Vraag

Vragenlijst alcohol

  • 21 December 2021
  • 8 reacties
  • 204 Bekeken

Badge

hoi ik ben een meisje van 14 en ik wil graag weten hoe mensen met drank zijn.

  1. Hoe oud ben je?
  2. heb je wel eens gedronken?
  3. zo ja hoe vaak
  4. Wat voor drank heb je gedronken?
  5. Wat is de reden dat je wel/niet hebt gedronken?
  6. Welke leeftijd is voor jou normaal om te beginnen met drinken?
  7. Wat is het verhaal over jouw eerste keer drinken?
  8. Welke dranken adviseer je om ooit een keer te proberen?

8 reacties

Badge
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. heb je wel eens gedronken? ja 2 keer
  3. zo ja hoe vaak 2 keer
  4. Wat voor drank heb je gedronken? 1 keer wijn en 1 keer echte sterke drank( safari)
  5. Wat is de reden dat je wel/niet hebt gedronken? nieuwsgierigheid 
  6. Welke leeftijd is voor jou normaal om te beginnen met drinken? 16 vindt ik normaal om echt te drinken.
  7. Wat is het verhaal over jouw eerste keer drinken? ik ging bij 1 vriendin slapen toen hadden we drank gepakt uit de kast en hadden we er een beetje van gedronken om te kijken hoe het was we hadden niet heel veel gehad omdat we nog maar 14 waren.
  8. Welke dranken adviseer je om ooit een keer te proberen? iets van een cocktail ofzo​​​​​​​
Reputatie 4
Badge +4
  1. Hoe oud ben je?    14
  2. heb je wel eens gedronken?    af en toe bij feestjes
  3. zo ja hoe vaak     zelden
  4. Wat voor drank heb je gedronken?  cava bubbels en rode wijn
  5. Wat is de reden dat je wel/niet hebt gedronken?     is af en toe wel lekker
  6. Welke leeftijd is voor jou normaal om te beginnen met drinken?    rare vraag , lijkt wel hoe oud moet je zijn om dronken te worden
  7. Wat is het verhaal over jouw eerste keer drinken?     niks bijzonder , gewoon glaasje bubbels bij speciale gelegenheden en glaasje  rode wijn bij het eten
  8. Welke dranken adviseer je om ooit een keer te proberen?  ik adviseer niks , moet ieder zelf weten

 

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. heb je wel eens gedronken? ja
  3. zo ja hoe vaak? Thuis wekelijks gewoon 1 biertje ofzo, maar echt zuipen (feestjes) ongeveer 2 keer per maand.
  4. Wat voor drank heb je gedronken? Bier, passoā, malibu, bacardi (normale, lemon, razz) en verder nog wel meer maar geeen idee meer.
  5. Wat is de reden dat je wel/niet hebt gedronken? Gewoon gezellig en lekker.
  6. Welke leeftijd is voor jou normaal om te beginnen met drinken? Het beste is natuurlijk 18, maar ik weet ook wel dat dat niet gebeurd. Ik vind 16 wel een mooie leeftijd voor sterke drank, eerder zou ik niet beginnen, want als je begonnen bent, stop je niet meer.
  7. Wat is het verhaal over jouw eerste keer drinken? Eerste keer alcohol drinken was met m’n ouders, eerste keer echt drinken was met vrienden. Was wel gezellig.
  8. Welke dranken adviseer je om ooit een keer te proberen? Je bent 14, dus ik zou nog even wachten, maar ik vind passoā heel lekker (ook puur!!). Het is niet heel bijzonder maar je proeft die ‘alcoholsmaak’ niet heel erg vind ik.
Badge
  1. Hoe oud ben je? 17 jaartjes jong
  2. heb je wel eens gedronken?  Euh wanneer niet
  3. zo ja hoe vaak Aan 2 handen heb je niet genoeg
  4. Wat voor drank heb je gedronken? Wat niet is een betere vraag
  5. Wat is de reden dat je wel/niet hebt gedronken? Om mezelf van de kaart te krijgen
  6. Welke leeftijd is voor jou normaal om te beginnen met drinken? Zo jong mogelijk
  7. Wat is het verhaal over jouw eerste keer drinken? Ik heb daar geen actieve herinnering aan
  8. Welke dranken adviseer je om ooit een keer te proberen? De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. 
  9. De ballen
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. heb je wel eens gedronken? Ja
  3. zo ja hoe vaak om de week ongeveer 
  4. Wat voor drank heb je gedronken? Bier, wijn, verschilde mix dranken en sterke dingen zoals vodka (van alles dus)
  5. Wat is de reden dat je wel/niet hebt gedronken? Ik vind het leuk
  6. Welke leeftijd is voor jou normaal om te beginnen met drinken? 15
  7. Wat is het verhaal over jouw eerste keer drinken? De eerste keer voelde ik nog niet echt wat, tweede keer was op een feestje ik was 14, heel gezellig en beetje aangeschoten 
  8. Welke dranken adviseer je om ooit een keer te proberen? Rocket shot idk

En nog even een toevoeging, ben je onder de 18 en wil je voor het eerst drinken. Zorg dat je van te voren goed hebt gegeten en drink rustig, heb geen haast en niet te sterk. Ook water tussen door.

Reputatie 1
Badge +3

Hoe oud ben je? 16

heb je wel eens gedronken? Ja

zo ja hoe vaak? Niet meer op 1 hand te tellen 

Wat voor drank heb je gedronken? Jagermeester dropshot whiskey vodka bier wijn champagne etx

Wat is de reden dat je wel/niet hebt gedronken? Vind dat je alles in je leven eens moet proberen

Welke leeftijd is voor jou normaal om te beginnen met drinken? 16

Wat is het verhaal over jouw eerste keer drinken? Gewoon een paar biertjes en was daarna beetje duizelig

Welke dranken adviseer je om ooit een keer te proberen? Vodka en jagermeister

Reputatie 7
Badge +14

hoi ik ben een meisje van 14 en ik wil graag weten hoe mensen met drank zijn.

  1. Hoe oud ben je? 14 
  2. heb je wel eens gedronken? Nee 
  3. zo ja hoe vaak / 
  4. Wat voor drank heb je gedronken? /
  5. Wat is de reden dat je wel/niet hebt gedronken? Ik vind het vies ruiken en het is slecht voor je 
  6. Welke leeftijd is voor jou normaal om te beginnen met drinken? 18 
  7. Wat is het verhaal over jouw eerste keer drinken? /
  8. Welke dranken adviseer je om ooit een keer te proberen? / 

 

Reageer