Vraag

Vragenlijst over van alles [de 2e]

  • 16 July 2023
  • 30 reacties
  • 662 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders

2. Leeftijd 

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je?

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen)

5. Wat is je favoriete snoep?

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas?

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen?

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen?

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan?

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen?

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken?

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten?

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen?

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin?

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?

16. Wat doe je het liefst op je brood?

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord?

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten?

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang!

20. Wat vond je van deze vragenlijst?

 

Groetjes, @Monkeyboy69

Als je mijn eerste vragenlijst nog niet hebt gedaan, zou het leuk zijn als je die ook doet :) zie link hieronder:

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/vragenlijst-over-van-alles-78902?postid=529705#post529705 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders. Jongen 

2. Leeftijd. 13

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? Ja

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen). Liefst helemaal naakt en met vingertoppen of hele hand en het geilst is als je het ergens buiten kan doen en als het een klein beetje waait over je naakte lijf is het plaatje compleet 

5. Wat is je favoriete snoep? Idk

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? Kerst maar liefst geen van beide

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? Tandenpoetsen 

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? Ja

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? Het liefst ben ik naakt 

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? Ja maar dat moet wel een heeel hoog bedrag zijn

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? Amsterdam 

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? Leuk om in te vullen maar ze zijn altijd zo standaard 

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? Idk

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? Nee hoor

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? Sex

16. Wat doe je het liefst op je brood? Beleg

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? Idk

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? Allemaal schaal- en schelpdieren

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang!

20. Wat vond je van deze vragenlijst? Redelijk 

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders Meisje.

2. Leeftijd  13 jaar.

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? Nope.

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen) *

5. Wat is je favoriete snoep? Ehmmm, denk van die ehmmm…. Tja geen idee eigenlijk, ben geen snoepliefhebber

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? Allebei niet. We vieren het gewoon niet.

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? 1 keer per week douchen, doe dat toch al.

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? Nope!

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? Gewoon losse, stoffe fijne kleding. Jongenskleding zit ook wel lekker, heb dat nu aan.

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? Nee!

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? Geen idee, ik zou wel weer graag naar Nederland willen.

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? Idiotigheid!

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? Ehmmm, ik denk gewoon een beest ofzo.

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? Nope.

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? Geen idee.

16. Wat doe je het liefst op je brood? Beleg!

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord?  Da wee ik nie, wan hoe ik praat klop nie helemaal. Da vink wel jammer, maar hè zij zo. Jouwn vink ook wel mooi klinke. Jouwn tas, i.p.v jouw tas. Snappie, wa ik bedoel. Da’s de rede da ik geen favoriete woord heb.

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? Ook geen idee.

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! Iedereen die dit leest: Je bent een topper!

20. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk hoor.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Monkeyboy69,

 

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders  - ik ben een jongen

2. Leeftijd - ik ben 15

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je?  - ja, maar soms doet mijn vriendje het en ik bij hem

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen)  - nou na school als ik thuiskom of gewoon als ik zin heb en dan piemel uit m'n broek of helemaal bloot en dan eerst met m'n piemel spelen dat ie stijf is en dan aftrekken en edgen, dus even stoppen vlak voordat ik kom en dan even wachten en weer opnieuw (en dat kun je een paar keer doen) en dan kom ik meestal wel lekkerder. Ik denk niet dat je uitgebreider mag vertellen

5. Wat is je favoriete snoep?  - op het ogenblik zijn het perzikringen van de Lidl, maar ik snoep niet zo heel veel, maar soms koop ik deze wel en ik ben wel fan van melkchocolade

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas?  - ik denk dan Kerst, want dan heb je 2 dagen

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen?  - oei, das allebei wel weinig, doe dan maar 1 x douchen en dan ga ik me verder wel helemaal aan de wastafel wassen of mag je ook in bad 😂 en dan gwn elke dag tandenpoetsen is sws wel beter als maar 3 x in een hele week

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen?  nou nee, dat lijkt me niks, dan grijp ik naar mijn piemel als ik moet plassen en dan zit er niks, echt een raar idee een hele dag zonder piemel

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? - strakke joggingbroek en strak stretch t-shirtje ofzo en sneakers, oh ja een onderbroek is ook wel handig, dan kies ik die Muchachomalo die ik van mijn vriendje heb gekregen, een blauwe, die is niet helemaal blauw, maar blauwe tekeningen met wit of zoiets

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen?  uhm, geen idee eigenlijk, ik loop bloot op het strand, als dat mag dus maakt mij niet echt uit. Als het voor een goed doel is en veel geld opbrengt. Vorige zomer  hingen we bij een basketbalveldje en gingen ze doen, durf uitdagen en toen moest ik als eerste bloot een rondje om het veldje rennen en dan scoren in de ene basket en dan nog een rondje rennen en dan scoren in de andere basket en als je miste moest je nog een rondje totdat je 2 keer had gescoord. Dat was met vrienden en ik was de eerste en de rest deed uiteindelijk toen niks, omdat er toen iemand mijn onderbroek, broek en shirt in het water had gegooid en toen ging die wegrennen en de helft weer achter hem aan en een hoop gedoe en toen had een jongen me op zijn fiets naar huis gebracht en had ik andere kleren aangedaan en gingen we weer terug. Maar toen had niemand meer zin...

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken?  - de formule 1 in Zandvoort, want dat had papa beloofd voor mijn verjaardag

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? - af en toe vul ik wel eentje in, ik heb er geen last van dat ze er zijn, je kunt ze gwn skippen

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen?  - een piemel ofzo, die kan ik best wel goed tekenen

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin?  - ik ben wel tevreden met mijn naam en vrienden hebben er een soort afkorting van, voor bedacht, die op zich eigenlijk ook een naam en ook wel grappig is, dus gewoon zo laten, denk ik

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? https://tipsthailand.nl/mahanakhon-skywalk-bangkok/, maar ik zou ook graag een keertje op de CN Tower in Toronto staan, want daar sta je zonder reling op Edge walk https://www.youtube.com/watch?v=yAZNyToove8, maar ik weet helemaal niet of ik dat wel durf 😅

16. Wat doe je het liefst op je brood?  - iets van vleeswaren en ook wel eens speculaasjes of een hard gekookt ei of een spiegelei

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? - vroeger zei ik vaak Wajo, ik vind dat wel grappig klinken

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? - gwn dingen die papa en mama kookten of een Chinese rijsttafel van de Chinees bij ons in de buurt

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! - lol

20. Wat vond je van deze vragenlijst?  - wel oké

 

Groetjes, @Monkeyboy69

 

Gr, MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders meisje

2. Leeftijd  13

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je?

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen)

5. Wat is je favoriete snoep? Hopjes en Nerds, dropveters en zurematten.

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? Altijd sinterklaas.

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? 3x in de week tandenpoetsen, ik neem wel een pepermunt je ofzo.

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? Ja, lijkt me heel grappig.

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? Spijkerbroek en een leuk shirtje.

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? Nee.

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? Rotterdam, ik vond de Markthal heel mooi, toen ik daar was ooit op Valentijnsdag.

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? Vervelend, echt irritant ik erger me er echt kapot aan.

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? Ik zou er iets op schrijven denk ik, ik hou niet van tekenen.

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? Als het moet zou het iets van Skya worden, dat zou ik een mooie naam vinden.

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? Naar Disneyland Parijs.

16. Wat doe je het liefst op je brood? Sandwichspread. En chocopasta.

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? Hatseflats!

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? Macaronischotel.

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! Wat leuks. (Sorry heel flauw😂😂)

20. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!

 

Groetjes, @Monkeyboy69

Als je mijn eerste vragenlijst nog niet hebt gedaan, zou het leuk zijn als je die ook doet :) zie link hieronder:

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/vragenlijst-over-van-alles-78902?postid=529705#post529705 

-OnlyMe

Hoi @Monkeyboy69,

 

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas?  - ik denk dan Kerst, want dan heb je 2 dagen

@MickeyMouse Gewoon effe nieuwsgierig: De vraag is toch: “Altijd kerst of altijd sinterklaas?”, dan maakt het toch niet uit of het 1 of 2 dagen duurt? Ik begrijp er nu geen snars meer van 🤣

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnbekendeAnnoniem,

 

uhm ff kijken

 @MickeyMouse Gewoon effe nieuwsgierig: De vraag is toch: “Altijd kerst of altijd sinterklaas?”, dan maakt het toch niet uit of het 1 of 2 dagen duurt? Ik begrijp er nu geen snars meer van 🤣

ja, maar ik vier wel 1e en 2e kerstdag dan apart hè, dus is het bij mij niet altijd1e kerstdag, das anders😂 ……... maar het kan er ook mee te maken hebben dat ik, sinds ik gistermorgen ben opgestaan tot nu toe, maar iets van anderhalf uur geslapen heb 😏…….met dat huilen vragenlijstje was ik ook al een paar keer in slaap gevallen weet ik nog en daarna had ik deze nog ingevuld…….. heb ik die andere vragen wel goed ingevuld of ook niet?

Bij 9 was ik wel wakker want ik dacht nog aan m'n onderbroek, 13 weet ik niet dat ik dat opgeschreven heb, maar die kan ik wel goed tekenen, bij 10 heb ik wel 5 of 6 rondjes moeten lopen...ik denk dat ik af en toe ff een dipje had en er niet helemaal bij was Ik kies wel voor Sinterklaas, want dan hoef ik ook niet meer elke dag kerstmenu te eten,

Nou ja, dankjewel

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +19

1.Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders. 

Jongen

 

2. Leeftijd 

13

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

 

3. Masturbeer je?

Ja 

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen)

In mn uppie ;)

5. Wat is je favoriete snoep?

chocolade in de breedste zin xd

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas?

Kerst. Heeft voor mij wel een sfeertje.

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen?

1 x doucen. Dan ga ik de rest vd week wel aan de koude kraan ;)

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen?

ja lijkt me best leuk. Als ik in rokje loop waar mensen me niet kennen merk je soms al dat mensen ietsje anders doen tegen meisjes haha. 

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan?

Sportief, zomers. Lekker kort. Rok, kilt of kniebroek en hempie. 

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen?

In een stad of dorp heel ver van huis voor een miljoen wel 😁

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken?

Nog een keer?: Enschede, ben ik met mn pa naar een museum en in de stad geweest en dat was verrassend leuk. 

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten?

Mwah. In het begin vulde ik er een paar in en toen vond ik het voorspelbaar en ook te intiem worden.

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen?

Een aardbol vol bos en schoon water en lachende poppetjes

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin?

Nee daar ben ik wel tevreden mee

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?

Familie vakantie in Luxemburg en een internationaal scout kamp

16. Wat doe je het liefst op je brood?

Kaas of pindakaas. Of jam zelfgemaakt.

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord?

Lief, skottig (schattig) 

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten?

Rijsttafel

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang!

Ik ben vandaag 12 km wezen lopen in mn kilt en dat was heerlijk. Rugzak mee, en het was super. Bruin geworden 😉

20. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk weer ! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +4

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders. Meisje

2. Leeftijd    12

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je?  soms

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen) op bed en gewoon met vingers

5. Wat is je favoriete snoep?  kauwgum

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas?  kerst, is gezellig

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen?  1 keer douchen doe ik net als Tartan

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? ja hoor lijkt me grappig

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? losjes, rokje en hemd of wijde korte broek met slippers

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? alles heeft een prijs, maar dan moet het net als Tartan ver weg en in de miljoenen ;p

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken?  Maastricht

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? naah, doe ik niet, vind het ook geen ‘verboden’onderwerp maar al die lijsten, neuh..

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? alle kinderen op dit forum hand in hand

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? nee hoor prima zo ;)

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?   een groep jongens waar ik mee voetbalde en ik kon het best aardig,was toen per ongeluk best wel goed eig hihi  en ze keken daar van op en toen deden ze heel lief van dat ik zo goed was (je verwacht juist dat ze niet tegen hun verlies konden maar ze waren eerlijk en sportief en gaven het toe haha)

16. Wat doe je het liefst op je brood?  chocoladepasta, hmmmmmm

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord?  2 stuks : okeeeey ! met zo’n hoge toon, en chill! 

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten?  kapsalon, slecht eig maar zo lekker

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! je maakt leuke lijsten hoor !  ga zo door ;) en ik heb vandaag veel energie, ik wil buiten zijn !

20. Wat vond je van deze vragenlijst? haha ja leuk dus ! prima ! keep it up boy !  :)

Maiskolfje X

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders

2. Leeftijd  14

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? Nopee

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen) nvt 

5. Wat is je favoriete snoep? Oeiii moeilijke… ik denk van die muisjes hahah is echt mijn jeugd snoep en ze zijn lekker ook  

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? Oeiii lastigg, Sinterklaas was altijd mijn favo tijd van het jaar maar kerst is ook gezelliggg, ik denk toch Sinterklaas haha lekker pepernoten enzo

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen?  Oefff uhmmm.. ik denk dat ik voor 3 x tandenpoetsen ga

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? Nopee

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? Paardrijkleding hahah, in het dagelijks leven gewoon een simpele broek en een t-shirt, en als het koud is zo’n lekker dikke warme iets te grote trui haha

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? Neee zeker niet

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? Oeiiii uhmmm… ik wil graag een keer naar Arnhem naar die dierentuin, dat lijkt me leuk haha 

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? Ik vind het zelf heel ongemakkelijk enzo haha dus ik vul ze eigenlijk nooit in

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? Een bloem, dat vind ik namelijk makkelijk haha en ik kan echt niet tekenen

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? Neee zou ik niet willen

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? Die kan ik niet beantwoorden hahah, mijn hele leven eigenlijk

16. Wat doe je het liefst op je brood? Hagelslag hahah 

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? Uhmmm, oef ik weet het niet haha

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? Mensen vinden het raar maar stamppot! Mijn moeder maakt het gewoon zo lekker enzo! Andijvie stamppot trouwens 

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! Leuke vragenlijsttttt!

20. Wat vond je van deze vragenlijst? Zoals ik al  bij 19 gezegd heb, leukkkkk haha

 

Groetjes, @Monkeyboy69

Xx@SaraHorseyLover 

Als je mijn eerste vragenlijst nog niet hebt gedaan, zou het leuk zijn als je die ook doet :) zie link hieronder:

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/vragenlijst-over-van-alles-78902?postid=529705#post529705 

 

Reputatie 2
Badge

Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders jongetje

 

2. Leeftijd 15 jaartjes

 

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

 

3. Masturbeer je? JA

 

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen)

ik kijk naar porno en ga aftrekken

 

5. Wat is je favoriete snoep? zoethout

 

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? kerst

 

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? 1x douchen, ik verzin wel iets anders om schoon te worden. 

 

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? ja waarom niet? 

 

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? casual, pet op

 

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? VOor 10€ wel

 

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? AMdterdam

 

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? kweenie

 

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? een regenboog 

 

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? naar Frankenstein natuurlijk (:

 

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? Het moment dat de jongen waar ik verliefd op ben, ja zei toen ik hem vroeg. Helaas heeft hij het uitgemaakt. Ik ben nog steeds verliefd op hem

16. Wat doe je het liefst op je brood?

Iwe hebben het bijna nooit maar speculoos

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? Boba thea

 

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten?

BOba thea

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! in de super U verkopen ze magische baguettes

 

20. Wat vond je van deze vragenlijst? slay

Reputatie 2
Badge +1

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders Jongen

2. Leeftijd 14 jaar

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? Ja

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen) Liefst helemaal naakt op een publieke plaats

5. Wat is je favoriete snoep? Spek

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? Kerst

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? 1x in de week douchen

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? Ja

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? Trui

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? €10

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? Amsterdam

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? Opwindend

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? Piemel

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? Nee

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? Geen idee

16. Wat doe je het liefst op je brood? Kaas

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? Piemel

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? Pasta in Italië

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! Nee

20. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders, Meisje

2. Leeftijd .  13

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? ja hoor, geen sorry nodig, is gewoon een leuk deel van ons leven toch ;)

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen). ik beeld mij dingen in en dan met mijn vingers of haarborstel langs mijn piep en over mijn borsten

5. Wat is je favoriete snoep?  drop

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? kerst

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? 1 keer douchen want tanden poetsen wil ik niet overslaan haha

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? ja hoor lijkt me echt lol. En dan wil ik in de klas van die sympathieke @Tartan13  en dan met hem in de hoek ! Dat wil ik een keer ervaren  xD en dan wil ik dat    die lieve mensen @OnlyMe  en    @OnbekendeAnnoniem       @Banaantjeeee  en @Maiskolfje   en jij @Monkeyboy69  (zijn de jongens hier allemaal zo lief?) van die gelukkige topic ook in mn klas zitten. Lijken me allemaal super toffe lieve mensen.  Ik ben raar ik weet het

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? slordige kleding, los , wijde broeken maar soms ook leggings en rokjes

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? ja hoor, voor 10 miljoen

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? ( in dit geval nog een keer want been there)  Hengelo, want daar kunje super vet skaten!

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? mag, hoeft niet ik ben er ook niet tegen.

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? Die klas met ons, en mij en Tartan in the corner Xd ;)

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? nee hoor is goed zo

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?  Een oude meneer geholpen met wat spulletjes aan straat zetten en hij was helemaal dankbaar . zo lief

16. Wat doe je het liefst op je brood? chocopasta omg !

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? omg, dude, ik heb veel engels in m’n taal want mama is engelstalig

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? een stamppot buffet

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! je maakt leuke lijsten! En ook al zo’n aardige lieve jongen. In mijn klas zitten meest van die attitude jongens, stellen niks voor. Zie ik jou en Tartan hierzo, echt wat nice!

20. Wat vond je van deze vragenlijst?  Ja leuk !


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Hey @Monkeyboy69  vul je ‘m zelf ook in? I'm curious ;)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders genderfluide

2. Leeftijd 14

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? Nee 

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen)

5. Wat is je favoriete snoep?idk

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas?altijd kerst

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? 1x per week douchen

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen?ja

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan?idk

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? Ja 

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken?rotterdam

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten?idk

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen?idk

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin?nee

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?idk

16. Wat doe je het liefst op je brood?niks

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord?idk

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten?idk

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang!

20. Wat vond je van deze vragenlijst?leuk

 

Groetjes, @Monkeyboy69

Als je mijn eerste vragenlijst nog niet hebt gedaan, zou het leuk zijn als je die ook doet :) zie link hieronder:

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/vragenlijst-over-van-alles-78902?postid=529705#post529705 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Assygirl en anderen,

Hey @Monkeyboy69  vul je ‘m zelf ook in? I'm curious ;)

Ja ik dacht dat ik dat al had gedaan maar niet dus

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier! ​​​​​​

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders jongen

2. Leeftijd 13

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? ​​​​​Nee 

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen) ​​​​​x

5. Wat is je favoriete snoep? ​​​​​​aardbei of frambozen lollys maar ik vind chocola echt heel lekker maar dat is geen snoep

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? ​​​​​Kerst, gezellig toch met de kerstlichtjes, tijdens Kerst heb ik mijn kamer altijd vol met kerstlichtjes

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? 1x per week douchen, doe ik toch al

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? ja lijkt me echt leuk

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? 

zomer: korte broek en t-shirt 

winter: lange broek en vest/trui

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? nee niemand gaat me daarvoor omkopen

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? amsterdam, lijkt me leuk om een keer heen te gaan 

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? echt vreselijk, zijn altijd hetzelfde 

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? een weg, ik teken vaak wegen als ik me verveel

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? nee ben er blij mee

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? geen idee

16. Wat doe je het liefst op je brood? chocopasta, i love it (ik kan geen Engels maarja boeit niks)

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? (heb ik niet)

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? pizza, flammkuchen en echt lekker vlees en nog wat dingen die ik niet meer weet

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! iedereen is mooi zoals hij/zij/hen is

20. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk, daarom maak ik hem ook lol ;)

 

Groetjes, @Monkeyboy69

 

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 1
Badge

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

1. jongen

2. 14

3. Nee

4. n.v.t 

5. Drop 

6. sinterklaas (enige dag behalve mijn verjaardag dat ik zooi krijg)

7. 3 keer tandenpoetsen 

8. Nee

9. M58 uniform 

10. Voor 2 miljard 

11. Arnhem 

12. Vereselijk

13. Een swa- uhh een een kat

14. Nee

15. Vakantie naar Cochem 

16. Hagelslag 

17. Wordt waarschijnlijk verwijderd dus het is oke

18. Kebab pizza 

19. Nee

20. Niet te lang en normaler dan andere 

 

@Monkeyboy69

 

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders meisje

2. Leeftijd  13

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? ja

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen)   gwn met mn vingers

5. Wat is je favoriete snoep? zure matten/karamel snoepjes

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? kerst

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? 1x in de week douchen

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? ja

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? kleding die ik zelf mooi vind

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? nee

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? geen idee

 12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? soms wel leuk, licht aan mijn mood

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? een bloem

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? neu

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? -

16. Wat doe je het liefst op je brood? speculoos on top

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? heftig

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? geen idee, houd van sushi

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang!

20. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk hoorrr

Reputatie 3
Badge

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders

Meisje

2. Leeftijd 

15

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je?

Ja, niet veel

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen)

Een beetje met mn vingers kloten daar beneden

5. Wat is je favoriete snoep?

Haribo beertjes

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas?

Maakt mij niet uit, allebei gezellig

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen?

Tandenpoetsen, gooi ik er gwn drie keer per dag een kauwgumpje in

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen?

Ja, is makkelijker met plassen en kan ik gwn makkelijk zonder shirt lopen enzo

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan?

Sportkleding of joggingpak (mag alleen niet op mijn school)

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen?

Als het meer dan 5 miljoen is wel

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken?

Idk, ben denk ik al op veel leuke steden in NL geweest

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten?

Ze lijken allemaal op elkaar dus een beetje saai

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen?

Een eend, dat tekenen mn vriendinnen en ik ook overal  in de school

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin?

Nee

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?

Vakantie naar New York

16. Wat doe je het liefst op je brood?

Kaas of ei

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord?

Emo

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten?

Hamburger in New York

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang!

Nee denk t nie

20. Wat vond je van deze vragenlijst?

Leukk ik moet echt vaker zulk soort vragenlijsten doen

Hoi @Monkeyboy69 !

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders Jongen 

2. Leeftijd 15

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? Ja

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen) Als ik alleen ben en niemand het kan zien😄

5. Wat is je favoriete snoep? Drop

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? Kerst!

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? 1x per week douchen.

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? Ja hoor

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? Simpel ; Korte/lange broek, T shirts, hoodies en sneakers 

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? Ga ik echt niet doen...

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? Leeuwarden 

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? Die vul ik nooit in.

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? Geen idee 

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? Nee hoor, ik vind mijn naam prima.

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? Geen idee!

16. Wat doe je het liefst op je brood?

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord?  Idk

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? Op Ameland is er een snackbar met zelfgemaakte friet, die is echt heel erg lekker!

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! Je bent een topper 👍🙂

20. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk

 

Groetjes, @Monkeyboy69

Groetjes Jesse!

Als je mijn eerste vragenlijst nog niet hebt gedaan, zou het leuk zijn als je die ook doet :) zie link hieronder:

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/vragenlijst-over-van-alles-78902?postid=529705#post529705 

Heb ik al gedaan 👍

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!  Jeetje@Monkeyboy69  ik had deze nog niet gedaan! 🤭

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders.  Jongen

2. Leeftijd   12

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? Ja 

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen). Rustig en met de vingers er omheen en ik merkte dat de huid eronder met de balletjes er in ook heel gevoelig is, echt heel apart.

5. Wat is je favoriete snoep?  Drop! Vooral salmiak en laurier 😍

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? Kerst. Dat is toch wel gezellig. En een goed verhaal 

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? Dan maar 1 x in de week douchen. Ik gooi wel een emmer water over me heen xd

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? Ja dat zou ik zeker willen. Lijkt me heel leuk. 

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? Sportief. Hemd, sportbroekje kniekousen en gymshoes. Of een korte spijkerbroek.En rokjes. 

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? Ja voor 20 miljoen xd

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? Deventer was zoooo mooi! 

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? Sommige zijn zinloos en die vul ik niet in. Als het echt is om iemand te helpen misschien wel. Sommige zijn net niet té raar. De meeste zijn onzin 

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? Mijn verandering. Die situatie zou ik willen kunnen tekenen 

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? Nee hoor prima zo

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?  Allemaal complimenten krijgen en mensen die mij aardig vinden. En leuke reacties als je beleefd bent.

16. Wat doe je het liefst op je brood?  Pindakaas of jam

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? Hey!  Of:  Yeah! 😊

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? Een rijsttafel op vakantie in Limburg in Landgraaf. Echt te lekker gewoon 

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang!  Ik vind jullie allemaal geweldig en ik wens jullie alle geluk. En ik ben jullie echt dankbaar! Soms krijg ik er nog tranen van, zo lief als ik hier ben gesteund. Ik meen dit echt.

20. Wat vond je van deze vragenlijst?

Ja heel leuk! Ik moet er zelf ook eens 1 maken..

 

Groetjes, @Monkeyboy69

Als je mijn eerste vragenlijst nog niet hebt gedaan, zou het leuk zijn als je die ook doet :) zie link hieronder:

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/vragenlijst-over-van-alles-78902?postid=529705#post529705 

Groetjes aan jou Monkeyboy69 ! 😘 

Tover xxx

 

Reputatie 7
Badge +11

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders Meisje

2. Leeftijd  13

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? Soms 

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen) Met mijn vingers

5. Wat is je favoriete snoep? Toverballen, die veranderen van kleur

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? Kerst, dat is gezelliger

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? 1x per week douchen, je kan altijd nog in de regen gaan staan

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? Lijkt me wel leuk, snap ik ook een keer waarom al die jongens in mijn klas zo kinderachtig doen

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? Meestal skinny spijkerbroek, t-shirt en trui

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? Nee, je kan een boete krijgen, ik ben niet gek

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? Amsterdam, naar Nemo

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? Niet voor mij

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? Anime of echte mensen

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? Niet perse, maar ik vind Flora een heel mooie naam

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? Efteling met mijn hele familie

16. Wat doe je het liefst op je brood? Pindakaas, haat me niet pls :)

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? Potjandikkie

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? Springrolls, baklava en sushi

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! Jullie zijn allemaal toppers! Knuffel van mij!

20. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk! Ik heb zelf mijn 5e gepost, maar die is om een of andere rede niet geplaatst.

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +14

@Natureflower  heb je geen mail gehad met uitleg waarom je 5e niet is geplaatst? Of is het nog maar kort geleden?

Liefs Tover xxx

Reputatie 7

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders meisje

2. Leeftijd  13

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je? nee
4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen) -

5. Wat is je favoriete snoep? haribo dragibus

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? kerst

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? tandenpoetsen

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen? ja 

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? een spijkerbroek met een shirt of mijn ene blauwe stippenjurk

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? ja (voor 100 euro)

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? venlo

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? tbh, irritant 

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? ligt eraan waar ik zin in heb

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? ja, Lea (of Leah)

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? alles met mn favo docent

16. Wat doe je het liefst op je brood? ik denk boterhamworst 

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? schmetterling of arschloch

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? idk, heb zoveel lekkers gegeten!

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! gister op school zat ik mijn telefoonhoesje te versieren in de klas (en mijn telefoon lag op mn tafel) en toen ging iemand me snitchen, en toen zei mevrouw P. “ja ze heeft toestemming” en knipoogde ze naar mij :)

20. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk!

 

Groetjes, @Monkeyboy69

Als je mijn eerste vragenlijst nog niet hebt gedaan, zou het leuk zijn als je die ook doet :) zie link hieronder:

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/vragenlijst-over-van-alles-78902?postid=529705#post529705 

 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi iedereen, daar ben ik weer! Met mijn 2e vragenlijst, gister heb ik mijn eerste gepost, veel plezier!

Ik zag de eerste en later deze. dus ik doe nu eventjes deze ook!
 

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders:  Jongen

2. Leeftijd:   14

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

3. Masturbeer je?:  Ja

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen):
Nou. Meestal voor of na het douchen, dan zet ik een video aan of een foto (porno) en dan ga ik gewoon aftrekken. Soms ga ik een beetje edgen (voor het klaarkomen stoppen) maar meestal kom ik gelijk klaar. 
Het komt vaak tot mn schouder en mn vrienden vinden dat raar.. Ik heb gelezen dat de meeste het tot de navel krijgen? Dus ja ik snap het niet.

5. Wat is je favoriete snoep?:  Haribo kersen!

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas?:  Kerst, mij gaat het meer om de leuke tijden en familie/vrienden. Ik krijg niks meer voor sinterklaas of kerst (soms wat manga ofzo maar weinig)

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen?: 3 x in de week tandenpoetsen

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen?:  Ja, lijkt me wel interesant

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan?:  Meestal een lekkere grote hoodie waar ik mezelf in kan verstoppen. Soms baggy jeans of een jogginsbroek die niet al te baggy is.

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen?:  Ligt eraan.. Maar denk t wel. Ik woon toch in een klein dorpje!

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken?:  Amersfoort! Het was super leuk en ik zou er graag nog een keertje heen willen

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten?:  Sommige zijn wel beetje raar. Maar ik snap het dat pubers meer te weten willen komen over andere. Dus ja, ik beantwoord degene die iets te veel zijn voor me gewoon niet.

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen?:  Mijn 3 katten. Waarvan er 2 dood zijn.

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin?:  Nee. Ik ben blij met mn naam omdat hij vernoemd is naar mijn overgrootopa

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?:  Dat ik mn online bestie ontmoette. Het was echt super leuk!

16. Wat doe je het liefst op je brood?:  Zelf kaas of pindakaas. Maar op school zijn de pizzabroodjes echt lekker hahaha

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord?:  Appelsap of kaas. Idk wrm, is gwn een innerjoke tussen mij en mn kleine groepje vrienden

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten?: Sushi sws! Of smurfen ijs 

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang!: -

20. Wat vond je van deze vragenlijst?:  Een leuke goeie vragenlijst!

 

Groetjes, @Monkeyboy69

Als je mijn eerste vragenlijst nog niet hebt gedaan, zou het leuk zijn als je die ook doet :) zie link hieronder:

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/vragenlijst-over-van-alles-78902?postid=529705#post529705 

 

Reputatie 7
Badge +6

1. Jongen/meisje/Non-Binair/wat anders meisje 

 

2. Leeftijd 14

 

NU KOMEN DE VRAGEN, Sorry, ik heb 2 sexsvragen maar daarom doen we die eerst :)

 

3. Masturbeer je? ik wil wel, maar sinds een tijdje lukt het niet meer

 

4. Zo ja, hoe doe je dat, beetje uitgebreid (ik doe dit zelf nog niet dus daarom dat ik dit vraag, ik ben een jongen)

 

5. Wat is je favoriete snoep? chocola? Of fudge. Of van die drop met een hard buitenrandje en een zachte binnenkant (bielzen)

 

6. Altijd kerst of altijd sinterklaas? kerst, dat is veel gezelliger en mijn dertienjarige nicht is mijn bestie en ik ga het dit jaar ook met vrienden vieren❤️❤️❤️

 

7. 3x in de week tandenpoetsen of maar 1x per week douchen? 1x per week douchen , ik heb een beugel en mijn tanden moeten schoon blijven . Dan was ik me gewoon met een washandje en veel deo😜🤐

​​​

 

8. Zou je voor 1 dag van geslacht willen veranderen?

Ja, gewoon kijken of mensen je anders beschouwen en een beetje met mezelf spelen yk 😏😙

9. Wat voor kleding heb je het liefst aan? spijkerbroeken en (spijker)jasjes

 

10. Zou je voor een bepaald bedrag 1 minuut lang naakt over straat lopen? voor + 1000 €, mijn straat is niet zo druk en er staan bomen

 

11. Welke stad in Nederland zou je eens (nog een) keer willen bezoeken? Amsterdam, daar woont mijn nicht

 

12. Wat vind je van die sexsvragenlijsten? ik kijk er niet naar, het gaat toch te ver voor mij. Ik weet niet eens wat mijn cupmaat is. Ha!

 

13. Als je 1 blaadje hebt om iets op te tekenen, wat zou je dan erop tekenen? een persoon in zwartwitportret

 

14. Zou je je echte naam willen veranderen? Zoja waarin? neh

 

15. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? geil worden van mijn vriendin haha. Nee ik weet het niet 

 

16. Wat doe je het liefst op je brood? kaas. Nom nom echte Nederlander 

 

17. Wat is je lievelingswoord / favoriete woord? incepabel 

 

18. Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten? lastiggggg, ik weet het niet eens

 

19. Wil je nog wat leuks zeggen? Zo ja ga je gang! ik hou van jullie allemaal❤️❤️❤️

 

20. Wat vond je van deze vragenlijst? oprecht leuk, met vragen die niet alleen maar over seks gaan. Goed gedaan @Monkeyboy08 !

Reageer