Skip to main content

Sommige mensen die ik zie of spreek zitten altijd aandachtig naar me buik te kijken en met name mijn naveltje. Ik heb dus zeg maar zo uitstulpend naveltje en ook nog wel een redelijk grote dit is wel een goed voorbeeld 

Foto verwijderd ivm regel 20. Gebruik van afbeeldingen waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan.

Nu vinden sommigen dit maar een apart verschijnsel. ik wordt er niet mee gepest ofzo sterker nog ik houdt van me navel heeft zelfs een naam britt en Instagram account. Maar gelukkig niemand pest me er mee alhoewel 1 keer stond ik buiten toen kwamen er een paar onbekende meisjes langs ons huis fietsen. Toen was ik even het zwembad uit geklommen even naar de rioolwagen kijken wat de putten kwam legen. Op dat moment kwamen er een paar meisjes aangefietst die zijden nou we weten ook wel waar die stank vandaan komt kijk maar daar is een navel uit het ei gekropen. Ze vonden dat de stank uit me navel kwam maar het kwam toch echt uit die rioolwagen. Op school was er nooit geen pesterijen gelukkig zomers had ik vaak een croptop aan dus met teams kiezen had ik altijd de bijnaam uitstulping kom maar. De gene die de teams gaf altijd even een klein tikje tegen de navel aan. En de jongens hadden altijd 1 missie raak de uitstulping met trefbal 1 keer is het een beetje uit de hand gelopen dat was met voetbal buiten. Er was er 1 zo grappig om met voetbal die uitstulping te raken dus die bal kwam mega hard in mijn maag. Ik had toen wel even mega veel pijn ik kon ook nog net een klein stukje lopen maar zakte tussen de auto's in elkaar van de pijn. Uiteindelijk kwam de juffrouw al aangerend die had me op de rug neer gelegd is maar even over me buik wezen masseren. Sommige die vragen nog wel eens mag ik aan je navel zitten of dat was bij de F1 komen er ook een paar van die gasten aan ja wil je misschien met die auto en met ons op de foto. Sorry zei ik ben 14 en jullie willen puur om mijn navel en omdat het zo sport auto is met mij op de foto. Ook mensen die vragen mag ik er 1 keer aanvoelen echt now way dat iemand dat voor elkaar krijgt. Maar ik merk wel dat mensen het gewoon een apart verschijnsel vinden zomers loop ik nog wel eens de hond uit te laten in me bikini en dan zie je fietsers wel kijken. Of auto's wat voorbij rijden echt starend naar mijn buik geven ze een beetje gas met de auto bij denk ik weer zucht. Wat mij wel was opgevallen vorig jaar in Turkije toen gingen me zusje en ik tegen van die boxen wat bij het zwembad stonden tegen aanliggen. Alleen muziek staat altijd loeiend hard ik merkte toen wel dat mijn navel een beetje verstijfde zal dat door de muziek komen weet iemand dit

Veel mensen vinden het raar omdat het dan niet goed is afgeknipt bij de geboorte, en het is een gevoelig stukje huid, dus het kan van trillingen miss raar gaan doen, bv tepels worden van de kou stijf, zon beetje dezelfde reactie

 

flopflop13


Veel mensen vinden het raar omdat het dan niet goed is afgeknipt bij de geboorte, en het is een gevoelig stukje huid, dus het kan van trillingen miss raar gaan doen, bv tepels worden van de kou stijf, zon beetje dezelfde reactie

 

flopflop13

klopt denk ik wel ik zie meer gaten dan uitstulpsels ja mijn broertje en zusje hebben ook zo navel maar bij mij op school geen 1 


Veel mensen vinden het raar omdat het dan niet goed is afgeknipt bij de geboorte, en het is een gevoelig stukje huid, dus het kan van trillingen miss raar gaan doen, bv tepels worden van de kou stijf, zon beetje dezelfde reactie

 

flopflop13

klopt denk ik wel ik zie meer gaten dan uitstulpsels ja mijn broertje en zusje hebben ook zo navel maar bij mij op school geen 1 

Dan hebben de doktors het gewoon anders gedaan


Veel mensen vinden het raar omdat het dan niet goed is afgeknipt bij de geboorte, en het is een gevoelig stukje huid, dus het kan van trillingen miss raar gaan doen, bv tepels worden van de kou stijf, zon beetje dezelfde reactie

 

flopflop13

klopt denk ik wel ik zie meer gaten dan uitstulpsels ja mijn broertje en zusje hebben ook zo navel maar bij mij op school geen 1 

Dan hebben de doktors het gewoon anders gedaan

denk ik ook ik vindt het wel mooi me navel wordt in ieder geval niet vies van binnen


Reageer