomen
  3. de lange mouwen verschrikkelijk heet irritant en plakkerig
  4. de schuld die ik voel als iem het ontdekt k zat laatst met mn mouwen klein beetje opgestroopt want had het tyfus heet en kijkt mn vriendin ineens naar mn arm naar een kras die niet eens door sh komt mr zij denkt natuurlijk van wel

Forum|alt.badge.img+1

Heyy, ik vindt het echt sneu dat je dat jezelf aandoet (ik heb het zelf ook gedaan) maar als je van de littekens af wil komen moet je ff nr de kruidvat dar hebben ze litteken zalf voor 3 euro ofz werkt echt goe

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen