Vraag

Vrouwen sportkleding passen als man

  • 2 June 2024
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Hallo allemaal dit is de eerste keer dat ik op dit forum ben. 
 

ik ben een jongen van 14 jaar. Ik voel me fijn in vrouwen kleding en lingerie. Ik heb een goede band met mijn nicht van 16. Ik heb haar verteld over dat ik me daar fijn in voel. Ik heb haar toen gevraagd of ik wat van haar lingerie/ kleding mocht lenen. Na er even met mij over gepraat te hebben zei ze ja. Toen keek ze met mij in haar kast en toen mocht ik een bh en een string uitzoeken. Ik voelde me heel blij. Toen ik het had uitgezocht zei ze pas het maar even. Toen ik het had aangetrokken liet ik zien aan haar hoe ik eruit zag. Ze vond me heel mooi. 
 

ik heb haar lingerie nog steeds hier thuis op me kamer (me ouders weten het niet). Mijn nicht gaat naar de sportschool en mijn ouders vonden het aangezien onze band een goed idee als we samen zouden gaan. Dus morgen gaan ik en mijn nicht sportkleren voor mij kopen.  Mij lijkt het een heel leuk idee als ik vrouwen sport kleding koop en daarin ga sporten samen met de lingerie van mijn nicht. Maar is dit raar? Of niet 

groet anonieme jongen 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Nee ik vind het niet raar, en als jij je daar fijn bij voelt moet je dat lekker doen en dragen!   Daar heeft niemand iets over te vertellen behalve jijzelf :) .  Ik draag zelf ook van alles wat ik leuk vind omdat ik dat fijn en leuk vind en bij me vind passen.  Ook rokjes of shorts en hempjes en sieraden enzo en soms met kniekousen en dan weer met sokjes, en soms draag ik een ‘stoere ‘outfit  zoals een camo broek met steekzakken en terrex schoenen, Net waar ik zin in heb 😉 en niemand die daar last van heeft toch? Zo kun je het ook zien.  Gewoon doen wat je fijn vind dus en er van genieten dat het zo bij je past!

liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Anoniemejongen13 

Zoals @Tover01  al zegt, draag wat je zelf wil! Zolang je lekker in je vel zit is het goed. iedereen is anders op deze aarde en gelukkig maar! geniet van het sporten en laat je door niemand bang maken of stom voelen dat je dit draagt :D

 

Fijne dag en groetjes + een knuf van @Kingboy  🤠👑

 

(ps: srry dat ik zolang ben weg geweest)

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, ik ben het helemaal eens met @Kingboy  en @Tover01 ! Ook ik (ook 14) draag regelmatig een rokje of kilt en allerlei dingen die ik leuk vind zoals polsbandjes, halskettinkje, enkelbandjes en eye liner om maar een paar dingetjes te noemen. En dat doe ik ook omdat ik dat leuk vind en bij mij voel passen. Net als jij je fijn voelt in die kleding. En net als bij jou vind mijn vriendin het (haar woorden) sexy en mooi bij me staan. Dus natuurlijk is dat niet raar hoor 🙂 Dat sommige mensen dat wel vinden is hun probleem 😉  lekker dragen wat jij wilt, hoe fijn is dat!? 💪 Voel je sexy! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer