Vraag

Waar bh's kopen in mijn maat?

  • 10 April 2020
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heehee! 

Misschien dat er al meer topics zijn met deze vraag, maar deze kon ik niet vinden. Sorry als die er al wel zijn :) 

De titel geeft mijn vraag eigenlijk al aan. Waar kan ik bh's kopen in mijn maat? Mijn bh maat is 65e (30dd). De bh's die ik nu draag zijn maar 65c, en dit wordt dus echt wel te klein. Hierdoor doen m'n bOoBs behoorlijk veel pijn en de bh's geven echt nul ondersteuning. Ik zoek regelmatig het internet af naar betaalbare bh's in deze maat, maar ik kan niks geschikts vinden. De bh's moeten er normaal uitzien (niks doorschijnends en geen gekke kleuren dus), de maat moet natuurlijk 65e zijn, het moet beugel hebben en m'n budget is 25 euro. Ook moet het niet tweedehands zijn. 

Weet iemand toevallig waar zoiets kan vinden? Ik denk niet dat ik veel antwoorden ga krijgen op dit topic, maar het is het proberen waard. Als je iets weet, zou ik het heel erg waarderen als je het even zegt. 

X, bloempie


1 reactie

Hoi

 

Naar wat ik hoor heeft Primark weleens wat te bieden in jouw maat. Ook is die keten vrij goedkoop. Misschien voel je je daarnaast beter in sport-beha’s? 

 

In lingeriewinkels zou je kunnen vragen welk merk of welke winkel bekend staat om zijn breed assortiment aan maten. Verkopers kunnen je hier vast verder mee helpen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer