Vraag

vragenlijst over van alles...

  • 5 June 2022
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Reputatie 2
Badge


​​​​​Hey! Dit is een vragenlijst met 30 vragen. Als je het leuk vind om in te vullen moet je het vooral doen! Misschien zitten er vragen tussen niet je niet wil beantwoorden, die kan je natuurlijk gewoon overslaan.

  1. Hoe oud ben je
  2. . ​​​​Wat is je gender?
  3. Wat is je seksualiteit?
  4. Ben je ergens onzeker over? Zo ja, wat? 
  5. Zou je iets willen veranderen aan jezelf?
  6. Wat vind je echt heel erg onaantrekkelijk?
  7. Wat vind je een leuke kledingstijl?
  8. Wat vind je geen leuke kledingstijl?
  9. Wat vind je echt niet mooi bij iemand hun uiterlijk?
  10. Wat vind je echt niet leuk aan iemand hun karakter?
  11. Wat vind je het belangrijkste aan iemand hun karakter?
  12. Wat vind je van schaamhaar? Maar dan op alle plekken, dus ook armen, buik, rug, schaamhaar etc.
  13. Vind je dat een meisje zich moet scheren?
  14. Heb je een voorkeur bij iemand hun uiterlijk, of vind je het innerlijk alleen maar belangrijk?
  15. Heb je nog leuke ideeën om uit te proberen met masturberen? Geen dingen zoals vibrators maar echt iets origineels. (Als je niks weet sla deze vraag over)
  16. Weet je nog meer leuke vragen voor een vragenlijst, dingen die eigenlijk echt zou willen weten?
  17. Heb je een grappige gewoonte?
  18. Ben je introvert, extravert of ambivert (ambivert is introvert en extravert allebei)
  19. Hebben mensen weleens iets gezegd tegen je wat je echt heel erg kwetste? Zo ja, wat?
  20. Hoe gaat het met je?
  21. Als je met iemand appt, wat vind je echt irritant als iemand dan stuurt? (Heel veel emojis of hgh antwoorden bijv.)
  22. Wat vind je echt leuk aan je karakter? Je mag zo veel zeggen als je wil! Het is niet egoïstisch als je veel dingen zegt, het is juist heel erg leuk! Dus zeg niet dat je niks leuk vind aan jezelf ;)
  23. Wat vind je mooi aan je uiterlijk? Net zoals hierboven, je mag jezelf echt mooi vinden, daar is niks mis mee.
  24. Wat vind je van dunne mensen, en juist wat dikkere mensen?
  25. Geef je vaak complimenten aan mensen? Zo ja, waarover meestal?
  26. Vind je het leuk om complimenten te krijgen, of vind je het ongemakkelijk?
  27. Hou je veel van dieren?
  28. Vind je meisjes over het algemeen leuker, of jongens? Of maakt het je niet uit? (Non-binair etc. Kan ook natuurlijk)
  29. Wat vind je echt leuk als iemand dat zegt? (Bijvoorbeeld als iemand iets leuk vind zoals films ofzo)
  30. Vond je een vraag in deze vragenlijst niet leuk? Zo ja, welke?

Dat was het!! Ik hoop dat je het een leuke vragenlijst vond :)

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6


​​​​​Hey! Dit is een vragenlijst met 30 vragen. Als je het leuk vind om in te vullen moet je het vooral doen! Misschien zitten er vragen tussen niet je niet wil beantwoorden, die kan je natuurlijk gewoon overslaan.

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. . ​​​​Wat is je gender? Jongen
  3. Wat is je seksualiteit? Homo
  4. Ben je ergens onzeker over? Zo ja, wat? Niet zo veel
  5. Zou je iets willen veranderen aan jezelf? Nu niet
  6. Wat vind je echt heel erg onaantrekkelijk? Arrogant zijn
  7. Wat vind je een leuke kledingstijl? Vrolijke kleurtjes
  8. Wat vind je geen leuke kledingstijl? Die bestaat eig niet
  9. Wat vind je echt niet mooi bij iemand hun uiterlijk? Als het niet natuurlijk is
  10. Wat vind je echt niet leuk aan iemand hun karakter? Onhandig impulsief
  11. Wat vind je het belangrijkste aan iemand hun karakter? Mag best wel speels zijn
  12. Wat vind je van schaamhaar? Maar dan op alle plekken, dus ook armen, buik, rug, schaamhaar etc. Ik vind het prima
  13. Vind je dat een meisje zich moet scheren? Dat boeit me niks
  14. Heb je een voorkeur bij iemand hun uiterlijk, of vind je het innerlijk alleen maar belangrijk? Innerlijk is het belangrijkst, maar uiterlijk telt ook wel een beetje mee
  15. Heb je nog leuke ideeën om uit te proberen met masturberen? Geen dingen zoals vibrators maar echt iets origineels. (Als je niks weet sla deze vraag over) Nee niet echt
  16. Weet je nog meer leuke vragen voor een vragenlijst, dingen die eigenlijk echt zou willen weten? Nee niet echt
  17. Heb je een grappige gewoonte? Geen idee
  18. Ben je introvert, extravert of ambivert (ambivert is introvert en extravert allebei) Introvert 
  19. Hebben mensen weleens iets gezegd tegen je wat je echt heel erg kwetste? Zo ja, wat? Ja, het was ongv 6 jaar geleden, ze zeiden dat ik saai was. Dat klinkt miss niet zo erg, maar dat zit me nog steeds dwars.
  20. Hoe gaat het met je? Na de vorige vraag weer wat minder, maar nu in het leven: pretty good
  21. Als je met iemand appt, wat vind je echt irritant als iemand dan stuurt? (Heel veel emojis of hgh antwoorden bijv.) Te veel emojis is vrij irritant
  22. Wat vind je echt leuk aan je karakter? Je mag zo veel zeggen als je wil! Het is niet egoïstisch als je veel dingen zegt, het is juist heel erg leuk! Dus zeg niet dat je niks leuk vind aan jezelf ;) Dat ik goed rust kan bewaren, dat ik multiple sides heb die ikzelf en andere kunnen ontdekken.
  23. Wat vind je mooi aan je uiterlijk? Net zoals hierboven, je mag jezelf echt mooi vinden, daar is niks mis mee. Mijn haar, polsen (ja, mijn polsen).
  24. Wat vind je van dunne mensen, en juist wat dikkere mensen? They are equals!
  25. Geef je vaak complimenten aan mensen? Zo ja, waarover meestal? Ja, eig wel ja. Vooral over karakter, bijv. opmerkelijkheid
  26. Vind je het leuk om complimenten te krijgen, of vind je het ongemakkelijk? Ligt aan het compliment
  27. Hou je veel van dieren? Jaaa
  28. Vind je meisjes over het algemeen leuker, of jongens? Of maakt het je niet uit? (Non-binair etc. Kan ook natuurlijk) JONGENS!!!
  29. Wat vind je echt leuk als iemand dat zegt? (Bijvoorbeeld als iemand iets leuk vind zoals films ofzo) Dat iemand van dezelfde muzieksmaak houd als ik (want dat zijn er niet veel).
  30. Vond je een vraag in deze vragenlijst niet leuk? Zo ja, welke? Ik vond het een top vragenlijst!

Dat was het!! Ik hoop dat je het een leuke vragenlijst vond :)

 

Met vriendelijke groet,

TheMusicDude

Reageer