Vraag

vragenlijst jongens

  • 31 January 2023
  • 4 reacties
  • 506 Bekeken

Badge

Hoi een paar vraagjes voor jullie die ik hoop jullie gaan beantwoorden, alvast bedankt!

 

1. Hoe oud ben je?

2. Hoe lang ben je?

3. Hoe zwaar ben je?

4. Wat is je sexualiteit?

5. Wat vind je knap aan een jongen/meisje?

6. Heb je een relatie? Vanaf welke leeftijd?

7.  Heb je ooit sex gehad? Vanaf welke leeftijd?

8. Zoja vraag 7. Was dit met je vriend/vriendin of ook met random mensen?

9. Hoe lang is je penis? En vind je dit groot of klein?

10. Wat is de omtrek van je penis? En vind je dit groot of klein?

11. Hoe groot zijn je ballen, lengte x breedte of vergelijken met iets? En vind je dit groot of klein?

12. Masturbeer je wel eens?hoevaak per week?

13. Hoeveel cum spuit je dan ongeveer en  in hoeveel keer. 

14. Hoever kan je ongeveer spuiten?

15. Heb je wel eens samen met vrienden gemasturbeerd?

16. zoja op 15. Leken jullie penis en ballen qua vorm en grootte op elkaar?

17. Ben je overal tevreden mee?

18. Hoevaak sport je per week?

19. Wel eens condooms gebruikt en welke maat past je goed?

20. Heb je een grote bult in je broek of zie je het niet, zou je dat willen?

 

Bedank alvast voor het invullen!!

​​​​


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

1. Hoe oud ben je? 16

2. Hoe lang ben je? 1.87

3. Hoe zwaar ben je? 65 kg

4. Wat is je sexualiteit? Bi

5. Wat vind je knap aan een jongen/meisje? Ik hou van sportieve slanke jongens en meisjes

6. Heb je een relatie? Vanaf welke leeftijd? Ja, vanaf m’n 13de m’n eerste relatie. Ben inmiddels wel een paar relaties verder 😅

7.  Heb je ooit sex gehad? Vanaf welke leeftijd? Zeker. 13 voor de eerste keer met een meisje en 14 de eerste keer met jongens.

8. Zoja vraag 7. Was dit met je vriend/vriendin of ook met random mensen? De eerste keer met een meisje was met m’n vriendin van toen. De eerste keer met een jongen had ik geen relatie mee. We waren allebei gewoon geil.

9. Hoe lang is je penis? En vind je dit groot of klein? 17 cm. Vind ik best groot.

10. Wat is de omtrek van je penis? En vind je dit groot of klein? 13 cm. Best groot. 

11. Hoe groot zijn je ballen, lengte x breedte of vergelijken met iets? En vind je dit groot of klein? Nooit opgemeten; maar iedereen vindt ze best groot :)

12. Masturbeer je wel eens?hoevaak per week? Ja minstens elke dag. Als ik geen sex heb vaker.

13. Hoeveel cum spuit je dan ongeveer en  in hoeveel keer. Er komen meestal een aantal straaltjes cum uit.

14. Hoever kan je ongeveer spuiten? Zo’n 30 cm.

15. Heb je wel eens samen met vrienden gemasturbeerd? Zeker. En ook vaak sex gehad. Dus pijpen en neuken.

16. zoja op 15. Leken jullie penis en ballen qua vorm en grootte op elkaar? Alle penissen zijn wel anders

17. Ben je overal tevreden mee? Ik ben heel tevreden

18. Hoevaak sport je per week? 3-4 keer. Zeker altijd 2x per week schietsport (vuurwapens) en 1 tot 2 keer voetballen.

19. Wel eens condooms gebruikt en welke maat past je goed? Ja, maar als het even kan gebruik ik geen condooms. Ik heb altijd 60mm

20. Heb je een grote bult in je broek of zie je het niet, zou je dat willen? Je ziet hem best wel. Vind ik leuk, daarom draag ik veel skinny jeans

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @piet1   ,

Hoi een paar vraagjes voor jullie die ik hoop jullie gaan beantwoorden, alvast bedankt!

Is goed

1. Hoe oud ben je? 14,5 jaar

2. Hoe lang ben je? 1,67 m

3. Hoe zwaar ben je? 49 kilo

4. Wat is je sexualiteit? gay

5. Wat vind je knap aan een jongen/meisje? mooie ogen, goede uitstraling, beetje ondeugend, dat ie lekker in z’n vel zit en dat ook uitstraalt

6. Heb je een relatie? Vanaf welke leeftijd? soort van, maar niet officieel, vanaf een jaar of 11-12 met verschillende jongens

7.  Heb je ooit sex gehad? Vanaf welke leeftijd? elkaar aftrekken en pijpen wel, neuken (nog) niet, ook al ben ik verschillende keren gevraagd, vanaf een jaar of 11-12 begonnen met aftrekken en later ook pijpen

8. Zoja vraag 7. Was dit met je vriend/vriendin of ook met random mensen? met echt close vrienden en 3x met jongens die ik op vakantie leerde kennen

9. Hoe lang is je penis? En vind je dit groot of klein? slap 12 cm en stijf 15 cm, ik vind het wel goed, ook al vinden sommige mijn piemel slap best lang, maar ik ben niet anders gewend

10. Wat is de omtrek van je penis? En vind je dit groot of klein? slap ongeveer 10 cm en stijf 12,5 cm

11. Hoe groot zijn je ballen, lengte x breedte of vergelijken met iets? En vind je dit groot of klein? idk, ik denk normaal als ik die van andere jongens zie/voel

12. Masturbeer je wel eens?hoevaak per week? ongeveer elke dag wel een keertje, soms vaker, soms een dagje niet, ligt er ook aan of ik alleen ben

13. Hoeveel cum spuit je dan ongeveer en  in hoeveel keer. Meestal iets van 6-7 straaltjes en dan nog een beetje druppend, kweenie hoeveel het is, maar kan best wel verschillen

14. Hoever kan je ongeveer spuiten? meestal tussen mijn navel en borst, soms denk ik dat het echt mega wordt en dan kom ik amper tot mijn navel lol

15. Heb je wel eens samen met vrienden gemasturbeerd? ja, regelmatig, in de vakanties vaker als tijdens school

16. zoja op 15. Leken jullie penis en ballen qua vorm en grootte op elkaar? meestal niet, want ik ben half Colombiaans, dus andere kleur piemel en soms ook andere kleur eikel en vorm en lengte en dikte haha, maar ik vond ze allemaal mooi en goed

17. Ben je overal tevreden mee? sommige dingen kun je niet veranderen en dan kun je ze maar beter accepteren

18. Hoevaak sport je per week? ik beweeg sws elke dag best veel, op schooldagen sws elke dag 30-35 km fietsen, verder mountainbiken, dansen, tennissen, soms squashen, hardlopen 3 x per week, van die dingen

19. Wel eens condooms gebruikt en welke maat past je goed? ja, vooral uit nieuwsgierigheid, ik ga toch niks doen met meisjes en neuken met jongens doe ik ook nog niet, idk welke maat, gewoon gekocht bij de Lidl / Action / Kruidvat, paste wel goed

Oeps, ik was vraag 20 vergeten in te vullen:

20. Heb je een grote bult in je broek of zie je het niet, zou je dat willen? nou, k heb best wel een redelijk grote slappe en ik ben nogal slank, dus die zie je wel, die bobbel...

 

Bedank alvast voor het invullen!!

Geen probleem

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

1. Hoe oud ben je? 16

2. Hoe lang ben je? 1.78m

3. Hoe zwaar ben je? 56kg

4. Wat is je sexualiteit? bi

5. Wat vind je knap aan een jongen/meisje? Ik val heel erg op ogen en mooi haar. Beetje sportief uitziend lichaam vind ik ook wel mooi.

6. Heb je een relatie? Vanaf welke leeftijd? Ja, sinds 2 dagen. 16 dus

7.  Heb je ooit sex gehad? Vanaf welke leeftijd? Ja, vorig jaar voor het eerst. Toen was ik net 16.

8. Zoja vraag 7. Was dit met je vriend/vriendin of ook met random mensen? Met mn (nu ex) vriendin.

9. Hoe lang is je penis? En vind je dit groot of klein? 8cm slap en 14cm stijf. Niet echt heel groot of heel klein dus.

10. Wat is de omtrek van je penis? En vind je dit groot of klein?  Geen idee. Nooit gemeten.

11. Hoe groot zijn je ballen, lengte x breedte of vergelijken met iets? En vind je dit groot of klein? Ook nooit gemeten. Denk dat ze wel redelijk normaal zijn

12. Masturbeer je wel eens?hoevaak per week? Ja, meestal 5 of 6 keer per week. Bijna elke dag dus.

13. Hoeveel cum spuit je dan ongeveer en  in hoeveel keer. Ligt eraan hoe geil ik ben. Het komt er meestal in 6 schokjes uit.

14. Hoever kan je ongeveer spuiten? Meestal tot net iets boven mn navel. Als ik lang gerukt heb of echt heel geil ben iets verder.

15. Heb je wel eens samen met vrienden gemasturbeerd? Nee nog nooit. Heb het wel bijna een keer met een vriend gedaan maar die haakte op het laatste moment af.

16. zoja op 15. Leken jullie penis en ballen qua vorm en grootte op elkaar?

17. Ben je overal tevreden mee? Ja op zich wel.

18. Hoevaak sport je per week? 2x per week voetbal en meestal 3x per week hardlopen

19. Wel eens condooms gebruikt en welke maat past je goed? Ja, als ik seks had met mn vriendin. Ik had altijd Durex Originals Classic. Die zijn iets van 56mm omtrek of zo.

20. Heb je een grote bult in je broek of zie je het niet, zou je dat willen? Je ziet wel een beetje een bult maar niet heel erg. Vind het wel prima zo.

Badge

1. Hoe oud ben je? 12

2. Hoe lang ben je? 1.60

3. Hoe zwaar ben je? 45 kilo

4. Wat is je sexualiteit? jongen

5. Wat vind je knap aan een jongen/meisje? gezicht innerlijk billen en borsten

6. Heb je een relatie? Vanaf welke leeftijd? nee

7.  Heb je ooit sex gehad? Vanaf welke leeftijd? nee

8. Zoja vraag 7. Was dit met je vriend/vriendin of ook met random mensen?

9. Hoe lang is je penis? En vind je dit groot of klein? 5 cm slap te klein

10. Wat is de omtrek van je penis? En vind je dit groot of klein? weet ik niet

11. Hoe groot zijn je ballen, lengte x breedte of vergelijken met iets? En vind je dit groot of klein? weet ik niet

12. Masturbeer je wel eens?hoevaak per week? ja 3 keer per week

13. Hoeveel cum spuit je dan ongeveer en  in hoeveel keer. niks

14. Hoever kan je ongeveer spuiten?

15. Heb je wel eens samen met vrienden gemasturbeerd? nee

16. zoja op 15. Leken jullie penis en ballen qua vorm en grootte op elkaar?

17. Ben je overal tevreden mee? nee

18. Hoevaak sport je per week? 3 keer

19. Wel eens condooms gebruikt en welke maat past je goed? nee

20. Heb je een grote bult in je broek of zie je het niet, zou je dat willen? nee

Reageer