Waar ben je onzeker over? Puistjes en soms mn achterkant.. lees vaak dat jongens vinden dat meisjes een grote kont moeten hebben maar die van mij is niet bijzonder groot ofz, er zijn wel rondingen mr niet heel groot :(
Geen idee of het helpt als ik dit zeg. Maar dat maakt mij en gelukkig heel veel jongens niks uit hoor! :)
hoi ,
Hi,
Hier is een vragenlijst over uiterlijk, onzekerheid, mooi of niet mooi etc. Ik hoop dat het een leuke vragenlijst is.
- Hoe oud ben je? 12 jaar oud
- Ben je weleens onzeker over jezelf? ja
- Waar ben je onzeker over? mijn dijen
- Helpt het als anderen zeggen dat je er niet onzeker over hoeft te zijn? niet echt
- Geloof je anderen wanneer ze je mooi noemen? meestal wel omdat iedereen mijn glimlach en ogen mooi vind.
- Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? jaa
- Vind je acne lelijk? ik heb het zelf niet maar je bent mooi zoals je bent.
- Heeft afkomst invloed op hoe mooi je iemand vindt? soms
- Heeft kledingstijl invloed op hoe mooi je iemand vindt? beetje
- Heeft personaliteit invloed op hoe mooi je iemand vindt? ja
- Wat vind je van make up? ik draag zelf alleen mascara soms en lipgloss maar die andere producten gebruik ik niet omdat er veel stoffen in zitten die niet goed zijn voor je huid.
- Wat vind je van plastische chirurgie? ik zou dat zelf denk ik niet doen
- Behandel je iemand beter wanneer je ze mooi vindt? nee ik behandel iedereen hetzelfde.
Waar ben je onzeker over? Puistjes en soms mn achterkant.. lees vaak dat jongens vinden dat meisjes een grote kont moeten hebben maar die van mij is niet bijzonder groot ofz, er zijn wel rondingen mr niet heel groot :(
Geen idee of het helpt als ik dit zeg. Maar dat maakt mij en gelukkig heel veel jongens niks uit hoor! :)
Haha bedankttt voel me er nu een stukkie beter over, heeft zeker geholpen dat je het zei bedankt
xx
- Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? Ik vind niemand mooi
@NoahLovesYou jij vind niemand mooi?
Nee, ik ben ook nog nooit verliefd geweest. Ik word denk ik verliefd op het innerlijk.
Liefs @NoahLovesYou
- Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? Ik vind niemand mooi
@NoahLovesYou jij vind niemand mooi?
Nee, ik ben ook nog nooit verliefd geweest. Ik word denk ik verliefd op het innerlijk.
Liefs @NoahLovesYou
Okay! Dat kan natuurlijk, ik ben zelf ook nog nooit verliefd geweest maar vind persoonlijk wel mensen mooi. Van zowel innerlijk als uiterlijk :)
xx @We_Should_Stick_Together21
1.Hoe oud ben je? 13
2.Ben je weleens onzeker over jezelf? Ja hoor
3.Waar ben je onzeker over? Kan van alles zijn, ligt aan de situatie. Kijk ik raar, reageer ik goed, dat soort dingen.
4.Helpt het als anderen zeggen dat je er niet onzeker over hoeft te zijn? Ja dat wel
5.Geloof je anderen wanneer ze je mooi noemen? Ja, bv mijn vriendin wel..
6.Meen je het wanneer je iemand mooi noemt? Zeker !
7.Vind je acne lelijk? Vervelend als je het hebt is een beter woord.
8.Heeft afkomst invloed op hoe mooi je iemand vindt? Nee dat speelt niet mee voor mij
9.Heeft kledingstijl invloed op hoe mooi je iemand vindt? Ja dat kan.
10.Heeft personaliteit invloed op hoe mooi je iemand vindt? Vast wel, in elk geval onbewust wel denk ik
11.Wat vind je van make up? Niet noodzakelijk maar kan best heel leuk zijn.
12.Wat vind je van plastische chirurgie? Ik heb er even iets over gelezen. Er zijn ook noodzakelijke vormen van plastische chirurgie. Bijvoorbeeld als iemand een neus beschadigd heeft of als de oren te ver uiteen staan. Dan vind ik het logisch en goed natuurlijk. En uit ijdelheid vind ik meer sneu.
13.Behandel je iemand beter wanneer je ze mooi vindt? Nee hoor. Ik ken heel mooi uitziende mensen die verschrikkelijk zijn dus nee ;)
Leuke vragen! Liefs, Tover xxx