Skip to main content

Hi,

Hier is een vragenlijst over uiterlijk, onzekerheid, mooi of niet mooi etc. Ik hoop dat het een leuke vragenlijst is. 

1. Hoe oud ben je?
  2. Ben je weleens onzeker over jezelf?
  3. Waar ben je onzeker over?
  4. Helpt het als anderen zeggen dat je er niet onzeker over hoeft te zijn?
  5. Geloof je anderen wanneer ze je mooi noemen?
  6. Meen je het wanneer je iemand mooi noemt?
  7. Vind je acne lelijk?
  8. Heeft afkomst invloed op hoe mooi je iemand vindt?
  9. Heeft kledingstijl invloed op hoe mooi je iemand vindt?
  10. Heeft personaliteit invloed op hoe mooi je iemand vindt?
  11. Wat vind je van make up?
  12. Wat vind je van plastische chirurgie?
  13. Behandel je iemand beter wanneer je ze mooi vindt?

Hi,

Hier is een vragenlijst over uiterlijk, onzekerheid, mooi of niet mooi etc. Ik hoop dat het een leuke vragenlijst is. 

1. Hoe oud ben je? 15
  2. Ben je weleens onzeker over jezelf? Ja
  3. Waar ben je onzeker over? Puistjes, bril, haarkleur.
  4. Helpt het als anderen zeggen dat je er niet onzeker over hoeft te zijn? Niet echt.
  5. Geloof je anderen wanneer ze je mooi noemen? Nee eig niet.
  6. Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? Ja.
  7. Vind je acne lelijk? Tja het is niet mooi, maar die persoon kan er niks aan doen en ik zou er geen opmerking over maken. 🙂
  8. Heeft afkomst invloed op hoe mooi je iemand vindt? Nee.
  9. Heeft kledingstijl invloed op hoe mooi je iemand vindt? Ja.
  10. Heeft personaliteit invloed op hoe mooi je iemand vindt? 
  11. Wat vind je van make up? Ligt eraan hoe veel en wat. 😉  Het kan best mooi zijn.
  12. Wat vind je van plastische chirurgie? Niet nodig en vaak ook niet mooi maar juist lelijk.
  13. Behandel je iemand beter wanneer je ze mooi vindt? Nee hoor. :)

Hi,

1. Hoe oud ben je? 14
  2. Ben je weleens onzeker over jezelf? Ja
  3. Waar ben je onzeker over? Over mijn buik, mijn puistjes en mijn beenhaar.
  4. Helpt het als anderen zeggen dat je er niet onzeker over hoeft te zijn? Niet echt
  5. Geloof je anderen wanneer ze je mooi noemen? ​​​​​​Ik denk het?
  6. Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? Ik vind niemand mooi
  7. Vind je acne lelijk? Niet mooi, nee
  8. Heeft afkomst invloed op hoe mooi je iemand vindt? Nee
  9. Heeft kledingstijl invloed op hoe mooi je iemand vindt? Ja, je hoeft niet te verschijnen in vieze kleding bijvoorbeeld.
  10. Heeft personaliteit invloed op hoe mooi je iemand vindt? Jazeker!
  11. Wat vind je van make up? Het moet iemand staan
  12. Wat vind je van plastische chirurgie? Niet mooi
  13. Behandel je iemand beter wanneer je ze mooi vindt? Nope

Liefs @NoahLovesYou 

Hi,

1. Hoe oud ben je? 13
  2. Ben je weleens onzeker over jezelf? Ja helaas wel..
  3. Waar ben je onzeker over? Puistjes en soms mn achterkant.. lees vaak dat jongens vinden dat meisjes een grote kont moeten hebben maar die van mij is niet bijzonder groot ofz, er zijn wel rondingen mr niet heel groot :(
  4. Helpt het als anderen zeggen dat je er niet onzeker over hoeft te zijn? Soms
  5. Geloof je anderen wanneer ze je mooi noemen? Nee, maar vind het soms wel prettig om te horen
  6. Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? Ja
  7. Vind je acne lelijk? vind het niet mooi, mr zou er nooit iemand mee plagen omdat ie acne heeft, je kan er niks aan doen. 
  8. Heeft afkomst invloed op hoe mooi je iemand vindt? soms
  9. Heeft kledingstijl invloed op hoe mooi je iemand vindt? jazeker
  10. Heeft personaliteit invloed op hoe mooi je iemand vindt? ja
  11. Wat vind je van make up? draag het zelf niet maar kan bij anderen soms wel mooi zijn, niet altijd. ben zelf voorstander van natural
  12. Wat vind je van plastische chirurgie? onzin, zou t nooit zelf doen
  13. Behandel je iemand beter wanneer je ze mooi vindt? nee :)

1. Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? Ik vind niemand mooi

@NoahLovesYou jij vind niemand mooi?

Waar ben je onzeker over? Puistjes en soms mn achterkant.. lees vaak dat jongens vinden dat meisjes een grote kont moeten hebben maar die van mij is niet bijzonder groot ofz, er zijn wel rondingen mr niet heel groot :(

Geen idee of het helpt als ik dit zeg. 😉 Maar dat maakt mij en gelukkig heel veel jongens niks uit hoor! :) 

hoi ,

Hi,

1. Hoe oud ben je? 12 jaar oud
  2. Ben je weleens onzeker over jezelf? ja
  3. Waar ben je onzeker over? mijn dijen 
  4. Helpt het als anderen zeggen dat je er niet onzeker over hoeft te zijn?  niet echt 
  5. Geloof je anderen wanneer ze je mooi noemen? meestal wel omdat iedereen mijn glimlach en ogen mooi vind.
  6. Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? jaa
  7. Vind je acne lelijk? ik heb het zelf niet maar je bent mooi zoals je bent.
  8. Heeft afkomst invloed op hoe mooi je iemand vindt? soms
  9. Heeft kledingstijl invloed op hoe mooi je iemand vindt?  beetje
  10. Heeft personaliteit invloed op hoe mooi je iemand vindt? ja
  11. Wat vind je van make up? ik draag zelf alleen mascara soms en lipgloss maar die andere producten gebruik ik niet omdat er veel stoffen in zitten die niet goed zijn voor je huid.
  12. Wat vind je van plastische chirurgie? ik zou dat zelf denk ik niet doen
  13. Behandel je iemand beter wanneer je ze mooi vindt? nee ik behandel iedereen hetzelfde.

Waar ben je onzeker over? Puistjes en soms mn achterkant.. lees vaak dat jongens vinden dat meisjes een grote kont moeten hebben maar die van mij is niet bijzonder groot ofz, er zijn wel rondingen mr niet heel groot :(

Geen idee of het helpt als ik dit zeg. 😉 Maar dat maakt mij en gelukkig heel veel jongens niks uit hoor! :) 

Haha bedankttt 🙂 voel me er nu een stukkie beter over, heeft zeker geholpen dat je het zei 🙂 bedankt

xx

Nee, ik ben ook nog nooit verliefd geweest. Ik word denk ik verliefd op het innerlijk.

Liefs @NoahLovesYou 

Nee, ik ben ook nog nooit verliefd geweest. Ik word denk ik verliefd op het innerlijk.

Liefs @NoahLovesYou 

Okay! Dat kan natuurlijk, ik ben zelf ook nog nooit verliefd geweest maar vind persoonlijk wel mensen mooi.  Van zowel innerlijk als uiterlijk :)

xx @We_Should_Stick_Together21 

Hi, 

1. Hoe oud ben je? 17
  2. Ben je weleens onzeker over jezelf? Ja 
  3. Waar ben je onzeker over?  Alles…Mn hele lichaam wel...
  4. Helpt het als anderen zeggen dat je er niet onzeker over hoeft te zijn?  Nee niet echt 
  5. Geloof je anderen wanneer ze je mooi noemen? Nee 
  6. Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? Ja 
  7. Vind je acne lelijk? Lelijk is een groot woord, mooi is het niet..De persoon die het heeft kan er niks aan doen... dus tja 
  8. Heeft afkomst invloed op hoe mooi je iemand vindt? Nee 
  9. Heeft kledingstijl invloed op hoe mooi je iemand vindt? Ja
  10. Heeft personaliteit invloed op hoe mooi je iemand vindt? Ligt eraan 
  11. Wat vind je van make up? Kan mooi zijn... 
  12. Wat vind je van plastische chirurgie? Persoonlijk niet mooi 
  13. Behandel je iemand beter wanneer je ze mooi vindt? Nee 

Hi,

1. Hoe oud ben je? 13
  2. Ben je weleens onzeker over jezelf? zeker
  3. Waar ben je onzeker over? mijn lichaam en hoe ik soms doe
  4. Helpt het als anderen zeggen dat je er niet onzeker over hoeft te zijn? niet echt
  5. Geloof je anderen wanneer ze je mooi noemen? weet ik niet zo goed
  6. Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? JA
  7. Vind je acne lelijk? nee, niet lelijk
  8. Heeft afkomst invloed op hoe mooi je iemand vindt? ik denk wel dat het meespeelt ja
  9. Heeft kledingstijl invloed op hoe mooi je iemand vindt? ja denk het wel
  10. Heeft personaliteit invloed op hoe mooi je iemand vindt? zeker
  11. Wat vind je van make up? teveel is niet mooi, een beetje is heel leuk
  12. Wat vind je van plastische chirurgie? dom en nep
  13. Behandel je iemand beter wanneer je ze mooi vindt? als het goed is niet 

1.Hoe oud ben je?  13 

2.Ben je weleens onzeker over jezelf? Ja hoor 

3.Waar ben je onzeker over? Kan van alles zijn, ligt aan de situatie. Kijk ik raar, reageer ik goed, dat soort dingen. 

4.Helpt het als anderen zeggen dat je er niet onzeker over hoeft te zijn? Ja dat wel

5.Geloof je anderen wanneer ze je mooi noemen?  Ja, bv mijn vriendin wel..

6.Meen je het wanneer je iemand mooi noemt?  Zeker !

7.Vind je acne lelijk?  Vervelend als je het hebt is een beter woord.

8.Heeft afkomst invloed op hoe mooi je iemand vindt?  Nee dat speelt niet mee voor mij

9.Heeft kledingstijl invloed op hoe mooi je iemand vindt? Ja dat kan. 

10.Heeft personaliteit invloed op hoe mooi je iemand vindt? Vast wel, in elk geval onbewust wel denk ik 

11.Wat vind je van make up? Niet noodzakelijk maar kan best heel leuk zijn.

12.Wat vind je van plastische chirurgie? Ik heb er even iets over gelezen. Er zijn ook noodzakelijke vormen van plastische chirurgie. Bijvoorbeeld als iemand een neus beschadigd heeft of als de oren te ver uiteen staan. Dan vind ik het logisch en goed natuurlijk. En uit ijdelheid vind ik meer sneu.

13.Behandel je iemand beter wanneer je ze mooi vindt? Nee hoor. Ik ken heel mooi uitziende mensen die verschrikkelijk zijn dus nee ;) 

Leuke vragen! Liefs, Tover xxx

Heyy, 

1. Hoe oud ben je? 16
  2. Ben je weleens onzeker over jezelf? Yep
  3. Waar ben je onzeker over? Veel van mijn lichaam wel, maar vooral mijn ogen vind ik niet mooi
  4. Helpt het als anderen zeggen dat je er niet onzeker over hoeft te zijn? Beetje hangt er vanaf hoe het wordt gezegd
  5. Geloof je anderen wanneer ze je mooi noemen? Soms hangt ook wel van de situatie af
  6. Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? Ja zeker!
  7. Vind je acne lelijk? De persoon die het heeft kan het niet helpen dus nee.. Het is eerder gewoon een irritant iets niet lelijk
  8. Heeft afkomst invloed op hoe mooi je iemand vindt? Nee
  9. Heeft kledingstijl invloed op hoe mooi je iemand vindt? Denk ik wel ja
  10. Heeft personaliteit invloed op hoe mooi je iemand vindt? Yep
  11. Wat vind je van make up? Kan mooi zijn maar het moet niet overdreven gedaan worden
  12. Wat vind je van plastische chirurgie? De niet nodige plastische chirurgie vind ik niet mooi
  13. Behandel je iemand beter wanneer je ze mooi vindt? Nee iedereen is gelijk aan elkaar vind ik! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer