Skip to main content
Vraag

vroege puberteit

Forum|alt.badge.img

Hallo

zijn er hier jongens die erg vroeg in puberteit kwamen? En hoe voelde da bij douchen in groep enz? En wat veranderde er? Vertel me alles

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 22 reacties
  • 2 april 2025

Hallo 

Ik ben vroeg begonnen met puberen. 

Ik sport niet dus hoef niet in groep te douche.

Wat wil je weten ?

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 254 reacties
  • 2 april 2025

Hoi

Ik was ook vroeg in de puberteit. Wat ik vooral merkte tijdens het douchen was dat m'n piemel groter was vergeleken met sommige vrienden en m' ballen groter waren en ook dat ik schaamhaar begon te krijgen. 

Is er nog iets dat je wilt weten?

Stoppelbeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 65 reacties
  • 3 april 2025

Ook ik was vroeg in de puberteit. Bij de volleybal was ik de enige jongen met schaamhaar en een grote piemel en ballen. Ik vond het om eerlijk te zijn best cool.  Ik raakte op mijn 10de al in de puberteit. Dus toen ik 12 was en we gingen douchen samen bij de volleybal was mijn lichaam al veel verder dan de andere jongens. Ik heb me daar nooit voor geschaamd ofzo het was gewoon zo.

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 71 reacties
  • 3 april 2025

@Stoppelbeer , Fijn dat je je er niet voor hebt geschaamd. Bij ons in groep 8 was ook een gast die vrij vroeg was. Die had al echt grote ballen enzo. Lol.

Wanneer kwam de topicstarter dan in de puberteit en de andere reageerders die ook vroeg waren?

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen