Vriendin schaamt zich voor mij

  • 21 July 2022
  • 2 reacties
  • 205 Bekeken

Badge

Nou er is dus iets waar ik best wel erg mee zit en echt heel veel over nadenk

ik ben zelf 16 jaar en heb best al een tijdje een relatie met een meisje van 15 jaar alleen zij schijnt zich voor mij te schamen, als we bij elkaar slapen dan kleden we ons samen om en dan doet zij niet eens schoon ondergoed aan omdat ze (denk ik) niet wil dat ik haar lichaam zie en normaal slaapt zij altijd gewoon in ondergoed maar als wij samen slapen dan slaapt ze gewoon in een shirt en broekje, net alsof ze zich voor mij schaamt! 

terwijl ze wel al alles van mij heeft gezien

En terwijl ze thuis wel gewoon in haar bh door huis loopt als haar ouders broer en opa en oma er zijn dus ze schaamt zich gewoon echt alleen voor mij en dat maakt mij zo verdrietig en onzeker

 


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey, 

Ik ben zelf een meisje van vijftien en heb geen vriend/vriendin ofzo. Maar wat ik zou doen is het er gewoon een keer met haar over hebben. Want ik herken mijzelf best wel erg in de situatie waarin jij nu zit, omdat ik zelf als ik een vriend/vriendin had zeker weet dat ik mijn bh en onderbroek niet zou durven vervangen of uitdoen in het bijzijn van mijn vriend/vriendin, zeker in het begin van de relatie (geen idee hoelang jullie een relatie hebben). Terwijl ik wel altijd in onderbroek en hemd zonder bh eronder in het huis rondloop als mijn gezin gewoon thuis is  (ik slaap altijd in mijn onderbroek en hemd en dan moet je weleens je tanden poetsen of naar de wc), ik denk omdat ik mij bij hun niet oncomfortabel voel, omdat ik ze al mijn hele leven ken ofzo en omdat we niet naar elkaar kijken, terwijl mensen in een relatie dat waarschijnlijk wel doen. Dus ik zou haar gewoon een keer vragen, waarom ze zich er niet comfortabel bij voelt zich bij jou om te kleden. En als ze er na dat gesprek er nog steeds niet klaar voor is, maar jij het wel vervelend vind dat zij jou dan wel naakt ziet, zou ik besluiten om allebei appart om te kleden totdat jullie er allebei wel klaar voor zijn. Het voordeel is ook dat ze dan ook schoon ondergoed enzo kan aandoen. En ik weet zeker dat ze zich niet voor jou schaamd, maar er eerder gewoon nog niet klaar voor is. Ik hoop dat je iets aan dit hebt. :)

Groetjes...

Badge

@wildoodlol Super bedankt voor je reactie, ik zal is een keer met haar proberen erover te praten 

nu jij je verhaal hebt verteld begrijp ik haar ook al wat meer 

dankjewel! 

Reageer