Skip to main content

Hoii! Het valt mij dus (bij meerdere meiden maar bij 1 heel erg dus die gebruik ik als voorbeeld) op dat haar borsten op sommige dagen veel groter lijken dan op andere dagen. Ik ben geen smeerlap maar dat zijn van die dingen die ik zie. Eerst droeg ze dus altijd sport Bh’s, dat was te zien aan die brede banden etc. Ik denk dat ze toen nog A cup had. En ze is nu sinds ik denk 2 maanden normale BH’s gaan dragen. Ik denk dat ze is doorgeschakeld naar B cup maar dat die iets te groot is want toen we een keertje met de klas gingen zwemmen had ze echt hele kleine borsten. Nou daardoor leken haar borsten dus natuurlijk iets groter dan eerst dat is logisch. Maar hier komt het rare: Gister leek ze echt opeens D cup te hebben! Haar borsten waren echt iets van 10 centimeter van haar lichaam naar voren en staken er zelfs aan de zijkanten van haar lichaam uit! En dat kwam niet door een te grote BH want ze zagen er heel erg vol uit, ze had een strak truitje aan namelijk dus als het een te grote BH was dan waren ze veel platter geweest… Dit snap ik dus echt niet! En soms lijkt ze sowieso grotere borsten dan anders te hebben maar nu was het wel heel erg extreem! Dus mijn vraag is: Hoe kan dit?

Het is magie denk ik. Of spoken. Of opgevulde BH's. 


heey ik ben een meisje 13 en ik wil zeggen dat je hebt de maten ABCD enz maar daar zijn ook nog tussenverdelingen je hebt bv a 30 en A… en A…. dan heb je B…. dus dat ze van A naar D springt dat zou ik heel apart vinden maar miss was die dag waar ze gelijk een D cub had mis een puch up bh. ik heb er zo ook eentje en de helft daat van is vuling waardoor mijn voorkant dubbel zo groot lijkt als bij zwemmen.


Ja maar hoe?


Nou haar voorkant leek iets van 8 keer zo groot als bij zwemmen, als het niet meer is… Dus hoe kan dat dan?


De vorm en ondersteuning van de bh maakt ook een verschil. Als de bh de boel omhoogdrukt, lijken ze vol. Naar de zijkant breed etc.. En natuurlijk opvullen he

 


Dat snap ik, maar dit was echt heel erg overdreven, te veel verschil dat alleen dat het was… Dat kan gewoon niet…


Zegmaar normaal zijn het kleine bultjes en die dag opeens echte borsten waar een volwassen vrouw jaloers op zou kunnen zijn...


Vandaag had ze het weer! En ze had ook precies hetzelde truitje aan!


Zou er iemand willen reageren?


In strakke truitjes lijken ze groter en er zijn bh's met vulling en dan kan een meisje veel grotere borsten lijken te hebben.


Kan dat verschil dan ook ZO groot zijn?


Reageer