Skip to main content

Ik was 2jaar geleden best breed. 1.56 en 80 kilo. Had helemaal geen spiermassa.  Ik zat vroeger op een sport met allemaal kinderen van 8 tot 12 jaar.  Toen ik 12 was werd ik steeds gepest door een aantal jongens .daarom ben ik gaan trainen nu ben ik 175 en 60 kilo. Ik heb nu best gespierde armen en een sixpack. 
mijn vraag is zijn jullie blij met jullie lichaam? 

Heyy!

Ja, ik ben opp zich wel tevreden met mijn lichaam. Ik wil naar jou benoemen dat het prima is om te trainen, maar dat je voorzichtig moet zijn met TE VEEL trainen.

Mijn vraag naar jou is of  jij ook tevreden bent met je lichaam nu?
want anders zou ik je graag willen helpen met hulp zoeken.

Laat het weten aub

Ben nu best blij met m’n lichaam. Ik ben best gespierd nu. Sixpack is heel zichtbaar ik kan m al zien als ik niet aanspan. Ik heb nu ook een vriendin. Ze was heel nieuwsgierig naar me lichaam. Ik was vroeger echt heel onzeker.  

@Luke1201 Ja ik ben nu best blij maar ik word vroeger onzeker gemaakt. Nu is m’n lichaam best sterk en zelfs m’n vriendin vind me gespierd.

Mooi om te horen!!!

Hoeveel uur per week train je ongeveer?

Het is belangrijk om niet te veel te trainen, dan kun je een verslaving krijgen.
Ja ik weet dat dat raar klinkt, maar dat is echt zo!

Mvg,
Your boy Luke

Mooi om te horen!!!

Hoeveel uur per week train je ongeveer?

Het is belangrijk om niet te veel te trainen, dan kun je een verslaving krijgen.
Ja ik weet dat dat raar klinkt, maar dat is echt zo!

Mvg,
Your boy Luke

Ik train ongeveer 3 keer per week 1,5 uur ben 16 trouwens 

Hey!

Fijn dat je reageerde haha,

Ik heb even geraadpleegd en denk inderdaad dat 3 keer per week, en dan 1,5 uur op 16 jaar nog gezond is. Let wel op dat je het je leven niet te veel laat beïnvloeden. Je vriendin zal je niet alleen om je lichaam, maar ook om je persoonlijkheid goed vinden.

Hoe ziet je wekelijkse planning er ongeveer uit? Heb je namelijk wel rustdagen tussen het fitnissen?

Mvg,

Your Boy Luke

Hey!

Fijn dat je reageerde haha,

Ik heb even geraadpleegd en denk inderdaad dat 3 keer per week, en dan 1,5 uur op 16 jaar nog gezond is. Let wel op dat je het je leven niet te veel laat beïnvloeden. Je vriendin zal je niet alleen om je lichaam, maar ook om je persoonlijkheid goed vinden.

Hoe ziet je wekelijkse planning er ongeveer uit? Heb je namelijk wel rustdagen tussen het fitnissen?

Mvg,

Your Boy Luke

Ja klopt ze vind me ook ontzettend knap. Maar we hebben elkaar leren kennen in de sportschool l. Was toen net nieuw en ze vond mijn spieren geweldig. Ze zij ook dat ik knap ben 

Reageer