Hey allemaal,
Hoe oud ben je?
Heb je al schaamhaar?
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie?
Welke kleur schaamhaar heb je?
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan?
Groetjes,
Mathijs
Hey allemaal,
Hoe oud ben je?
Heb je al schaamhaar?
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie?
Welke kleur schaamhaar heb je?
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan?
Groetjes,
Mathijs
Hoe oud ben je? 13
Heb je al schaamhaar? Ja
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? Was 10 toen ik het kreeg, was even wennen zo vroeg.
Welke kleur schaamhaar heb je? Donkerbruin
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? Ik scheer het.
Hey allemaal,
Hoe oud ben je? 16
Heb je al schaamhaar? Ja zeker
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? Denk op men 11e boeide me niet zo
Welke kleur schaamhaar heb je? Zwart
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? Ik scheer het weg
Groetjes,
Mathijs
Hey allemaal,
Hoe oud ben je? 16
Heb je al schaamhaar? Ja
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? toen ik 13 was, ik vond best wel leuk
Welke kleur schaamhaar heb je? zwart
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? ik laat het staan
Groetjes,
Mathijs
Hoe oud ben je? 17
Heb je al schaamhaar? Ja
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? toen ik 11 was, ik vond het ook leuk, spannend
Welke kleur schaamhaar heb je? zwart
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? ik laat het staan, vind het mooi
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? Was 10 toen ik het kreeg, was even wennen zo vroeg.
Sow, 10 is inderdaad vroeg. Ik was 11 dacht dat ik al vroeg was. Dit was echt dons toen,
Hey! ik vul het een keer in ;)
Hoe oud ben je? 12
Heb je al schaamhaar? ja beetje
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? half jaar geleden ong.
Welke kleur schaamhaar heb je? licht beetje donkerblond like my hair ;)
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? scheren 100%
Liefs Tover xxx
Hey allemaal,
Hoe oud ben je? 13
Heb je al schaamhaar? yes sir !
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? anderhalf jaar geleden
Welke kleur schaamhaar heb je? bruin
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? landingsbaantje, getrimd ;
Groetjes,
Mathijs
Kiss ! Doby
Hey allemaal, hoii
Hoe oud ben je? 12 jaar
Heb je al schaamhaar? ja, al heel lang
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? ik was 6 of 7 (er is vroeger iets mis gegaan met de borst/melk voeding)
Welke kleur schaamhaar heb je? zwart/donkerbruin
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? oeii okselhaar scheer ik, schaamhaar niet, ik weet niet wat ik er mee moet doen want mijn huis us heel erg gevoelig...
Groetjes,
Mathijs
Hoe oud ben je? 13
Heb je al schaamhaar? Ja
Hoe oud ben je? 15
Heb je al schaamhaar? Ja
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? Ik denk dat ik 13 was ofzo
Welke kleur schaamhaar heb je? Zwartig
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? Ik scheer.
Sow, 10 is inderdaad vroeg. Ik was 11 dacht dat ik al vroeg was. Dit was echt dons toen,
Ja was er al vroeg bij
Hoe oud ben je? 13
Heb je al schaamhaar? Ja
Kaal zijn is zeker een voordeel, vooral als schaamhaar dan echt dik en veel word.
Kaal zijn is zeker een voordeel, vooral als schaamhaar dan echt dik en veel word.
Mij valt op dat er juist minder jongens hun schaamhaar scheren. Soms komen er een paar vrienden bij mij slapen en dan zie je elkaar ook wel een keer naakt en niemand van ons scheert. Er zitten ook 2 jongens van 14 en 15 bij die zijn meestal wel iets verder met schaamhaar.
Mij valt op dat er juist minder jongens hun schaamhaar scheren. Soms komen er een paar vrienden bij mij slapen en dan zie je elkaar ook wel een keer naakt en niemand van ons scheert. Er zitten ook 2 jongens van 14 en 15 bij die zijn meestal wel iets verder met schaamhaar.
Ja klopt, zie in voetbal ook eigenlijk bijna niemand die het echt kaal scheert, sommige knippen het wel bij al.
Hey allemaal,
Hoe oud ben je? 12
Heb je al schaamhaar? ja
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? ik was eind 11
Welke kleur schaamhaar heb je? bruin
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? sheer het maar ik kan echt njet goed krijg altijd bloed
Je kreeg het dus ook al best vroeg
onnodige quote verwijderd kt
Hey, ik ben een jongen(14).
Toen ik op onderzoek ging zijden de dokters dat mijn puberteit nog maar net was gestart, dus ik had nog maar een beetje balhaar geen okselhaar en nog maar een penis van net geen 10,5 cm(wat klein is vindt ik.). Mijn balhaar is sinds dien beginnen groeien. Ik heb nog niet veel maar wel heel lang. Ik kan me dus niet inbeelden hoe je het moet scheren. kan er iemand mij uitleggen hoe je het scheert zonder in je ballen te zitten?
Hoe oud ben je? 13
Heb je al schaamhaar? Ja
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? Toen ik 12 half was ofz
Welke kleur schaamhaar heb je? Bruin/zwart
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? Scheren
Hey allemaal,
Hoe oud ben je? 13
Heb je al schaamhaar? Ja, een beetje helaas
Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? 12? Vond het niet zo leuk tbh :P
Welke kleur schaamhaar heb je? Lichtbruin/blond. Heb zelf ook licht haar. Benen zijn lichtblond, oksels niks. Verder lichtbruin/blond
Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? Doe er nog niks mee
Groetjes,
Mathijs
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.