vragenlijst Schaamhaar


Reputatie 5
Badge +4

Hey allemaal,

Hoe oud ben je? 

Heb je al schaamhaar? 

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? 

Welke kleur schaamhaar heb je? 

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? 

 

Groetjes, 

Mathijs 


22 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoe oud ben je?  13

 

Heb je al schaamhaar?  Ja

 

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie?  Was 10 toen ik het kreeg,  was even wennen zo vroeg. 

 

Welke kleur schaamhaar heb je?  Donkerbruin

 

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan?  Ik scheer het. 

Reputatie 2
Badge +2

Hey allemaal,

Hoe oud ben je?  16

Heb je al schaamhaar?  Ja zeker 

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie?  Denk op men 11e boeide me niet zo 

Welke kleur schaamhaar heb je?  Zwart 

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan?  Ik scheer het weg

 

Groetjes, 

Mathijs 

 

Badge

Hey allemaal,

Hoe oud ben je? 16

Heb je al schaamhaar? Ja

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? toen ik 13 was, ik vond best wel leuk

Welke kleur schaamhaar heb je? zwart

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? ik laat het staan

 

Groetjes, 

Mathijs 

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoe oud ben je? 17

Heb je al schaamhaar? Ja

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? toen ik 11 was, ik vond het ook leuk, spannend 

Welke kleur schaamhaar heb je? zwart

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? ik laat het staan, vind het mooi 

Reputatie 3
Badge +2

 

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie?  Was 10 toen ik het kreeg,  was even wennen zo vroeg. 

Sow, 10 is inderdaad vroeg. Ik was 11 dacht dat ik al vroeg was. Dit was echt dons toen, 

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  ik vul het een keer in ;)

Hoe oud ben je?   12

Heb je al schaamhaar?   ja beetje

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie?   half jaar geleden ong.

Welke kleur schaamhaar heb je?  licht beetje donkerblond like my hair ;)

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan?   scheren 100% 

Liefs Tover xxx

Reputatie 6
Badge +1

Hey allemaal,

Hoe oud ben je?  13

Heb je al schaamhaar?   yes sir !

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie?  anderhalf jaar geleden

Welke kleur schaamhaar heb je?  bruin

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan?  landingsbaantje, getrimd ;

 

Groetjes, 

Mathijs 

Kiss ! Doby

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey allemaal, hoii

Hoe oud ben je? 12 jaar

Heb je al schaamhaar? ja, al heel lang

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie?  ik was 6 of 7 (er is vroeger iets mis gegaan met de borst/melk voeding)

Welke kleur schaamhaar heb je? ​​​​​zwart/donkerbruin

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? oeii okselhaar scheer ik, schaamhaar niet, ik weet niet wat ik er mee moet doen want mijn huis us heel erg gevoelig...

 

Groetjes, 

Mathijs 

 

Reputatie 3
Badge +2

@smokey , dat is wel erg vroeg 6/7 jaar. Dacht dat ik met 11 al vroeg was. Toen begon het net te groeien. Okselhaar heb ik nog niet.

Reputatie 6
Badge +4

Hoe oud ben je?  13

 

Heb je al schaamhaar?  Ja

 

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie?  Was 10 toen ik het kreeg,  was even wennen zo vroeg. 

 

Welke kleur schaamhaar heb je?  Donkerbruin

 

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan?  Ik scheer het. 

@Mathijs12 10 jaar is idd vroeg ja ik ben 12 en ben nog helemaal glad daar

Reputatie 5
Badge +3

Hoe oud ben je? 15

Heb je al schaamhaar? Ja

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? Ik denk dat ik 13 was ofzo

Welke kleur schaamhaar heb je? Zwartig

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan?  Ik scheer.

 

Reputatie 5
Badge +4

 

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie?  Was 10 toen ik het kreeg,  was even wennen zo vroeg. 

Sow, 10 is inderdaad vroeg. Ik was 11 dacht dat ik al vroeg was. Dit was echt dons toen, 

Ja was er al vroeg bij 

Reputatie 5
Badge +4

Hoe oud ben je?  13

 

Heb je al schaamhaar?  Ja

 

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie?  Was 10 toen ik het kreeg,  was even wennen zo vroeg. 

 

Welke kleur schaamhaar heb je?  Donkerbruin

 

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan?  Ik scheer het. 

@Mathijs12 10 jaar is idd vroeg ja ik ben 12 en ben nog helemaal glad daar

@Rick123  Zal denk niet zo lang meer duren dat het schaamhaar bij jou ook gaat groeien

Reputatie 3
Badge +2

@Rick123 , ik denk inderdaad dat het niet zo lang gaat duren voordat er iets gaat groeien. Maar ja helemaal glad is ook wel fijn. Veel jongens scheren juist om glad te zijn en jij hoeft dat niet. Is ook een voordeel.

Reputatie 5
Badge +4

@Rick123 , ik denk inderdaad dat het niet zo lang gaat duren voordat er iets gaat groeien. Maar ja helemaal glad is ook wel fijn. Veel jongens scheren juist om glad te zijn en jij hoeft dat niet. Is ook een voordeel.

Kaal zijn is zeker een voordeel, vooral als schaamhaar dan echt dik en veel word. 

Reputatie 6
Badge +4

@Rick123 , ik denk inderdaad dat het niet zo lang gaat duren voordat er iets gaat groeien. Maar ja helemaal glad is ook wel fijn. Veel jongens scheren juist om glad te zijn en jij hoeft dat niet. Is ook een voordeel.

@Matthijsje Ik hoop juist dat het wel heel lang gaat duren ik zie vaker m’n oudere broer stuntelen onder de douche 🙈 en ik weet dat veel jongens zich scheren daar ja

Kaal zijn is zeker een voordeel, vooral als schaamhaar dan echt dik en veel word. 

@Mathijs12 Ja klopt ik zie vaker mannen/jongens en vrouwen/meisjes met een enorme bos schaamhaar en dat ziet er zo smerig en onverzorgd uit 

 

Reputatie 5
Badge +4

@Rick123 , ik denk inderdaad dat het niet zo lang gaat duren voordat er iets gaat groeien. Maar ja helemaal glad is ook wel fijn. Veel jongens scheren juist om glad te zijn en jij hoeft dat niet. Is ook een voordeel.

@Matthijsje Ik hoop juist dat het wel heel lang gaat duren ik zie vaker m’n oudere broer stuntelen onder de douche 🙈 en ik weet dat veel jongens zich scheren daar ja

Kaal zijn is zeker een voordeel, vooral als schaamhaar dan echt dik en veel word. 

@Mathijs12 Ja klopt ik zie vaker mannen/jongens en vrouwen/meisjes met een enorme bos schaamhaar en dat ziet er zo smerig en onverzorgd uit 

 

@Rick123 Ja klopt, ik kreeg het al best vroeg. Maar nu ook weer kaal 

Reputatie 3
Badge +2

Mij valt op dat er juist minder jongens hun schaamhaar scheren.  Soms komen er een paar vrienden bij mij slapen en dan zie je elkaar ook wel een keer naakt en niemand van ons scheert. Er zitten ook 2 jongens van 14 en 15 bij die zijn meestal wel iets verder met schaamhaar.

Reputatie 6
Badge +4

Mij valt op dat er juist minder jongens hun schaamhaar scheren.  Soms komen er een paar vrienden bij mij slapen en dan zie je elkaar ook wel een keer naakt en niemand van ons scheert. Er zitten ook 2 jongens van 14 en 15 bij die zijn meestal wel iets verder met schaamhaar.

@Matthijsje ik zie juist meer mannen/jongens en vrouwen/meisjes die zich kaal scheren 

Reputatie 5
Badge +4

Mij valt op dat er juist minder jongens hun schaamhaar scheren.  Soms komen er een paar vrienden bij mij slapen en dan zie je elkaar ook wel een keer naakt en niemand van ons scheert. Er zitten ook 2 jongens van 14 en 15 bij die zijn meestal wel iets verder met schaamhaar.

Ja klopt, zie in voetbal ook eigenlijk bijna niemand die het echt kaal scheert, sommige knippen het wel bij al. 

Reputatie 1
Badge

Hey allemaal,

Hoe oud ben je? 12

Heb je al schaamhaar? ja 

Weet je nog wanneer je het kreeg? Hoe was je reactie? ik was eind 11

Welke kleur schaamhaar heb je? bruin

Ga je het scheren? Trimmen? Of laat je het staan? sheer het maar ik kan echt njet goed krijg altijd bloed

Reputatie 5
Badge +4

Je kreeg het dus ook al best vroeg 

onnodige quote verwijderd kt

Reageer