Vraag

vragenlijst sixpack

  • 24 April 2024
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Badge

voor deze vragenlijst moet je een zichtbare sixpack hebben

  1. welk geslacht heb je
  2. hoe oud ben je?
  3. hoe duidelijk is je sixpack?
  4. beschrijf hoe jou sixpack er uit ziet
  5. ben je blij met je sixpack?
  6. hoe heb je je sixpack gekregen?
  7. als je ervoor getraind hebt, hoelang duurde het dan voordat je resultaat zag?
  8. heb je het gevoel dat andere mensen naar je kijken als je in het zwembad of op het strand bent?
  9. word je wel eens aangesproken door je sixpack?
  10.  voel je je comfortabel in een bikini/zwembroek?
  11. wil je er nog iets over vertellen?

bedankt! hopelijk vond je de vragenlijst leuk!


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

voor deze vragenlijst moet je een zichtbare sixpack hebben

  1. welk geslacht heb je Jongen
  2. hoe oud ben je? 13
  3. hoe duidelijk is je sixpack? Best wel
  4. beschrijf hoe jou sixpack er uit ziet Ik heb zegmaar van mijn onderste buiksieren 1 hele grote klomp en dan daarboven nog 2 rijtjes van 3 dus eigenlijk heb ik een sevenpack
  5. ben je blij met je sixpack? Ja best wel, alleen beetje jammer dat de blokjes niet recht naast elkaar staan
  6. hoe heb je je sixpack gekregen? Training en altijd al dun geweest zijn
  7. als je ervoor getraind hebt, hoelang duurde het dan voordat je resultaat zag? 2 maanden, nogmaals ik ben van nature best dun dus het resultaat was er al best snel
  8. heb je het gevoel dat andere mensen naar je kijken als je in het zwembad of op het strand bent? (helaas) niet
  9. word je wel eens aangesproken door je sixpack? Nee
  10.  voel je je comfortabel in een bikini/zwembroek? Ja want ik ben redelijk gespierd maar niet teveel zegmaar skinny en gespierd tegelijkertijd ik kan het niet echt uitleggen
  11. wil je er nog iets over vertellen? Nee, wil jij hem ook invullen?

bedankt! hopelijk vond je de vragenlijst leuk!

 

Badge

 

  1. welk geslacht heb je meisje
  2. hoe oud ben je? 15 jaar
  3. hoe duidelijk is je sixpack? best wel duidelijk. je kan het al zien als ik niet aanspan
  4. beschrijf hoe jou sixpack er uit ziet 6 blokjes naast elkaar en als ik aanspan worden ze best wel heel duidelijk en ze bewegen soms een beetje woordoor er  soms ruimte komt tussen mijn buikspieren.
  5. ben je blij met je sixpack? ja best wel
  6. hoe heb je je sixpack gekregen? ik zat 7 jaar op turnen en ik ga nu nog naar de gym
  7. als je ervoor getraind hebt, hoelang duurde het dan voordat je resultaat zag?  ik kreeg op mijn 11e een soort van sixpack
  8. heb je het gevoel dat andere mensen naar je kijken als je in het zwembad of op het strand bent? ja soms wel
  9. word je wel eens aangesproken door je sixpack? af en toe
  10.  voel je je comfortabel in een bikini/zwembroek? ja want ik ben best blij met mijn lichaam en ik ben ook best wel trots op mijn sixpack.
  11. wil je er nog iets over vertellen? ​​​​​​​niet echt
Reputatie 5
Badge +4

voor deze vragenlijst moet je een zichtbare sixpack hebben

  1. welk geslacht heb je jongen
  2. hoe oud ben je? 15
  3. hoe duidelijk is je sixpack? redelijk duidelijk maar het duidelijkst als ik hem opspan
  4. beschrijf hoe jou sixpack er uit ziet gewoon 6blokjes
  5. ben je blij met je sixpack? ja
  6. hoe heb je je sixpack gekregen? door te trainen toen ik jong was
  7. als je ervoor getraind hebt, hoelang duurde het dan voordat je resultaat zag? niet lang, ik krijg best wel snel en makkelijk spieren
  8. heb je het gevoel dat andere mensen naar je kijken als je in het zwembad of op het strand bent? nee
  9. word je wel eens aangesproken door je sixpack? nee
  10.  voel je je comfortabel in een bikini/zwembroek? ja
  11. wil je er nog iets over vertellen? nee

bedankt! hopelijk vond je de vragenlijst leuk!

 

Reageer