Vragenlijst over wat meiden belangrijk vinden aan het uiterlijk van een jongen

  • 16 April 2023
  • 6 reacties
  • 156 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi meiden 

Ik vraag me dus af wat jullie vinden over het uiterlijk van een jongen dus ik heb een vragenlijst gemaakt 

 

1. Wat vinden jullie leuk wat een jongen draagt?

2. Wat vinden jullie een leuk kapsel?

3. Wat vinden jullie leuke sieraden die een jongen kan dragen?

Alvast bedankt!!

 

 

 


6 reacties

Badge

1. Wat vinden jullie leuk wat een jongen draagt? Het leukste is de old money/kakker stijl en skater is ook wel soms echt prima, maakt niet heel erg uit wat je draagt als het maar iets is waarin je echt zelfverzekerd voelt.

2. Wat vinden jullie een leuk kapsel? Het haar naar voren wat nu echt in is staat echt heel goed, dit gaat ook goed samen met een perm(maar niet opeens dat je echt stijl haar hebt opeens perm, dan wordt het apart voor de mensen om je heen, doe het dan tenminste in een vakantie). Een middenacheiding kan ook leuk zijn maar het moet je wel staan. Oja wet hair look is ook echt leuk(gel)

3. Wat vinden jullie leuke sieraden die een jongen kan dragen? Een ketting is echt geweldig echt gewoon chefs kusje, zo’n zilveren dunne ketting niet meerdere ketting tho. Armbandjes zijn altijd wel leuk vooral als ze betekend hebben. Ringen zijn ook echt mooi maar geen brons doen en ook niet te veel, zilver is meestal beste.

 

Hoop dat ik je heb geholpen👍🏻

Reputatie 2
Badge

1. Wat vinden jullie leuk wat een jongen draagt? Het leukste is de old money/kakker stijl en skater is ook wel soms echt prima, maakt niet heel erg uit wat je draagt als het maar iets is waarin je echt zelfverzekerd voelt.

2. Wat vinden jullie een leuk kapsel? Het haar naar voren wat nu echt in is staat echt heel goed, dit gaat ook goed samen met een perm(maar niet opeens dat je echt stijl haar hebt opeens perm, dan wordt het apart voor de mensen om je heen, doe het dan tenminste in een vakantie). Een middenacheiding kan ook leuk zijn maar het moet je wel staan. Oja wet hair look is ook echt leuk(gel)

3. Wat vinden jullie leuke sieraden die een jongen kan dragen? Een ketting is echt geweldig echt gewoon chefs kusje, zo’n zilveren dunne ketting niet meerdere ketting tho. Armbandjes zijn altijd wel leuk vooral als ze betekend hebben. Ringen zijn ook echt mooi maar geen brons doen en ook niet te veel, zilver is meestal beste.

 

Hoop dat ik je heb geholpen👍🏻

Dankjewel💙💙

Hoi meiden 

Ik vraag me dus af wat jullie vinden over het uiterlijk van een jongen dus ik heb een vragenlijst gemaakt 

 

1. Wat vinden jullie leuk wat een jongen draagt?

Ik hou zelf wel van beetje sportief. Beetje wijde jeans,  RL vintage sweater en dan zo'n baseball jacket vind ik wel nice. Hoodie is ook altijd goed.  

2. Wat vinden jullie een leuk kapsel?

Ik ben gek op krullen.  En idd naar voren is ook nice. 

3. Wat vinden jullie leuke sieraden die een jongen kan dragen? Ik vind sieraden bijna altijd een afknapper bij jongens.  

Alvast bedankt!!

 

 

 

 

Hoi meiden 

Ik vraag me dus af wat jullie vinden over het uiterlijk van een jongen dus ik heb een vragenlijst gemaakt 

 

1. Wat vinden jullie leuk wat een jongen draagt? comfy en skate kleding vind ik altijd wel leuk staan bij jongens, maar ook sommige kakkerige kleding, dit ligt er dan wel aan bij wie.

2. Wat vinden jullie een leuk kapsel? lang boven en dan een opscheertje, beetje surf dude achtig

3. Wat vinden jullie leuke sieraden die een jongen kan dragen? ik vind alleen armbandjes leuk staan bij jongens, de rest echt niet mooi.

Alvast bedankt!!

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi meiden 

Ik vraag me dus af wat jullie vinden over het uiterlijk van een jongen dus ik heb een vragenlijst gemaakt 

 

1. Wat vinden jullie leuk wat een jongen draagt? Ja ik hou van trainingspakken (malelions, voetbalpakken)

2. Wat vinden jullie een leuk kapsel? Fluffy hair ( soort van kuifje )

3. Wat vinden jullie leuke sieraden die een jongen kan dragen?  Chains, ik vind ze zelf super mooi ik droeg er zelf ook een haha

Alvast bedankt!!

 

 

 

 

Badge

1. Wat vinden jullie leuk wat een jongen draagt? 

mnu maar moet er wel gwn verzorgt uit zien en wel dingen dragen die bij elkaar passen

2. Wat vinden jullie een leuk kapsel?

soort fuckboy haar maar het kapsel zegt het al val namelijk altijd op de verkeerde

3. Wat vinden jullie leuke sieraden die een jongen kan dragen?

vind een stoer arembandje wel leuk

Alvast bedankt!!

Reageer