Skip to main content
Vraag

Vragenlijst over haar 20 vragen

• October 16, 2025
  • 14 reacties
  • 154 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Haha ik ben geïnspireerd door de vragenlijst van ​@Cantaloupe  dus ik maak zelf een nog uitgebreidere xD (hoop dat het mag van je ​@Cantaloupe 🫢)

1. Jongen, meisje, iets anders?
2. Leeftijd?
3. Wat is je natuurlijke haarkleur?
4. Heb je je haar weleens geverfd, zo ja welke kleur?
5. Ga je naar de kapper of knipt/scheert iemand anders je haar? (Ouders, jezelf, vrienden, etc)
6. Hoevaak was je je haar?
7. Wat voor shampoo gebruik je voor je haar?
8. Kam of borstel je je haar of haal je je handen erdoor?
9. Gebruik je dingen zoals haarmousse of gel? Zo ja welke?
10. Wat vind je het meest praktische om met je haar te doen?
11. Wat vind je het mooiste haar, denk aan een bepaalde stijl, lengte, steil of krullend?
12. Heb je steil of krullend haar, of iets anders?
13. Ben je blij met je haar? (Dat het steil is of bruin bijv.)
14. Voor degenen die haarelastiekjes gebruiken: welke gebruik je (denk aan scrunchies, of gewoon elastiekjes, welk merk?)
15. Hebben je ouders al grijs haar? 🫣
16. Zijn je wenkbrauwen dezelfde kleur als je haar?
17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden?
18. Als je je haar hebt gewassen, gebruik je dan een föhn of een handdoek om je hoofd, of laat je het gewoon drogen?
19. Lijkt je haar op dat van je ouders? (Kleur, steil of krullend)

1. Wat voor haarstijl heb je?
  2. Wat vond je van deze vragenlijst? 🤭

Jullie mogen altijd vragen toevoegen of iets zeggen hoor!

XXX Yusa 

14 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 16, 2025

Heyy lieve ​@Yusa ,

Haha ik ben geïnspireerd door de vragenlijst van ​@Cantaloupe  dus ik maak zelf een nog uitgebreidere xD (hoop dat het mag van je ​@Cantaloupe 🫢) ja tuurlijk, juist leuk😉😊

1. Jongen, meisje, iets anders? Jongen
2. Leeftijd? 17
3. Wat is je natuurlijke haarkleur? Donkerblond
4. Heb je je haar weleens geverfd, zo ja welke kleur? Nee
5. Ga je naar de kapper of knipt/scheert iemand anders je haar? (Ouders, jezelf, vrienden, etc) Kapper, maar de laatste paar keer mijn moeder🙃 Wil binnenkort wel weer naar de kapper en ook weer wat korter😊
6. Hoevaak was je je haar? Elke dag🙊
7. Wat voor shampoo gebruik je voor je haar? Kruidvat
8. Kam of borstel je je haar of haal je je handen erdoor?  Met mijn handen meestal, soms een kam
9. Gebruik je dingen zoals haarmousse of gel? Zo ja welke? Nee
10. Wat vind je het meest praktische om met je haar te doen? Gewoon laten vallen zoals het is😉
11. Wat vind je het mooiste haar, denk aan een bepaalde stijl, lengte, steil of krullend? Licht krullend😊
12. Heb je steil of krullend haar, of iets anders? Steil
13. Ben je blij met je haar? (Dat het steil is of bruin bijv.) Jawel
14. Voor degenen die haarelastiekjes gebruiken: welke gebruik je (denk aan scrunchies, of gewoon elastiekjes, welk merk?)
15. Hebben je ouders al grijs haar? 🫣 Ja mijn vader wel😅
16. Zijn je wenkbrauwen dezelfde kleur als je haar? Iets donkerder🙃
17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden? Nee
18. Als je je haar hebt gewassen, gebruik je dan een föhn of een handdoek om je hoofd, of laat je het gewoon drogen? Een handdoek🙂
19. Lijkt je haar op dat van je ouders? (Kleur, steil of krullend) Ja qua kleur is het een beetje tussen mijn vader en moeder in (toen mijn vader nog niet grijs was😉), qua steilheid meer van mijn vader
20. Wat vond je van deze vragenlijst? 🤭 Leuk😊 

XXX Yusa 

Vul je het zelf ook in?😊

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 16, 2025

Jongen, meisje, iets anders? Jongen 
2. Leeftijd? 15
3. Wat is je natuurlijke haarkleur? Bruin
5. Ga je naar de kapper of knipt/scheert iemand anders je haar? (Ouders, jezelf, vrienden, etc) stiefmoeder is kapster 
6. Hoevaak was je je haar? 2x in de week 
7. Wat voor shampoo gebruik je voor je haar? Adidas 
8. Kam of borstel je je haar of haal je je handen erdoor? Handen 
9. Gebruik je dingen zoals haarmousse of gel? Zo ja welke? Gel of wax 
10. Wat vind je het meest praktische om met je haar te doen? Wax Erin of niks maar wel stylen 
11. Wat vind je het mooiste haar, denk aan een bepaalde stijl, lengte, steil of krullend? Ik zou ooit nog wel eens een mullet willen proberen vind dat wel mooi 
12. Heb je steil of krullend haar, of iets anders? Wat steil maar als ik het laat groeien wordt het vooraan wat krullend 
13. Ben je blij met je haar? (Dat het steil is of bruin bijv.) jawel 
14. Voor degenen die haarelastiekjes gebruiken: welke gebruik je (denk aan scrunchies, of gewoon elastiekjes, welk merk?) net
15. Hebben je ouders al grijs haar? 🫣 ja m’n vader was al heel vroeg grijs dus ben bang dat ik dat ook wel ga krijgen 
16. Zijn je wenkbrauwen dezelfde kleur als je haar? Ja 
17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden? Beetje 
18. Als je je haar hebt gewassen, gebruik je dan een föhn of een handdoek om je hoofd, of laat je het gewoon drogen? Handdoek en daarna laten drogen 
19. Lijkt je haar op dat van je ouders? (Kleur, steil of krullend) ja heel erg op m’n vader maar die heeft wat korter haar 
20. Wat vond je van deze vragenlijst? 🤭 leuk! Weer eens wat anders 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 16, 2025

@Cantaloupe leuk dat je m hebt ingevuld, voelt alsof ik je vragen een beetje had gekopieerd 🫣 

Ja hoor ik vul m zelf ook in maar niet alles ivm anonimiteit!

Haha ik ben geïnspireerd door de vragenlijst van ​@Cantaloupe  dus ik maak zelf een nog uitgebreidere xD (hoop dat het mag van je ​@Cantaloupe 🫢)

1. Jongen, meisje, iets anders?  Geen antwoord 
2. Leeftijd? ​​​​Geen antwoord 

3. Wat is je natuurlijke haarkleur? Ik was vroeg heel licht blond maar het wordt wel donkerder
4. Heb je je haar weleens geverfd, zo ja welke kleur? nee.
5. Ga je naar de kapper of knipt/scheert iemand anders je haar? (Ouders, jezelf, vrienden, etc) Ik ga naar de kapper, maar niet vaak 
6. Hoevaak was je je haar? ​​​​2× per week, soms 3 keer.
7. Wat voor shampoo gebruik je voor je haar? Ook van de kruidvat 🤭
8. Kam of borstel je je haar of haal je je handen erdoor? ​​​​​ik borstel het na het wassen, verder gewoon hand er door

9. Gebruik je dingen zoals haarmousse of gel? Zo ja welke? Nee
10. Wat vind je het meest praktische om met je haar te doen? Kort haar lijkt me wel heel praktisch 
11. Wat vind je het mooiste haar, denk aan een bepaalde stijl, lengte, steil of krullend? Ik denk dat ik krullend wel mooi zou vinden.
12. Heb je steil of krullend haar, of iets anders? Licht krullend 
13. Ben je blij met je haar? (Dat het steil is of bruin bijv.) Ja ik ben er blij mee dat ik blond ben
15. Hebben je ouders al grijs haar? 🫣 Mn vader wel, hij is al half grijs xD . Zegt altijd dat t door mij komt😶
16. Zijn je wenkbrauwen dezelfde kleur als je haar? Nee ze zijn best wat donkerder
17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden? Ja ik zie er dan best wild uit 
18. Als je je haar hebt gewassen, gebruik je dan een föhn of een handdoek om je hoofd, of laat je het gewoon drogen?  ik laat het drogen 
19. Lijkt je haar op dat van je ouders? (Kleur, steil of krullend) qua dat krullende lijkt t op dat van mn moeder, maar de kleur klopt totaal niet. Ik: blond. Moeder: Donkerbruin. Vader: zwart. En grijs natuurlijk xD 
20. Wat vond je van deze vragenlijst? 🤭 Het is mn eigen vragenlijst dus ja...

XXX Yusa 

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

1. Jongen, meisje, iets anders? ik ben uit de kast aan het komen als een demifluid
2. Leeftijd? bijna 16
3. Wat is je natuurlijke haarkleur? heel erg wit
4. Heb je je haar weleens geverfd, zo ja welke kleur? eerst zwart, toen langzaam terug naar blond, toen groen en roze, toen laten uitgroeien naar blond, toen roze (alleen de voorkant). die ging mis en vervaagde na iets van 3 week, dus nu de onderkant paars/rood
5. Ga je naar de kapper of knipt/scheert iemand anders je haar? (Ouders, jezelf, vrienden, etc) mijn moeder knipte altijd mijn haar tot ik het ging doneren. Nu ga ik alleen nog maar naar de kapper
6. Hoevaak was je je haar? hangt af van van alles. Op regen dagen of hele warme dagen kan wel elke dag. op gewone dagen om de twee dagen ofzo
7. Wat voor shampoo gebruik je voor je haar? ik heb een hele tijd van die blonderende shampoo gebruikt, toen aardbeien shampoo en nu vooral van die herstellende of kleur beschermende
8. Kam of borstel je je haar of haal je je handen erdoor? ik borstel het nu wel
9. Gebruik je dingen zoals haarmousse of gel? Zo ja welke? ik heb een hele tijd wax, gel, volume poeder, hairspray en nog wat meer gebruikt. maar nu minder omdat ik niet veel met mijn haar doe
10. Wat vind je het meest praktische om met je haar te doen? gewoon lekker los
11. Wat vind je het mooiste haar, denk aan een bepaalde stijl, lengte, steil of krullend? ik vind donkere krullen altijd mooi. maar niet heftige krullen, maar gewoon een wave erin
12. Heb je steil of krullend haar, of iets anders? ik heb vooral een wirwar. ik heb officieel steil haar, maar af en toe komt mijn krul naar boven
13. Ben je blij met je haar? (Dat het steil is of bruin bijv.) voor het verven, ja. na het verven, zeker niet. mijn haar is nu erg dun en breekt makkelijk af. maar ik blijf het gewoon verven
14. Voor degenen die haarelastiekjes gebruiken: welke gebruik je (denk aan scrunchies, of gewoon elastiekjes, welk merk?) vaak gewoon elastiekjes en dan de goedkoopste. ze verdwijnen altijd bij mij, dus ik ga niks duurs kopen
15. Hebben je ouders al grijs haar? 🫣 mijn vader wel. ik denk dat mijn moeder haar haar ook te veel verft
16. Zijn je wenkbrauwen dezelfde kleur als je haar? redelijk
17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden? een heel klein beetje
18. Als je je haar hebt gewassen, gebruik je dan een föhn of een handdoek om je hoofd, of laat je het gewoon drogen? ligt eraan hoeveel haast ik heb. een föhn als ik moet opschieten. een handdoek om mijn hoofd als ik wel snel mijn pyjama of kleding aan wil. en het gewoon laten drogen als ik de tijd heb
19. Lijkt je haar op dat van je ouders? (Kleur, steil of krullend) redelijk. ze hadden allebei blond haar. mijn moeder had een enorme bos krullen die af en toe bij mij tevoorschijn komen. en mijn vader had gewoon steil haar waar je net niks mee kon
20. Wat vond je van deze vragenlijst? 🤭 best leuk. ik ben benieuwd naar andere antwoorden. Ik kan vast niet de enigste zijn die zo vaak het haar verft

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 16, 2025

Ik ben vergeten te vragen wat voor haarstijl jullie hebben 😶‍🌫️

En dat is nog wel een vraag die er echt in zou horen.

Kindertelefoon willen jullie die vraag toevoegen?

"Wat voor haarstijl heb je?"

XXX Yusa 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Haha ik ben geïnspireerd door de vragenlijst van ​@Cantaloupe  dus ik maak zelf een nog uitgebreidere xD (hoop dat het mag van je ​@Cantaloupe 🫢) hi ​@Yusa 😊

1. Jongen, meisje, iets anders? Meisje 
2. Leeftijd? 16 
3. Wat is je natuurlijke haarkleur? Blond 
5. Ga je naar de kapper of knipt/scheert iemand anders je haar? (Ouders, jezelf, vrienden, etc) ga naar de kapper 💇‍♀️
6. Hoevaak was je je haar? Om de dag/ elke dag ligt er een beetje aan 
7. Wat voor shampoo gebruik je voor je haar? Andrealon
8. Kam of borstel je je haar of haal je je handen erdoor? Borstel mijn haar 
9. Gebruik je dingen zoals haarmousse of gel? Zo ja welke? Nee hoor 🙃
10. Wat vind je het meest praktische om met je haar te doen? Een vlecht
11. Wat vind je het mooiste haar, denk aan een bepaalde stijl, lengte, steil of krullend? Zou wel krullend haar willen heeft een vriendin ook en ben er jaloers op 🤣 
12. Heb je steil of krullend haar, of iets anders?  Slag 
13. Ben je blij met je haar? (Dat het steil is of bruin bijv.) Dat het blond is wel, maar had liever krullen gehad 
14. Voor degenen die haarelastiekjes gebruiken: welke gebruik je (denk aan scrunchies, of gewoon elastiekjes, welk merk?) Die zwarte elastiekjes van de action en soms een scrunchie 🙂
15. Hebben je ouders al grijs haar? 🫣 mijn vader vooral, mijn moeder nog  niet zo 😉
16. Zijn je wenkbrauwen dezelfde kleur als je haar? Mijn wenkbrauwen zijn iets donkerder 
17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden? Een klein beetje 🙃
18. Als je je haar hebt gewassen, gebruik je dan een föhn of een handdoek om je hoofd, of laat je het gewoon drogen? Föhn 
19. Lijkt je haar op dat van je ouders? (Kleur, steil of krullend) mijn moeder een beetje 
20. Wat vond je van deze vragenlijst? 🤭 leuk 😊

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 16, 2025

1. Jongen, meisje, iets anders? ik heb geen gender LOL maar ik lijk op een meisjuh :[
2. Leeftijd? 13
3. Wat is je natuurlijke haarkleur? Bruin
4. Heb je je haar weleens geverfd, zo ja welke kleur? nee maar ik wil het zwart met blauwe toppen doen 
5. Ga je naar de kapper of knipt/scheert iemand anders je haar? (Ouders, jezelf, vrienden, etc) nee anders zouden ze kaal zijn
6. Hoevaak was je je haar? 1 keer per week
7. Wat voor shampoo gebruik je voor je haar? idk 
8. Kam of borstel je je haar of haal je je handen erdoor? allebij ik raad aan om je haar te kamen als je naar benede kijkt dan wordt het fluffy
9. Gebruik je dingen zoals haarmousse of gel? Zo ja welke? zelden
10. Wat vind je het meest praktische om met je haar te doen? idk
11. Wat vind je het mooiste haar, denk aan een bepaalde stijl, lengte, steil of krullend? FLUFFY
12. Heb je steil of krullend haar, of iets anders? tussen steil en fluffy IK WIL FLUFFY
13. Ben je blij met je haar? (Dat het steil is of bruin bijv.) nee
14. Voor degenen die haarelastiekjes gebruiken: welke gebruik je (denk aan scrunchies, of gewoon elastiekjes, welk merk?) nee 
15. Hebben je ouders al grijs haar? 🫣 nee lol
16. Zijn je wenkbrauwen dezelfde kleur als je haar? ja skeer dus
17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden? wacht kan da??
18. Als je je haar hebt gewassen, gebruik je dan een föhn of een handdoek om je hoofd, of laat je het gewoon drogen? ik probeer het te drogen maar dat duurt te lang dus laat het gwn drogen
19. Lijkt je haar op dat van je ouders? (Kleur, steil of krullend) ja lol

1. Wat voor haarstijl heb je?skeer haar
  2. Wat vond je van deze vragenlijst? 🤭 leuk lol

XXX Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 17, 2025

1. Jongen, meisje, iets anders? Jongen 
2. Leeftijd?  14
3. Wat is je natuurlijke haarkleur? Donkerblond 
4. Heb je je haar weleens geverfd, zo ja welke kleur? Nee hooguit van die feestverf, of poeder dat er zo weer uitgewassen kan worden 
5. Ga je naar de kapper of knipt/scheert iemand anders je haar? (Ouders, jezelf, vrienden, etc). Zus, moeder doen dat. Beetje bij punten 
6. Hoevaak was je je haar? Dagelijks en 3 x pw met shampoo en conditioner soms 
7. Wat voor shampoo gebruik je voor je haar? Neutrale of ecover
8. Kam of borstel je je haar of haal je je handen erdoor? borstel 
9. Gebruik je dingen zoals haarmousse of gel? Zo ja welke? Nee eig nooit
10. Wat vind je het meest praktische om met je haar te doen? Los hangen 
11. Wat vind je het mooiste haar, denk aan een bepaalde stijl, lengte, steil of krullend? Lang met slagje 
12. Heb je steil of krullend haar, of iets anders? Stijl iets slag
13. Ben je blij met je haar? (Dat het steil is of bruin bijv.). Ja hoor prima 
14. Voor degenen die haarelastiekjes gebruiken: welke gebruik je (denk aan scrunchies, of gewoon elastiekjes, welk merk?). Hema, vaak zwart of bruin 
15. Hebben je ouders al grijs haar? 🫣. Nee nog niet xD
16. Zijn je wenkbrauwen dezelfde kleur als je haar? Ja 
17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden?  Nee blijft wel hetzelfde 
18. Als je je haar hebt gewassen, gebruik je dan een föhn of een handdoek om je hoofd, of laat je het gewoon drogen? Föhn en handdoek 
19. Lijkt je haar op dat van je ouders? (Kleur, steil of krullend). Ja hoewel mijn mam nog iets bruiner heeft.

1. Wat voor haarstijl heb je? Gewoon zoals het valt, schouder lang nu
  2. Wat vond je van deze vragenlijst? 🤭 Heel leuk! Je mag er wel meer maken! 

Jullie mogen altijd vragen toevoegen of iets zeggen hoor! Oké 👍🙂

XXX Yusa

Je bent echt heel vriendelijk en behulpzaam en fijn dat je er bij bent ! 

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 17, 2025

17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden? wacht kan da??

​​​​​​

@UwUh44tmez3lf ja dat kan. Nou niet echt helemaal krullend maar af en toe een krul.

@ikweethetnietmeer2009 haha jij verft vaak je haar! Zoveel kleuren....🫥

De rest ook bedankt voor het invullen 😊

XXX Yusa 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Leuke vragenlijst ​@Yusa

xx liefs Wolf 🐺

1. Meisje

2. 14

3. Zwart

4. Ja, ik heb het wel eens donkerrood geverfd, maar dat was een tijdje geleden.

5. Ik ga naar de kapper, maar soms knip ik zelf de puntjes.

6. 2 keer per week

7. Ik gebruik head and shoulders

8. Ik kam het, maar soms haal ik ook gewoon mijn handen erdoor als ik lui ben 😂

9. Soms gebruik ik een beetje haarmousse  maar niet altijd.

10. Meestal laat ik het gewoon los

11. Ik vind lang haar het mooiste! 

12. Mijn haar heeft beetje slag, niet helemaal steil, maar ook niet echt krullend.

13. Ja, al zou ik het wel vaker willen stylen als ik de tijd had.

14. Ik gebruik scrunchies, die zijn zo fijn en breken je haar niet.

15. Nee nog niet

16. Ja

17. Nee, niet echt krullen.

18. Meestal laat ik het gewoon drogen, maar als ik haast heb gebruik ik een föhn.

19. Nee totaal niet

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 17, 2025

@Wolf leuk dat jij m ook hebt ingevuld.

Ik moest wel steeds de vragen opzoeken XD 

Want jij zet de vragen er niet voor 😶 Is OK hoor! 

XXX Yusa 

ellie_eilish
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • October 29, 2025

1. Jongen, meisje, iets anders? meisje!
2. Leeftijd? wordt over 2 maandjes 14
3. Wat is je natuurlijke haarkleur? donkerbruin!
4. Heb je je haar weleens geverfd, zo ja welke kleur? nope, zou het wel heel graag willen! (donker rood, cherry cola offff shadow van sonic als inspo hehe) maar mag ik pas doen als ik 18  ben dusjaa
5. Ga je naar de kapper of knipt/scheert iemand anders je haar? (Ouders, jezelf, vrienden, etc) ik ga  naar de kapper!
6. Hoevaak was je je haar? 2 keer per week
7. Wat voor shampoo gebruik je voor je haar? ik gebruik anti roos shampoo aangezien ik best wel last heb van roos haha, en daarna goed uitwassen en conditioner, 10 minuutjes erin laten en daarna uitspoelen
8. Kam of borstel je je haar of haal je je handen erdoor? ik borstel mn haar alleen als het nat is want ik heb krullen en anders wordt t een bezemsteel haha
9. Gebruik je dingen zoals haarmousse of gel? Zo ja welke? ik gebruik krulcream van de kruidvat!
10. Wat vind je het meest praktische om met je haar te doen? meestal gwn los, of in een staart/vlecht/knot tho het is soms wel lastig om alles in een staart ofzo te krijgen want ik heb laagjes haha
11. Wat vind je het mooiste haar, denk aan een bepaalde stijl, lengte, steil of krullend? geen idee eigk, de ene keer wil ik kort haar en de andere keer lang, en soms ben ik mn krullen zat en dan stijl ik t haha
12. Heb je steil of krullend haar, of iets anders? krullen!
13. Ben je blij met je haar? (Dat het steil is of bruin bijv.) ja zeker!
14. Voor degenen die haarelastiekjes gebruiken: welke gebruik je (denk aan scrunchies, of gewoon elastiekjes, welk merk?) ehmm merk geen idee maar ik gebruik gwn normale gekleurde of soms zwart, en als ik ga slapen scrunchies
15. Hebben je ouders al grijs haar? 🫣 yupp mr mn moeder verft t
16. Zijn je wenkbrauwen dezelfde kleur als je haar? mn wenkbrauwen zijn iets lichter!
17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden? yep haha
18. Als je je haar hebt gewassen, gebruik je dan een föhn of een handdoek om je hoofd, of laat je het gewoon drogen? ik droog het eerst een beetje met de handoek en verder laat ik het gwn aan de lucht drogen
19. Lijkt je haar op dat van je ouders? (Kleur, steil of krullend) nou mn vader heeft hardstikke stijl haar en mn moeder heeft van haarzelf wel krullen maar ze heeft het ZOOO veel geverft en gestijlt dat het gwn fried is en het krult niet een meer lmao daar wordt ik soms so boos over

1. Wat vond je van deze vragenlijst? 🤭 leuk!

XXX Yusa 

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • October 30, 2025

1. Jongen, meisje, iets anders? :p
2. Leeftijd? 13 (bijna 14)
3. Wat is je natuurlijke haarkleur? donkerblond/bruin
4. Heb je je haar weleens geverfd, zo ja welke kleur? nee
5. Ga je naar de kapper of knipt/scheert iemand anders je haar? (Ouders, jezelf, vrienden, etc) Ik ging naar de kapper, maar knip nu mijn eigen haar omdat ik van mijn ouders mijn haar moet uit laten groeien🙄 (dat maak ik uiteindelijk zelf wel uit met mn schaar haha)
6. Hoevaak was je je haar? 1/2 keer per week met shampoo, elke dag met water
7. Wat voor shampoo gebruik je voor je haar? shampoo van Albert heijn eigen merk haha
8. Kam of borstel je je haar of haal je je handen erdoor? beide
9. Gebruik je dingen zoals haarmousse of gel? Zo ja welke? nee, wel haarpoeder, ik heb geen idee hoe dat heet haha, ik plak wel een afbeelding 

10. Wat vind je het meest praktische om met je haar te doen? -
11. Wat vind je het mooiste haar, denk aan een bepaalde stijl, lengte, steil of krullend? ik vind krullen zo mooi haha [vooral bij jongens ;) ] maar ook stijl haar, eigenlijk vind ik het allemaal wel mooi
12. Heb je steil of krullend haar, of iets anders? ik heb zelf stijl haar maar het is wel '’fluffy'’ zegmaar
13. Ben je blij met je haar? (Dat het steil is of bruin bijv.) verschilt per dag haha, nu wel opzich
14. Voor degenen die haarelastiekjes gebruiken: welke gebruik je (denk aan scrunchies, of gewoon elastiekjes, welk merk?) -
15. Hebben je ouders al grijs haar? 🫣 ja haha maar niet zó grijs als een opa of oma, gewoon in het begin stadium
16. Zijn je wenkbrauwen dezelfde kleur als je haar? nee, mijn wenkbrauwen zijn zwart
17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden? nee
18. Als je je haar hebt gewassen, gebruik je dan een föhn of een handdoek om je hoofd, of laat je het gewoon drogen? eerst afdrogen met een handdoek en daarna fohnen
19. Lijkt je haar op dat van je ouders? (Kleur, steil of krullend) nee

1. Wat voor haarstijl heb je? Gewoon heel basic eigenlijk, naar voor en dat het dan ook een beetje omhoog gaat, ach joh de haarstijl die 70% van alle jongens heeft met '’stijl'’ haar
  2. Wat vond je van deze vragenlijst? 🤭 heel leuk, ik heb er zelf nog geen een gezien over haar hier lol

XXX Yusa  xx terug, Smokey

Varkentjes
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 2, 2025

1. Jongen, meisje, iets anders? Meisje
2. Leeftijd? 13
3. Wat is je natuurlijke haarkleur? Donker bruin
4. Heb je je haar weleens geverfd, zo ja welke kleur? ik heb ooit caramel highlights gedaan door de kapped
5. Ga je naar de kapper of knipt/scheert iemand anders je haar? Me moeder knipt af en toe me haar
6. Hoevaak was je je haar? 2 tot 3 dage 
7. Wat voor shampoo gebruik je voor je haar? ​​​​Eh ben de naam vergeten sorry
8. Kam of borstel je je haar of haal je je handen erdoor? ik kam het iedere dag
9. Gebruik je dingen zoals haarmousse of gel? Zo ja welke? nope
10. Wat vind je het meest praktische om met je haar te doen? in een staart
11. Wat vind je het mooiste haar, denk aan een bepaalde stijl, lengte, steil of krullend? ik vind stijl haar bij meiden leuk en bij jongens een beetje wavey of krullend of midde scheiding of fluffy wel leuk
12. Heb je steil of krullend haar, of iets anders? ik heb stijl haar
13. Ben je blij met je haar? (Dat het steil is of bruin bijv.) jaa mr ik wil liever blond
14. Voor degenen die haarelastiekjes gebruiken: welke gebruik je (denk aan scrunchies, of gewoon elastiekjes, welk merk?) gewoon elastiekjes van de kruidvat
15. Hebben je ouders al grijs haar? 🫣 me vader heeft geen haar maar ik denk dat hij het wel zou hebben en me moeder nog niet
16. Zijn je wenkbrauwen dezelfde kleur als je haar? ja maar lichted
17. Krijg je krullend haar als je haar nat is geworden? heeel klein beetje
18. Als je je haar hebt gewassen, gebruik je dan een föhn of een handdoek om je hoofd, of laat je het gewoon drogen? met een handdoek
19. Lijkt je haar op dat van je ouders? (Kleur, steil of krullend) me moeder heeft een beetje stijl haar maar ze is blond en me vader geen idee maar hij hat zwart haar dus niet echt hetzelfde

1. Wat voor haarstijl heb je? los of in een staart
  2. Wat vond je van deze vragenlijst? 🤭 Heel Leuk!!