Skip to main content

Hoi ik ben Stoppelbaartje. 15 jaar oud en bijna 16 (in augustus). Hebben jullie dit ook gehad: Ik was 10 toen ik merkte dat ik al schaamhaar en sperma had. ik was er dus heel vroeg bij en zeker voor een jongen die meestel toch later in de puberteit komen dan meiden.  Vooral tijdens het sporten, (volleybal) merkte ik het ik kon al veel eerder smashen over het net en blocken. Op een gegeven moment moesten we douchen na de training, dat was toen ik 13 was denk ik. En daar sta je dan met jongens die zeker een kop kleiner zijn, geen schaamhaar hebben of andere tekenen van puberteit.  Veel keken ze natuurlijk naar mijn lul en vond ik dat soms ongemakkelijk zeker als ik iets geiler was dan was ie meteen nog een paar centimeter groter.

Een keer was ik de laatste over in de douche met een van mijn teammaten laten we hem Joop noemen(niet zijn naam natuurlijk) en hij bleef maar kijken. Toen heb ik express een erectie gekregen en keek ie zijn ogen uit. hebben jullie oog zo iets ogemakkelijks meegemaakt

Ik ben een meisje, maar het lijkt me lastig inderdaad dat jij dan de enige bent en zeker als ze dan zitten te staren.. 

Weet gewoon dat iedereen zijn eigen tempo heeft en alles oké is maar ik snap dat dat ongemakkelijk is. 

Groetjes 

Anoniem789


Hey,

Het is beet normaal dat je al schaamhaar hebt sinds je 10e hoor. Ik heb het even opgezocht en er zijn meer mensen die dat ook hebben. Hetzelfde geldt voor op je 10e sperma hebben. Hebben ook meer mensen. Maar gemiddeld is het tussen je 11e en 18e

Groetjes mij @Anoniemxv 

De bron is gewoon internet, als je iets opzoekt komt er soms tekst in het groot met je antwoord, dat is dit. Vandaar geen website


@Stoppelbaartje Ja hoor ik heb ook wat ongemakkelijks meegemaakt 


@Rick123  en wil je er over vertellen of hou je het liever geheim?


-onnodige quote verwijderd-

@Stoppelbaartje jawel hoor was vorig jaar zomer op een grote naturistencamping waar best wel wat dingen georganiseerd worden. Dus vorig jaar was er een spellen middag waar heel veel mensen gingen kijken ik denk wel 100/150 mensen van jong tot oud. Ik werd door een vrouw met microfoon geroepen ze sloeg haar arm om me nek en ik moest m’n naam enzo zeggen. Samen met een andere jongen moesten we verschillende spellen voordoen o.a. soort van kruiwagen de andere jongen op z’n handen en ik achter hem en hielt zn benen vast en keek zo recht tussen zn billen en zn piemel en ballen zag ik ook heen en weer bungelen en daar kreeg ik een stijve van wat volgens mij iedereen heeft kunnen zien. 
Bij een ander spel moest ik samen met een meisje zaklopen in 1 zak met een parcours, zak omhoog tillen en springen maar ik stond achter het meisje maar door het gespring kreeg ik weer een stijve aan het einde van de parcours had ik nog steeds een stijve die iedereen opnieuw kon zien, en ik een kop als een biet ik wist even niet meer waar ik moest kijken of heen moest lopen. Tot ik weer door die vrouw geroepen werd en weer een arm om m’n nek sloeg zag idd iedereen me met een stijve en die vrouw had een mega smile op haar gezicht 🙈


@Rick123 dat is echt super ongemakkelijk. Op zo'n naturisten camping kan je helmaal niks verbergen. Dat zou niets voor mij zijn. Ik zou te vaak een stijve hebben. dank je wel voor je ongemakkelijke verhaal.


-onnodige quote verwijderd-

@Stoppelbaartje dat was zeker ongemakkelijk maar gewoon zo heb ik er geen last van op de camping.  We zijn ook net weer aangekomen op de camping en gelijk al m’n kleren uit gegooid en het water ingesprongen 


@Stoppelbaartje 

Ik was net 10 toen het bij mij begon, moest in begin er wel aanwennen maar verder nooit ongemakkelijk bij gevoelt. Teamgenoten vonden het wel cool, ben nu 13 en al echt flink veranderd. De meeste team genoten beginnen nu pas met ontwikkelen 


@Ikbenanoniem_mei2024 

Het grappige was dat zij (mijn teamgenoten) alle 5 pas begonnen te ontwikkelen toen ze 15 waren, vorige september hadden ze nog geen schaamhaar. nu wel en ik had het al toen ik 10 was net als jij. 


@Stoppelbaartje 

Ohh dan waren ze echt wel stukje later idd.. zie bij paar het schaamhaar zichtbaar worden.  Anderen zijn nog kaal. Ik loop flink voor. 


Reageer