Hoii! Het valt mij dus (bij meerdere meiden maar bij 1 heel erg dus die gebruik ik als voorbeeld) op dat haar borsten op sommige dagen veel groter lijken dan op andere dagen. Ik ben geen smeerlap maar dat zijn van die dingen die ik zie. Eerst droeg ze dus altijd sport Bh’s, dat was te zien aan die brede banden etc. Ik denk dat ze toen nog A cup had. En ze is nu sinds ik denk 2 maanden normale BH’s gaan dragen. Ik denk dat ze is doorgeschakeld naar B cup maar dat die iets te groot is want toen we een keertje met de klas gingen zwemmen had ze echt hele kleine borsten. Nou daardoor leken haar borsten dus natuurlijk iets groter dan eerst dat is logisch. Maar hier komt het rare: Gister leek ze echt opeens D cup te hebben! Haar borsten waren echt iets van 10 centimeter van haar lichaam naar voren en staken er zelfs aan de zijkanten van haar lichaam uit! En dat kwam niet door een te grote BH want ze zagen er heel erg vol uit, ze had een strak truitje aan namelijk dus als het een te grote BH was dan waren ze veel platter geweest… Dit snap ik dus echt niet! En soms lijkt ze sowieso grotere borsten dan anders te hebben maar nu was het wel heel erg extreem! Dus mijn vraag is: Hoe kan dit?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.