Jongen/meisje? Meisje
Leeftijd? 15
Hoe is je mentale staat? (Stabiel, depressief, het wordt beter, enz.) Stabiel, ik voel me blijer dan eerst merk ik. Soms kan ik veel stress hebben en zak ik een beetje in en soms zijn er blije momenten, maar voel me meestal prima.
Heb je smetvrees en/of OCS? (dit kan je hygiëne beinvloeden) Nee
Hoevaak per week douche je? 2x (heel weinig..)
Hoevaak per week was je je haar? 2x
Douche je liever langer of voel je je ook schoon als je 5 min. doucht? Als ik douche haal ik wel de 30min
Hoevaak gebruik je een handoek maximaal? Elke dag was ik mijn gezicht met handoek
Hoevaak per week poets je je tanden? Elke dag 2x dus 14x per week
Poets je je tong ook? Soms niet altijd. Meestal 4x per week
Wat vind je van mensen die minder dan jou douchen en tandenpoetsen? Niet tandenpoetsen vind ik raar, want je moet er je hele leven mee. En uit je mond stinken is ook niet prettig. Ik douche zelf niet veel dus kan daar niet echt iets over zeggen haha. Maar als je hebt gesport moet je sws douchen vind ik.
Hoeveel dagen draag je je onderbroek/string maximaal? Elke dag andere! Echt heel vies om meerdere dagen ondergoed te dragen.
Hoeveel dagen draag je sokken maximaal? Sokken meestal 4 dagen. Echt veel maar mijn voeten worden niet echt vies en gaan niet zweten ofzo dus kan prima.
Hoeveel dagen draag je een shirt maximaal? 3 dagen
Hoeveel nachten draag je een pyjama/slaap shirt maximaal? Ik draag geen pyjama, slaap bloot
Ben je veel bezig met hoe je ruikt? Ja doe meestal parfum op en tong poets ik regelmatig en kauwgom voor adem en deo ofc
Gebruik je veel deo? (of een natural deo alternatief) Nee niet heel veel, elke dag gewoon 1x in de ochtend zo'n roldeo.
Was je je handen na het masturberen? Ja ofc
Was je je handen altijd als je op de wc bent geweest? Ja altijd tuurlijk
Hou je je nagels altijd schoon en knip je ze vaak? (Viezigheid eronder weg halen enzo) omg dat doe ik 24/7 hahah. Ik haal altijd Viezigheid weg en meestal knip ik 1x in de 2,5 weken als mijn nagels echt lang zijn. Maar ik hou ze wel kort, lange nagels vind ik onfris.
Hoevaak verschoon je je beddengoed? Idk eigenlijk, doet m'n moeder
Verschoon je je kussenhoes vaker dan je beddengoed? Idk
Wat vond je van deze vragenlijst? Interessant
Jongen/meisje? Meisje
Leeftijd? 12
Hoe is je mentale staat? (Stabiel, depressief, het wordt beter, enz.)nee
Heb je smetvrees en/of OCS? (dit kan je hygiëne beinvloeden)nee
Hoevaak per week douche je?om de dag of als ik sport dat is op maandag 2 keer woensdag een keer donderdag een keer en vrijdag
Hoevaak per week was je je haar?1 2 keer
Douche je liever langer of voel je je ook schoon als je 5 min. doucht?ligt eraan
Hoevaak gebruik je een handoek maximaal?1 keer
Hoevaak per week poets je je tanden?elke dag 2 keer
Poets je je tong ook?ja
Wat vind je van mensen die minder dan jou douchen en tandenpoetsen?maakt niks uit
Hoeveel dagen draag je je onderbroek/string maximaal?elke dag andere soms 2 keer per dag
Hoeveel dagen draag je sokken maximaal?1 keer
Hoeveel dagen draag je een shirt maximaal?2 dagen
Hoeveel nachten draag je een pyjama/slaap shirt maximaal?5 of 4 dagen
Ben je veel bezig met hoe je ruikt?ja
Gebruik je veel deo? (of een natural deo alternatief)ja heel veel
Was je je handen na het masturberen?ja logisch
Was je je handen altijd als je op de wc bent geweest?ja
Hou je je nagels altijd schoon en knip je ze vaak? (Viezigheid eronder weg halen enzo)ja
Hoevaak verschoon je je beddengoed?ongeveer elke week ofz
Verschoon je je kussenhoes vaker dan je beddengoed?nee
Wat vond je van deze vragenlijst?apart